Michel Ancel og en rekke Ubisoft-utviklere jobber i disse dager på spreng med Beyond Good & Evil 2, noe som bare har gjort usikkerheten rundt Wild enda større. Hva er...
Kan du huske Wild? Det er en del år siden den ikoniske skaperen, Michel Ancel, som i dag mest av alt har det travelt med Beyond Good & Evil 2, løftet sløret for det...
Wild ble vist frem mange ganger for noen år siden, men det ble plutselig helt glemt. Nå har Sony fornyet varemerket. Betyr dette at vi får se spillet om ikke altfor lenge?
Michel Ancel er i hovedsak kjent som skaperen av Rayman, men nå for tiden er han travelt opptatt med to andre spill, Beyond Good & Evil 2 og Wild. Han har også vært...
Michel Ancels demonstrasjon av vildmarkseventyret Wild på Sonys pressekonferanse denne uken sørget for å vekke interessen hos flere her i redaksjonen. Den blir dessuten...
Da Michel Ancel og Wild Sheep viste oss den første teaser-traileren til Wild på Gamescom-messen i fjor ble mange meget nysgjerrige. Disse forventningene ble ikke akkurat...
Det er grunnlag for å være begeistret og spent på Playstation 4-spillet Wild. Da Wild Sheep Studio, med bransjelegenden Michel Ancel i spissen, viste frem prosjketet på...
Begrepene indie og indiespill, blir stadig mer brukt i spillbransjen. Rent bokstavelig er et indiestudio et utviklerhus som gir ut spillene sine uten hjelp fra en utgiver...
Selveste Michel Ancel var innom Sonys Gamescom-scene tidligere i kveld, for å presentere debutspillet til hans nye studio Wild Sheep. Dette bærer navnet Wild, det har et...
Bilder
// Click event now opens the gallery view - Changed to adjust code to new modal gallery - 2023-11-28
// Click event now opens the gallery view - Changed to adjust code to new modal gallery - 2023-11-28
// Click event now opens the gallery view - Changed to adjust code to new modal gallery - 2023-11-28
// Click event now opens the gallery view - Changed to adjust code to new modal gallery - 2023-11-28
// Click event now opens the gallery view - Changed to adjust code to new modal gallery - 2023-11-28
// Click event now opens the gallery view - Changed to adjust code to new modal gallery - 2023-11-28
// Click event now opens the gallery view - Changed to adjust code to new modal gallery - 2023-11-28
// Click event now opens the gallery view - Changed to adjust code to new modal gallery - 2023-11-28
// Click event now opens the gallery view - Changed to adjust code to new modal gallery - 2023-11-28
// Click event now opens the gallery view - Changed to adjust code to new modal gallery - 2023-11-28
// Click event now opens the gallery view - Changed to adjust code to new modal gallery - 2023-11-28
// Click event now opens the gallery view - Changed to adjust code to new modal gallery - 2023-11-28
// Click event now opens the gallery view - Changed to adjust code to new modal gallery - 2023-11-28
// Click event now opens the gallery view - Changed to adjust code to new modal gallery - 2023-11-28
// Click event now opens the gallery view - Changed to adjust code to new modal gallery - 2023-11-28
// Click event now opens the gallery view - Changed to adjust code to new modal gallery - 2023-11-28
// Click event now opens the gallery view - Changed to adjust code to new modal gallery - 2023-11-28
// Click event now opens the gallery view - Changed to adjust code to new modal gallery - 2023-11-28
// Click event now opens the gallery view - Changed to adjust code to new modal gallery - 2023-11-28
// Click event now opens the gallery view - Changed to adjust code to new modal gallery - 2023-11-28
// Click event now opens the gallery view - Changed to adjust code to new modal gallery - 2023-11-28
// Click event now opens the gallery view - Changed to adjust code to new modal gallery - 2023-11-28
// Click event now opens the gallery view - Changed to adjust code to new modal gallery - 2023-11-28
// Click event now opens the gallery view - Changed to adjust code to new modal gallery - 2023-11-28