logo hd live | Pepper Grinder

😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      True Crime: Streets of L.A.

True Crime: Streets of L.A.

True Crime: Streets of L.A er så å si ett GTA spill, noe som krever en god del arbeid og tålmodighet.

I en god stund har True Crime, spillet som skulle være det nye GTA, vært å finne på de 3 store konsollene. At spillet ikke nådde opp til alle forventningene er for mange allerede kjent. Spørsmålet blir da om noen i det hele tatt er noe poeng i å skaffe seg ett PC eksemplar?

True Crime: Streets of L.A er så å si ett GTA spill, noe som krever en god del arbeid og tålmodighet. Der den største utfordringen vil bli å matche både grafikk og selve spillopplevelsen. Grafikken på konsollene var aldri en trussel for Rockstar og den eneste av de 3 konsollene som var i nærheten var så klart den svarte maskinen med X`en på. PC versjonen derimot tilbyr en grafikk som er så mye bedre enn det dere har sett i konsollversjonene, men det blir jo ikke rett å sammenligne det med et konsoll spill? Sammenligningen ramler derfor på PC versjonen av GTA. Honnør til Actiovision for et bra fosøk, men dagens spillere er kravstore. Men for all del folkens, ikke bli skremt, grafikken er ikke dårlig, kort sagt; vel over gjennomsnittet. Andre ting som er viktig i denne sjangeren er som nevnt spillopplevelsen. I det ordet har vi ting som: Muligheter, frihet, varighet osv. Mulighetene er mange, i likhet med i GTA. Du kan ta i bruk ett av de over 150 kjøretøyene som er å finne rullende på gatene, eller gå amok med ett eller flere av de over 60 våpnene som er å finne, og tro meg, å finne alle disse våpnene i et 240 kvadratkilometers område som er en korrekt kopi av dagens L.A., er ikke bare bare. Hovedpersonen i spillet ser nesten ut som en Jet Li klone og heter Nick Kang. En hardbarka skyteglad "drit-i-reglene" type politimann, som har problemer med å få seg en partner. Stort sett er det vel disse typene vi liker å se i slike action spill. Hovedoppgaven din blir å ta deg av den kinesiske triaden og noen russere i samme slengen, men om du vil holde deg til handlingen blir opp til deg, siden det finnes mange andre muligheter. Som f.eks. å trene deg opp ved hjelp av ett av trenings oppleggene. Blant annet styrke, som gir deg flere nye triks. Ja du leste rett, Nick Kang har også ferdighetene til Jet Li, høye spark, raske slag og unike våpenferdigheter.

Lyden og selve musikken er av bra standard. Snoop Dogg, Westside, Ice Cube, Mac 10, WC, Warren G, m.fl. står for musikken, det er altså stort sett kjente artister som sørger for nytelse for ørene. Hvertfall for hip hop ører. En annen ting er dialoger. Dettte er et handlingsbasert spill der det er mye prating, og da nytter det ikke med noe trøtt Super Mario prat. Derfor har Luxoflux klart å skaffe skuespillere som Christoffer Walken, Gary Oldman, Michael Madsen, Russel Wong, Ron Perlman, CCH Pounder, James Hong, Mako, Keone Young, og den som gledet meg mest: Michelle Rodriguez. Dama som også har gitt sin stemme til Driver 3 og som digger Resident Evil spillene, ikke rart hun takket ja til å spille i filmen. Her er det nok av kjente kvalitets skuespillere som sørger for gode og stemningsfylte dialoger. Med alle disse navnene glemmer du raskt hvordan motoren på bilen høres ut, og hvordan fuglene kvitrer, slike ting blir bare en dråpe i havet.

Siden dette er ett PC spill så er det jo en selvfølge at det inneholder multiplayer muligheter. Weeee. Og det er intet unntak i True Crime. Du kan spille på LAN og over nettet, hvor dere kan kjøre som i The Fast and The Furious, konkurrere om å bekjempe mest kriminalitet, leke katt og mus ved hjelp av politibil og sivile biler, pluss mye mer. Multiplayer mulighetene i spillet er vel det som gjør spillet verdt å eie på PC, hvertfall hvis du allerede har et eksemplar til en av konsollene.

Konkluksjonen blir at PC versjonen har en litt større underholdnings verdi enn konsollutgivelsen, hovedsakelig p.g.a. multitplayer funksjonene. Noe som fører til at spillet er over gjennomsnittet stort sett på alle områder, men et lite stykke vekke fra GTA serien. Det er absolutt verdt pengene hvis du har lommeboka til det og ekstra fritid. Ett bra action spill, men med 20 oppdrag hvor flere av dem er skuffende lite krevende for spilleren, er ikke nok til å holde det gående. Honnør til Activision for forsøket, og for de timene det underholder. Sørg for du har fast internettavgift, det er online spillingen som tar tiden i dette spillet.

8 / 10
      +
      Mange muligheter og et stort fritt spillområde, bra lydspor