Ringenes Herre : Special Extended Cut

Ringenes Herre : Special Extended Cut

De færreste hadde vel kunnet forestille seg at Peter Jackson ville lykkes, med så stor suksess som han egentlig gjorde

De færreste hadde vel kunnet forestille seg at Peter Jackson ville lykkes, med så stor suksess som han egentlig gjorde. Tolkiens bøker er så omfangsrike at de fleste ville gi opp halvveis, men regissøren traff blink. Storslåtte effekter, gjennomført skuespill og en utpreget respekt for boken, har gitt Tolkiens mange fans en klassiker av en film som kan ses igjen og igjen. Og det får man nå muligheten til med Ringenes Herre: Special Extended Cut, som kommer på intet minde enn fire skiver og inneholder alt man måtte ønske seg. Først og fremst i form av 30 minutter ekstra spilletid, fordelt på scener gjennom hele filmen. De ekstra minuttene forteller litt mer om universet. De er ikke essensielle, men allikevel verd å se. I tillegg finnes lydkommentarer, gjennomgang av manuset, effektene, en prat med skuespillerne osv. Faktisk er det mer enn fem timer sammenlagt, hvor mye er laget som en dokumentar, som følger hele prosessen på nørt hold. Ringenes Herre: Special Extended Cut er et ekte samlerobjekt som er skreddersydd til DVD og enhver fan av filmen såvel som bøkene, bør bla opp de nødvendige kronene, for å få den i samlingen.

Ringenes Herre : Special Extended CutRingenes Herre : Special Extended CutRingenes Herre : Special Extended CutRingenes Herre : Special Extended Cut
10 Gamereactor Norge
10 / 10