Norsk
Gamereactor
nyheter
Mad Max

Mad Max blir så eksplosivt som mulig

Abonner på vårt nyhetsbrev her!

* Påkrevd felt
HQ

Vi snakket spilldesigner Marcus Andrews med for å finne ut mer om ødemarken, bilbygging og tilfeldige møter i Mad Max. Blant spørsmålene var hvordan spillet passer inn i resten av Max-universet.

- I like to think of it as all of the movies are windows into one wasteland and we try to connect all of that. Since you're going to be inside of the wasteland in the game we try and think if we extrapolate everything in between all the movies, between everything and all the material we know about, that we've read about, so we can get that complete experience.

Avalanche er kjent for å benytte seg av eksplosjoner, særlig i Just Cause-spillene, og det ser ikke ut til at Mad Max skal bli noe dårligere. Andrews forteller at de ikke lot én eneste sjanse gå ifra dem til å sprenge noe i lufta med dette spillet. Sjekk ut hele intervjuet her:

HQ

Mad Max kommer til PC, PS4 og Xbox One 3. september.

Mad Max

Relaterte tekster

6
Mad MaxScore

Mad Max

ANMELDELSE. Skrevet av Mike Holmes

Han er så tøff at han ikke bruker det fulle navnet sitt, for i ødemarken er det bare de sterkeste og råeste som overlever. Vi har satt karakter på Avalanche Studios' Mad Max.

1
Mad Max erter Half-Life-fansen

Mad Max erter Half-Life-fansen

NYHET. Skrevet av Tor Erik Dahl

Drømmen om Half-Life 3 er blant spillbransjens mest brukte vitser, og utviklerne i Avalanche Studios er tydeligvis ikke redde for å rette et spark mot Valve. Gordon...

3
Advarer mot feil i Mad Max

Advarer mot feil i Mad Max

NYHET. Skrevet av Tor Erik Dahl

Det er ikke så godt å vite om det er en bug, eller om svenske Avalanche har mislykkes med oppdragsdesignet. Det har i hvert fall oppstått en situasjon som tvinger...

2
Se PC-bildene fra Mad Max

Se PC-bildene fra Mad Max

NYHET. Skrevet av Tor Erik Dahl

Som du sikkert allerede vet har vi publisert vår anmeldelse av Mad Max allerede. Kort oppsummert er det et godt spill fylt med sand, motorolje og brutalitet. Vi testet...

1
To timer med Mad Max

To timer med Mad Max

NYHET. Skrevet av Tor Erik Dahl

I gårsdagens sending av Gamereactor Live sendte vi Philip ut i ødemarken med en avsagd hagle og et monster av en bil - i hvert fall i digital form. Det var på tide å...

4
Se to timer med Mad Max klokken 16.00

Se to timer med Mad Max klokken 16.00

NYHET. Skrevet av Tor Erik Dahl

Gamereactor Live-gjengen har endelig landet etter de fire timene de tilbragte i Metal Gear Solid V: The Phantom Pain i går, og forhåpentligvis er de klare for en litt...



Loading next content