Gamereactor Norge. Se de nyeste spilltrailerne, pluss ferske intervjuer fra de største spillmessene i verden. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Gamereactor
forspill
WWE All Stars

WWE All Stars

Et mer arkadepreget brytespill. Line har prøvespilt WWE All Stars.

Abonner på vårt nyhetsbrev her!

* Påkrevd felt
HQ

THQ har for lengst etablert seg som ledende aktør innenfor wrestling- og fightingspill, og har hatt stor suksess med sine simulasjonsbaserte WWE-titler. Denne gang går de nye veier, og gir oss en arkadeinspirert wrestlingverden ulik seriene vi har sett fra studioet tidligere. Spillet det er snakk om er WWE All Stars - en morsom, overdreven og ganske så annerledes wrestlingtittel.

Den største forandringen ligger i de fysiske trekkene ved slåsskjempene. Hver av dem har gått fra å være store til gigantiske, og fremstår som en humoristisk karikatur av seg selv i sin storhetstid. WWE All Stars oser av arkadeinspirasjon, og har distansert seg fra simulatorspillene ved å ta alle aspektene ved sporten til et høyere nivå.

Hver eneste muskelbunt glinser i kapp med de fargerike gevantene, og ligner mest på overdimensjonerte superhelter. THQ-produsent Mike McTyre mener det vanskeligste var å fremstille de fysiske trekkene til figurene, og forklarer prosessen slik:

- Fysikken var definitivt et av de mer utfordrende aspektene ved utviklingen. Vi ville gi spillerne en følelse av å spille noe massivt og annerledes, og valgte derfor å overdrive store deler av fysikken for å understreke poenget.

Dette er en annonse:

- Hver slåsskjempe skal fremstå som en forstørret og forbedret utgave av seg selv. Men det vil ikke si at figurene har en annen kampstil eller personlighet enn den vi allerede kjenner. Big Show er fremdeles brautende og munnrapp, og Kofi Kingston er like spenstig og fleksibel som før. Vi har bare videreutviklet konseptet.

Fire ulike klasser
Vi får velge mellom fire forskjellige klasser, som går under navnet Big Man, Acrobat, Brawler og Grappler. Det er altså snakk om fire forskjellige kampstiler, der hver klasse har forskjellige fordeler og ulemper. Big Man kjennetegnes av kraftige slag og tunge løft, og Acrobat er fleksibel med en smidigere angrepsstruktur. Brawler på sin side byr på flere direkte slag og kombinasjonsangrep, mens Grappler gir oss flere gripe- og kasteangrep.

Til nå har spillet 15 annonserte slåsskjemper, som går under navnet John Cena, Sheamus, Triple H, Kofi Kingston, Ricky "The Dragon" Steamboat, Rey Mysterio, Andre the Giant, The Big Show, John Morrison, The Rock, Bret Hart og Randy "Macho Man" Savage.

Hver figur har fire forskjellige signaturangrep og ett avslutningsangrep, som THQ har overdrevet til hysterisk morsomme dimensjoner. Angrepene er nemlig fremstilt på et så storslått og overdimensjonert vis at det er vanskelig å ikke vri seg i stolen av smerte og latter når de for alvor bestemmer seg for å skade hverandre.

Dette er en annonse:

Spillet kommer også med et reverseringssystem, som lar deg kontre motspillerens angrep når det trengs. Om du timer forsvaret ditt riktig er det heller ikke noe problem å lure inn et signaturangrep, da motspilleren din har mindre mulighet til å forsvare seg på arenaen.

Helstøpte kontrollere
Kontrollerne er annerledes enn de du vanligvis ser i wrestlingspill, men når du først lærer deg hvordan de fungerer sitter de som støpt. Du kontrollerer slag, spark, signatur- og gripeangrep med hovedknappene, mens du blokkerer ved å bruke R2. Løpesystemet fungerer også svært godt, og gir deg mer frihet på arenaen enn det vi er vant til.

Spillet kommer også med et advarselssystem, som bidrar til å øke virkelighetsfølelsen. Om du slår motstanderen din med en stol to ganger får du advarsler, mens det tredje slaget fører til en 50/50-sjanse for diskvalifisering. Harde kår, med andre ord.

WWE All Stars' store styrke ligger i sin overdimensjonerte tilnærming til sporten, som på sitt beste er både underholdende og hurtig på samme tid.

THQ gir oss et uhøytidelig og morsomt innblikk i wrestlinguniverset, og har utviklet både spillmekanikk og grafikk rundt hva som faktisk er morsomt med WWE-sjangeren i utgangspunktet. De har kombinert arkadeoppsettet med et grundig og variert angrepssystem som viser at man ikke nødvendigvis må ha et tungt simulasjonsspill for å nyte WWE-sporten.

WWE All Stars
WWE All Stars
WWE All Stars
WWE All Stars
WWE All Stars
WWE All Stars
WWE All Stars
WWE All Stars
WWE All Stars
WWE All Stars
WWE All Stars
WWE All Stars
WWE All Stars
WWE All Stars
WWE All Stars
WWE All Stars
WWE All Stars
WWE All Stars
WWE All Stars
WWE All Stars
WWE All Stars
WWE All Stars
WWE All Stars
WWE All Stars
WWE All Stars
WWE All Stars
WWE All Stars
WWE All Stars
WWE All Stars
WWE All Stars
WWE All Stars
WWE All Stars
WWE All Stars
WWE All Stars
WWE All Stars
WWE All Stars
WWE All Stars
WWE All Stars
WWE All Stars
WWE All Stars
WWE All Stars
WWE All Stars
WWE All Stars
WWE All Stars

Relaterte tekster

WWE All StarsScore

WWE All Stars

ANMELDELSE. Skrevet av Jonas Mäki

Jonas har smurt seg inn i babyolje og slengt på seg den glinsende brytedrakten, for å fornedre redaksjonen i det halsbrekkende partyspillet WWE All Stars.

2
WWE All Stars

WWE All Stars

FORSPILL. Skrevet av Line Fauchald

WWE All Stars ligger an til å bli et brytespill med bredere appell enn tidligere. Line har vært i New York og prøvespilt...



Loading next content