Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva mener dere er 2007's beste spill?


Hva mener dere er 2007's beste spill?
  • 0
  • RDB
  • RDB
er det engang fysisk mulig å svare på?
guitar hero 3 er hvertfall langt oppe på listen, battelen mot Lue er drittfet
I come upon a silver, striped mushroom and I fa la la la ly la ly.
  • 0
helt klart Halo 3 og COD4
  • 0
Litt unødvendig og starte en til tråd om dette teamaet, men jeg tilgir og svarer:

Super Mario Galaxy! Mye grunnet at det er en veldig, veldig verdig "oppfølger" til Super Mario 64.. Les anmeldelsen av spillet her på Gamereactor, hvor jeg er 100% enig med Carl Thomas.

Og, ja.. Jeg har prøvd de fleste av de verdige konkurrentene, så dette er ikke bare noe jeg sier fordi jeg ikke har noen annen konsoll en Wii for øyeblikket.

Lagt til 2007-12-19 21:06:
Siterer x360_geek:
helt klart Halo 3


Nei.

Siterer x360_geek:
COD4


En utrolig verdig kandidat.
  • 0
Beste jeg har prøvd i år er garantert Call of Duty 4, men jeg har ikke prøvd så mange av de verdige kandidatene, tho
  • 0
Enten Halo 3, CoD 4, Mass Effect eller Assassin's Creed. Har bare PC og 360, så jeg vet ikke om Super mario galaxy, men Bioshock er også en sterk utfordrer
  • 0
Min personlige favoritt er BioShock.

Har ikke spilt Super Mario Galaxy nok til å velge det, selvom det var drit bra(av det lille jeg fikk prøvd)!
Hacker's Delight
  • 0
Dette har vært en genialt spillår med mange ekstremt gode titler. Er vanskelig å kunne velge det beste spillet.
Men mine favoritter er Mass Effect, Skate. og COD4. Er vanskelig å lage eb rekkefølge jeg skal sette de i, men jeg må si at alle tre spille har gitt meg utrolig mye glede, så jeg det er vanskelig.

Så det må bli det her:

1. COD4: Mest på grunn av online delen.
2. Mass Effect: Genial story, nydelig grafikk og genialt gameplay.
3. Skate.: Den nye kontrollen typen var så kul at dette spillet fikk en pallplass.
:temurof i rutangis
  • 0
Tror jeg må si SM Galaxy...Skikkelig bra!...Og en delt andreplass mellom crysis og ME
So long suckersssssss.........
  • 0
Bioshock, veldig unik stemning og den grafiske stilen er rå!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Jeg syntes fortsatt COD4 og Halo 3 er de beste spillene i 2007

Lagt til 2007-12-20 11:59:
Siterer Crazy Kraken:
Bioshock, veldig unik stemning og den grafiske stilen er rå!


Helt enig
  • 0
Jeg har selv ingen personlig favoritt, men Crysis kommer langt oppe på lista mi =) Assassin's Creed var også veldig bra og spennende. Og The Orange Box var også ganske bra Verdt prisen ihvertfall 5 spill i en pakke
  • 0
Har vært lite nye 2007-spill på meg i år, men har nå fått World in Conflict, som er et av de beste spillene jeg har spilt noensinne, så går for det.
  • 0
Har ikke skaffa meg det enda, men jeg gjetter villt og sier Uncharted.
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
Super Mario Galaxy!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Halo 3. Multiplayeren er grenseløst genial.
Mulgheter for å ta bilder og filme. Forge. Lett å finne motstandere med matchende skills. Kjøretøy. Varierte våpen. Ja spillet har egentlig alt jeg vil ha for at jeg skal sitte lenge med det.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
call of duty 4 og halo 3 ;D
dead people don"t talk
  • 0
CoD4 er det spillet jeg har burkt mest timer på og hatt det mest morro med...så for meg blir det dette.
MGS4 FTW =)
  • 0
Beste spill 2007 er uten tvil Assassin`s Creed. En hærlig blanding av frihet, akrobatikken vi kjenner fra Prince of Persia-spillene og litt til og perfekte sverddueller. Kjøp dette spillet nå!
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer The Silent Assassin:
Beste spill 2007 er uten tvil Assassin`s Creed. En hærlig blanding av frihet, akrobatikken vi kjenner fra Prince of Persia-spillene og litt til og perfekte sverddueller. Kjøp dette spillet nå!


Bortsett fra at det er drittkort, og at du kan gjøre minimalt i byene med tanke på størrelsen, er det et bra spill. De 9 oppdragene eller hva det er, er klin like også.

Freerunning
Sloss (godt kampsystem tho, da du har litt å velge mellom)
Pickpocket (Bare for kaste-kniver)
Redde civilians
Samle flagg

Syntes det er utrolig lite å gjøre, når du har tre gigantiske byer å boltre deg i.
  • 0
1. Call Of Duty 4

2. Assassin's Creed

3. Halo 3 ( )
''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!''
  • 0
Mass Effect
Halo 3
skate


Det er etter det jeg har spilt. Jeg har ikke prøvd Mario Galaxy. Og kan derfor ikke si at det er bra. Men etter det jeg har sett, så ser det litt barnslig ut.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Kanskje Mass Effect? Jeg syntes det ser mye bedre ut en "Super Mario Galaxy"... Det ser helt latterlig ut! Mass Effect ser mye bedre og spennende ut, selv om jeg ikke har prøvd det enda...

Lagt til 2007-12-21 12:39:
Kanskje Mass Effect? Jeg syntes det ser mye bedre ut en "Super Mario Galaxy"... Det ser helt latterlig ut! Mass Effect ser mye bedre og spennende ut, selv om jeg ikke har prøvd noen av dem enda..
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
Super Mario Galaxy!
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!