Infogrames har alltid vært kjent for anderledes reklame kampanjer. Hvem husker vrl ikke de lekre Page 3 jentene på vannscooteren til Splashdown? Nå har firmaet gjort det igjen, og det er vi personlig glade for.
Infogrames har ganske enkelt leid fotograf Julian Bajzert, som står ba de klassiske Marlboro reklamene til, å gi spillet Stuntman et frekt og anderledes uttryk til den kommende reklame kampanjen. Det foregikk i Los Angeles og modellen er den flotte Charlie O’Neal, som kommer fra England og som tidligere har gjort reklamer som Solero Dr. Pepper (en cola).
Sammen med Alex Turner, som har laget TV reklamer for Volkswagen, Panasonic og Elf har de skapt et uttryk som går ut over den tradisjonelle forståelsen og reklamering for spil. Larry Sparks fra European Marketing hadde følgende at sige:
"After the success of DRIVER 1 & 2 we are clearly convinced that we can now position STUNTMAN as a mainstream product. We have an incredible array of talent working on the ad campaigns and we are looking forward to unveiling their hard work very shortly."
Stuntman lages av Reflections Interactive som bl.a. har laget Driver 1 og 2 samt Destruction Derby. Spillet er sat til utgivelse i mai år 2002 og i mens kan du rå- kikke på disse frekke bildene: