Dansk
Svenska
Suomi
English
Deutsch
Italiano
Español
Português
Français
Nederlands
中文版
Indonesia
Polski
日本語
한국어
Česko
Ελληνικά
Türkçe
Tiếng Việt
عربي
Følg oss
På fredag måtte Microsoft kunngjøre via sin Xbox Support-kanal at deres servere hadde store problemer. Dette resulterte i at noen brukere på Xbox-plattformen hadde store problemer med å starte nesten alle spill, til og med kjøpte.
Lørdag hevdet de at feilen var rettet, men den kom raskt tilbake bare noen timer senere, og dette skjedde flere ganger. I går kveld annonserte de igjen at brukere i Europa nå skal kunne starte spill og Cloud Gaming-økter, men som svarene på Twitter-innlegget (som du finner nedenfor) viser, ser problemet fortsatt ikke ut til å være løst.
Det er Microsofts DRM-policy som gjør at problemet gjelder en så sentral funksjon som å starte spill som brukeren faktisk eier.
Har du slev hatt problemer med dette?