Need for Speed Underground 2

Testet versjon: PS 2

Grafikk: 8
Gameplay: 8
Lyd: 8
Holdbarhet: 7

EA har alltid laget bra bilspill og de blir bare bedre og bedre og de endret ikke synet mitt på spillene deres når Underground serien kom. Oppfølgeren til Underground gjør det mulig og kjøre rundt i en stor by der du enten kan velge løp, kjøpe deler til bilen, konkurere med andre i byen, få bilen på fremsiden av et blad, kjøpe nye biler eller bare cruise rundt se deg om. I Underground 2 er det også flere biler, større mulighet for tuning og nye spillmoduser: Downhill Drift, Street-X og Showcase. Som vanlig kan du lage din egen spille liste, du velger hvor sangene spilles, hvilken rekkefølge og hvilke sanger som skal være med. Dette er veldig nyttig hvis du ikke liker alle sangene som er der fra starten. Lyden er også bra i spillet, motoren høres realistisk ut, og den endres etterhvert som du tuner bilen. Det er støtte for ratt og pedaller og surround lyd og det funker perfekt, og gjør spillet enda bedre.

+PLUSS: Stort utvalg av biler og deler til dem! Du har ca. 180 kilometer med open vei du kan kjøre hvor du vil og velge nesten hvilket som helst løp du vil. Masse bra musikk der du kan lage din egen spille liste. Nyttig GPS som holder orden på hvor løpene og butikkene er. Du kan endre på dempere, gir, aerodynamikk osv. + teste bilens ytelse på test bane. Mange forskjellige løp, langt spill.

-MINUS: På drag løpene kan man ikke styre skikkelig(en nesten automatisk styring som reagerer tregt! Noe som gjør at du kræsjer i de fleste tilfeller)(det samme som i underground 1). Ingen folk å se i byen som gjør det mer kjedelig og ensomt. Dårlig animerte trafikkbiler(biler utenom de du kjører om kapp med). Det er natt hele tiden. Mangler skademodell. Kan av og til bli litt for ensformet.

=KONKLUSJON: Så lenge du liker sjangeren, kan jeg garantere deg at du får mange kjekke timer med det.

Samlet karakter: 7/10
1