Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill spilte du sist


Gears of War 2, fikk en kopi av spille hjem i dag for å teste det, epic game ville høre hva jeg syntes om spillet........


pst....CoD4
From each according to his ability, to each according to his need
  • 0
Siterer Arkus:
Gears of War 2, fikk en kopi av spille hjem i dag for å teste det, epic game ville høre hva jeg syntes om spillet........


Jaja, my big fat arse!

Hehe, cod4 er jo bra det også
Musikk > Film > Spill
  • 0
Siterer Kalashnikov:
Citerer Arkus:
Gears of War 2, fikk en kopi av spille hjem i dag for å teste det, epic game ville høre hva jeg syntes om spillet........


Jaja, my big fat arse!

Hehe, cod4 er jo bra det også


CoD er bra, men GoW 2 blir bedre
From each according to his ability, to each according to his need
  • 0
Devil may cry 4 spillte jeg sist
Men så rått at du har prøvd gears of war 2
The Simpsons!
  • 0
Siterer Laarz:
Devil may cry 4 spillte jeg sist
Men så rått at du har prøvd gears of war 2



AHAHA
From each according to his ability, to each according to his need
  • 0
Spilte Company of Heroes. Er noe som er bra og noe som er dårlig. Det som er dårlig er at det er vannskelig å få veldig mye penger til å kjøpe mange folk. Det bra er at det er balansert, bra campagn, bra gameplay og kult online.
Største Supreme Commander Fan på forumet!
  • 0
Sitter å spiller Rainbow Six: Vegas 2 akkurat nå
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
World of Warcraft, er tilbake på kjøret etter 6mnd pause..
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
CoD4.
''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!''
  • 0
Team Fortress 2
  • 0
Battelfield 2: MC
Største Supreme Commander Fan på forumet!
  • 0
Siterer braxboy:
World of Warcraft, er tilbake på kjøret etter 6mnd pause..
Kondolerer med tilbakefallet

Er stygt redd for at jeg ryker til også ved neste exp pack
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
Siterer Steve Vice:
Citerer braxboy:World of Warcraft, er tilbake på kjøret etter 6mnd pause..Kondolerer med tilbakefallet

Er stygt redd for at jeg ryker til også ved neste exp pack


Hehe. Jo takk for det Forskjellen er at jeg faktisk koser meg nå! Hehe.. Spiller kun pvp, litt mer avslappende enn raiding.. Faktisk gode muligheter for gear og : )
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
Siterer braxboy:
Hehe. Jo takk for det Forskjellen er at jeg faktisk koser meg nå! Hehe.. Spiller kun pvp, litt mer avslappende enn raiding.. Faktisk gode muligheter for gear og : )


Ja jeg har hatt et par tilbakefall, men jeg pleier å spille til jeg blir gørrlei, det er mye i TBC som har irritert meg og gjort spillet til en turn off for meg. Jeg er ikke en stor PVP person, er mer en raiding fyr, og føler spiller er litt ubalansert den veien nå at det skal være så enkelt å få bra gear i PVP, mens de som vil raide må slite i en evighet. Det meste er gjort om til å bare ha giddis til å grinde seg til det, jeg likte bedre at det var dyktighet som gjaldt i PVP, det eneste dyktighet gjør for deg i pvp er å få deg gearet kjappere, føler det er litt som utmerker de virkelig gode pvp spillerene fra resten nå lengre, før hadde de jo High Warlord systemet, som var rimelig hardcore, men fra PVP standpunktet og de som virkelig ville leve seg inn i spillet og gjøre en innsats for å bli og være den beste, og at når du kommer sprandende rundt med High Warlord tittelen og den feteste armoren, det er nå vekke. De har tatt vekk mye jeg likte i WoW, og det er jo ikke nubbesjangs at de vil gå tilbake på det.
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
Warcraft 3: TFT
Tok meg et slag WoW Risk Ganske morsomt spill egentlig. Spiller også WoW, er level 32 nå, men en ting plager meg... PvP nytter ikke! Absolutt alle Alliance folk er twinks! Det funker bare ikke å gjøre noe! Blizzard burde seriøst fikse litt på PvP systemet for slik som det er nå må man vente til lvl 50 minst for å sjangs i det hele tatt!
Blå...
  • 0
Prince of Persia Warrior Within. Elsker det spillet
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Jeg spilte Ringenes Herre ,,Atter en Konge'' på PS2 sist .!
The Mars Volta! Trivium! Jeg sier bare selveid og veleid!!GRdude!
  • 0
Zelda ocarina of Time/Virtual Console.

Har komt meg til Water temple, Fy F for ett vanskelig tempel!
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Call of Duty 4: Modern Warfare, online! Men får ikke spilt det så ofte. Ikke denne uken i alle fall..
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer Steve Vice:
Citerer braxboy:Hehe. Jo takk for det Forskjellen er at jeg faktisk koser meg nå! Hehe.. Spiller kun pvp, litt mer avslappende enn raiding.. Faktisk gode muligheter for gear og : )

Ja jeg har hatt et par tilbakefall, men jeg pleier å spille til jeg blir gørrlei, det er mye i TBC som har irritert meg og gjort spillet til en turn off for meg. Jeg er ikke en stor PVP person, er mer en raiding fyr, og føler spiller er litt ubalansert den veien nå at det skal være så enkelt å få bra gear i PVP, mens de som vil raide må slite i en evighet. Det meste er gjort om til å bare ha giddis til å grinde seg til det, jeg likte bedre at det var dyktighet som gjaldt i PVP, det eneste dyktighet gjør for deg i pvp er å få deg gearet kjappere, føler det er litt som utmerker de virkelig gode pvp spillerene fra resten nå lengre, før hadde de jo High Warlord systemet, som var rimelig hardcore, men fra PVP standpunktet og de som virkelig ville leve seg inn i spillet og gjøre en innsats for å bli og være den beste, og at når du kommer sprandende rundt med High Warlord tittelen og den feteste armoren, det er nå vekke. De har tatt vekk mye jeg likte i WoW, og det er jo ikke nubbesjangs at de vil gå tilbake på det.


Fryktelig enig i det du sier, nesten som å se meg selv snakke. Savner de gode tidene før TBC, molten core og BWL f.eks..

Håper de gjør mye rett i WoTLK..
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
Jo da det tror jeg nok Men jeg spilte Gost recon 1 for 10 min siden via nettet ikke så veldig mange som spilte det nei ..!
Hate me? then don't answer me :P
  • 0
Siterer braxboy:
Fryktelig enig i det du sier, nesten som å se meg selv snakke. Savner de gode tidene før TBC, molten core og BWL f.eks..

Håper de gjør mye rett i WoTLK..


Du også ja...Molten Core og BWL er der jeg har mine beste minner. Med en gang jeg begynte å raide å begynte å få gear og slikt, hele gjengen samla for å ta bilde ved hver nye boss vi tok ned. Mange gode minner fra teamspeak/ventrilo

Det er de minnene som fra pre-TBC som gjør at jeg syns World Of Warcraft absolutt er et av tidenes aller beste spill. Nå er desverre Azeroth en skygge av seg selv

Ikke lenger vrimler det med folk i Stranglethorn Vale, snufs.
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
Bully - The Scholarship Edition, fy FAEN så mye bugs det er idet. Men et bra spill, nettopp runda det.
Ralph Wiggum "Super Nintendo Chalmers? I got carsick in your office"
  • 0
Sitter og spiller OoT nå
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Spiller litt Dirt på xbox 360 nå
Les en bok, pok en snok!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!