Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Største bug i et spill ever!


Siterer Neivler:
Mewtwo er det kansje dere mener? Ingen Pokemon heter Mizigno. Kan dere ingenting eller?


Mizingo er en secret pokemon eller en bug, om du vil. Jeg er ikke helt sikker. Han kan bare fanges vet et spesielt vann, og ser ut som en pixel-kladd. Klarer du å fange han, som ikke alltid er like lett, får du dritmange av de itemsene som gir en pokemon level up. Alle visste jo om han!

..husker jeg og kompiser brukte hele dager på å stå å fange han.
  • 0
Neivler, nå tror jeg du har misforstått! Vi mener på de gamle pokemon spillene, rød og blå, så var det en bug et sted som gjorde at man møtte et slags virus som het Mizigno. Denne "bugen" gjorde enten at man kunne multiplusiere mange items som masterball og rarecandy, eller hvis man fanget den ville den fucke opp spillet ditt!

Edit!
Du postet litt før meg Maggot sorry!
  • 0
Siterer MrPorcupine:
eller hvis man fanget den ville den fucke opp spillet ditt!


Fanga han mange ganger, og jeg fikk bare mange, mange rarecandy. Fucka aldri spillet mitt. Hadde det skjedd hadde jeg sikkert tatt selvmord. Pokemon Blue var livet mitt på den tiden.

Lagt til 2008-01-04 20:08:
Siterer MrPorcupine:
Du postet litt før meg Maggot sorry!


np
  • 0
Siterer Neivler:
Mewtwo er det kansje dere mener? Ingen Pokemon heter Mizigno. Kan dere ingenting eller?


du trenger ikke å si at folk ikke vet noe, når du ikke viste det engang.

eid!
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Jeg har ikke spilt Big Rigs enda (jeg bare MÅ prøve det!), men hvis jeg må velge det mest bugga drittspillet jeg noengang har spilt, må det nok bli
Crash Twinsanity (til og med musikken er helt bugga i Helvete!).
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
Ingenting er som fysikk-bugs i Oblivion, der liket til en uskyldig hjort blir transformert til en spasmisk frenzyball.

Eller selvfølgelig dupe-glitchen, hvor man kan fylle opp et rom med alskens objekter.
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
mizigno kunne ha hvilketsomhelst nivå.


mewtwo er i en hule i nærheten av.. ehmmmm husker ikke...(cerulean city?)
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Hmm, alle jeg kjenner som fikk Mizigno fikk ødelagt spille sitt helt. På barneskolen var det en som ved en tilfeldighet klarte å fange han, og i friminuttet satt alle å spillte pokemon og ville fange Mizigno. Til slutta hadde alle og da mener jeg ALLE mizigno og alle måtte ta new game etter en stund pga at alle spillene bugga seg til...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Husker det var noe med Mizingo og at man fikk 99 Rare-Candy. Det fucket opp spillet mitt helt
Heihei
  • 0
  • xpn
  • xpn
Fettern min sin lvl 70 warrior satt fast bak noen kasser på wow, måtte kontakte gm og sånt.
  • 0
Siterer 42:
Eller selvfølgelig dupe-glitchen, hvor man kan fylle opp et rom med alskens objekter.

En kompis fylte opp en butikk med over 2000 skjold..
Han kom seg aldri ut
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
WOW - i undercity, der man tar de heisene der for å komme ned i selve byen.
så satt jeg meg fast i heis døra, så kræsja spillet. startet spillet på nytt og, men det bare fortsatte å kræsje. funka til slutt da

Driv3r - stod en moped inntil en vegg, satt meg på den og så forsvant han og mopeden inni veggen, fortsatte ned gjennom bakken, og til slutt kræsja spillet.

Saints Row - plutselig forsvant personen jeg styrte gjennom bakken, falt kjempe langt ned uten å dø, så jeg opp kunne jeg se nesten hele byen over meg.
der kunne jeg ikke gjøre noe, men jeg kunne skyte og faktisk treffe folk og biler med Rocket Launcher.

Gears Of War - multiplayer, ble ''drept'' av en motorsag, men jeg ble ikke drept. istedenfor gikk jeg mens personen jeg styrte ble på en måte ''dreid'' ut over hele banen. helt sykt
  • 0
Ugh! Morrowind! Jeg hadde enchanta gearet mitt så mye at når jeg hoppet, fløg caracteren min ut av mappen, og når jeg loada, fløy han videre som på et lerrett... Huff
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!