Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Det beste spillet du har spilt


Må faktisk si Red Faction II og Mirror's Edge. Red Faction er jo rene SF legenden på sin måte. Et av de bedre spillbar het og oppfinnsomhets spillene jeg har spilt på år og dag. Selv om det kom ut i 2002. På den tiden var jo det med at man kunne sprenge seg gjennom vegger en revolusjon. Likeledes nesten det eneste spillet som tilbyr det fortsatt (unntatt noen nye spill nå).

ME har alt en sånn som meg vill ha. Free running er jo favoritt sporten min IRL også da Alt er så godt gjennomført og stilfult
-Jørn Hammerø-
  • 0
Uncharted og LittleBigPlanet er ivertfall de beste spillene jeg har spilt i år, begge får en 10/10.
  • 0
Refsa:
Har mirrors edge, fikk det på bursdagen min den 30 Desember
Har kommet til chapter 7 tror jeg, digger spillet,
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
det må nok bli GTA IV
  • 0
Det må da være Grand Theft Auto Sanandreas
Shitting dick nipples
  • 0
Helt klart Half-Life 2
  • 0
Splinter Cell: Pandora Tomorrow <3
  • 0
Det beste spillet jeg har spillt er MGS hvis jeg skal velge ut en av dem så må det bli MGS4 Guns of the patriots må ha det bare må ha det
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Siterer Espectro:
Det beste spillet jeg har spillt er MGS hvis jeg skal velge ut en av dem så må det bli MGS4 Guns of the patriots må ha det bare må ha det


Liker MGS2 best jeg, cutscenene og boss kampene på det spillet, er best i hele serien syns jeg.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Portal!!! Fantastisk pusslespill med mørk humor, onde roboter og kake. Portal 2, kom nå, med EN GANG (og da burde jeg faktisk få tak i kaken)!!!
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Har bare spillt MGS2 og MGS3.
Runna MGS2
Fy Flate for ett bra spill
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
Legend of Zelda: Majora's Mask er beste spillet jeg noen sinne har spilt. På den tiden det kom var grafikken rålekker, områdene enorme og disignet og historien er i en klasse for seg selv.
  • 0
Kjøppt meg noen BRA spill for tiden:

Clive Barker`s Jericho
Resident Evil 5
Watchmen the end is nigh
Castlevania syphony of the night

Det er noen av de brae spillene jeg har kjøppt ,
Kanskje en av dem blir mitt favoritt spill ?
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
Beste spill... det er mange! Men de jeg liker best må vel være:
CoD4,
Mass Effect,
MGS4,
Zelda: Twilight Princess,
GTA IV,
The Elder Scrolls IV: Oblivion
Halo 3
og Begge GoW spillene klarer ikke å bare skrive ett
  • 0
Får vel skrive en liste jeg også da.
Crysis (PC)
Morrowind (PC)
Oblivion (PC)
Dark Cloud (PS2)
Jax and Daxter (PS2)
Jak 2 (PS2)
Half-Life (PC)

Og det var det!
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
Dawn Of War 1
Dawn Of War 2
Icewind Dale 1&2
Baldurs Gate 1&2
Sacred
Tungur Knivur
  • 0
GTA serien.
CoD serien.
Little Big Planet.
Det e vel dei beste spela eg har spelt
  • 0
  • Vixo
  • Vixo
#1: Oblivion
#2: SSX 3
#3: Resistance 2

Lista mi så langt.
  • 0
Half Life 2 er skikkelig bra. Digger det spillet. Når kommer ep. 3 da?

Zelda Ocarina of Time også. *hjerte* (det er for få smileys her!)
  • 0
FFX
Speak up! you feel worse if you fail. A coward never tries.
  • 0
Det må være Oblivion og Kingdom Hearts serien.
En ide bør huskes og tas vare på.
  • 0
  • Los
  • Los
Oppdaget egntlig akkuratt Half-Life serien fulle sannhet, så har den tett til hjerte nå. Men det er mange spill jeg kan kalle bra. Morrowind, Biochock, Heros 3, Fallout 3, Mirrors Edge, Gears Of War, Assasins Creed..

Men hvilket som er det beste? Si det.. Morrowind er vel en av de bedre kandidatene for tittelen tror jeg
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
de to beste spillene jeg har spillt er sonic adventure 2 battle med sitt fantastiske gameplay og spennende historie og legend of zelda ocarina of time med sin store sjarm og historie, disse to spillene får en delt første plass.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
de to beste spillene jeg har spillt er sonic adventure 2 battle med sitt fantastiske gameplay og spennende historie og legend of zelda ocarina of time med sin store sjarm og historie, disse to spillene får en delt første plass.


er ikke enig med Sonic, men greit. din mening.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Det beste spillet jeg noengang har spill, blir vell Pokemon Ruby På en solid andre plass kommer Oblivion.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!