Cookie

Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Gamereactor
nyheter
Crackdown 3

Microsoft utforsker ukjent terreng med Crackdown 3

Crackdown 3 er rett rundt hjørnet.

Abonner på vårt nyhetsbrev her!

* Påkrevd felt
HQ

Lanseringsdagen til det eksplosive action-spillet Crackdown 3 nærmer seg med stormskritt, og nylig var vi i London for å prøve spillet og slå av en prat med utviklerne.

En av de mer interessante tingene ved spillet, utenom den overdrevne visuelle stilen og det eksplosive gameplayet, er at hele verdenen kan utforskes helt fra begynnelsen av, og at det ikke er noen restriksjoner på hvor du kan gå og hva du kan gjøre.

"I think that's one of the really neat and engaging things about the way we have structured the campaign," sa Dave Johnson fra Microsoft Studios. "If a player wants to, right out of the gate, the moment they fire up a game, go take on the ultimate kingpin in the game, they can do so."

Vi snakket også litt om flerspillerdelen, og om hvordan det bruker skyteknologi for å sørge for at alt på kartet kan ødelegges.

"This is something that hasn't been done before, it's uncharted territory [...] Every time someone plays this game, the first time they see a gigantic building come down in front of them while they're playing this multiplayer experience, it's something incredibly unique. When you watch someone else play this game and you see exactly everything going on around them as far as the destruction, the debris, the explosions, the gunfire and the tracers and all that kind of stuff you quickly understand just how exciting this is for the future of games."

Crackdown 3 lanseres på PC og Xbox One den 15. februar.

HQ
HQ
Crackdown 3

Relaterte tekster

1
Crackdown 3Score

Crackdown 3

ANMELDELSE. Skrevet av Robin Høyland

Et terrorangrep har mørkelagt hele kloden utenom byen New Providence. Sånn kan vi ikke ha noe av, så vi sendte Terry Crews og Robin avgårde for å rydde opp i sakene...



Loading next content