Norsk
Gamereactor
nyheter

Unreal Engine skal støtte Ray Tracing

Abonner på vårt nyhetsbrev her!

* Påkrevd felt
HQ

Notatene til Unreal Engine 4.22 ble nylig publisert, og det virker som Nvidia sin RTX-serie med grafikkort går en lys tid i møte. Her er en oversikt over hvilke funksjoner som støttes:


  • Real-Time Ray Tracing and Path Tracing (Early Access)

  • Added ray tracing low level support.

  • Implemented a low level layer on top of UE DirectX 12 that provides support for DXR and allows creating and using ray tracing shaders (ray generation shaders, hit shaders, etc) to add ray tracing effects.

  • Added high-level ray tracing features

  • Rect area lights

  • Soft shadows

  • Reflections

  • Reflected shadows

  • Ambient occlusion

  • RTGI (ray traced global illumination)

  • Translucency

  • Clearcoat

  • IBL

  • Sky

  • Geometry types

  • -Triangle meshes

  • Static

  • Skeletal (Morph targets & Skin cache)

  • Niagara particles support

  • Texture LOD

  • Denoiser

  • Shadows, Reflections, AO

  • Path Tracert

  • Unbiased, full GI path tracer for making ground truth reference renders inside UE4.


Dette, i tillegg til forbedret DLSS, indikerer forhåpentligvis at 2019 kommer til å ha flere enn to spill som faktisk støtter Ray Tracing.



Loading next content