Norsk
Gamereactor
esports
Call of Duty: Black Ops Cold War

Toronto Ultra inngår sponsoravtale med Bud Light

Abonner på vårt nyhetsbrev her!

* Påkrevd felt
HQ

Vanligvis er øl noe man mest forbinder med fotball, men nå gjør den alkoholholdige drikken også sitt inntog i esporten. Toronto Ultra, som spiller i Call of Duty League, kunngjør at de har inngått et samarbeid med Bud Light.

Som en del av sponsoraetet vil Budweiser og Toronto Ultra samarbeide om å skape et "limited edition"-øl som vil bli solgt i forbindelse med det kommende sluttspillet i Call of Duty League.

"As we have seen recently, Toronto Ultra have given our fans so much to cheer about and having a massive brand like Bud Light to celebrate the big moments in Stage 5 and throughout CDL playoffs will be a game-changer for us as we continue to reach new and diverse audiences", forteller Tyler Keenan fra OverActive Media (Toronto Ultras moderselskap).

Call of Duty: Black Ops Cold War
Toronto Ultra

Relaterte tekster

0
Toronto Ultra signerer Hicksy

Toronto Ultra signerer Hicksy

ESPORTSTEKST. Skrevet av Silje Marie Ruud Slette

For noen uker siden avslørte Toronto Ultra at de ville beholde 2021 Call of Duty League-laget for den kommende 2022-sesongen, og med den annonseringen forventet vi ikke å...



Loading next content