Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

GR's "Årets spill" - Diskusjonen


Greit, hva om de tolker hele pakken som ett spill? Alle spillene der er jo fantastiske, så hvorfor ikke? Ser ikke noen grunn til å utelate The Orange Box fra noen lister bare fordi det er flere spill i en pakke, og alle er vanvittig bra.
Heihei
  • 0
Siterer Paulie:
Greit, hva om de tolker hele pakken som ett spill? Alle spillene der er jo fantastiske, så hvorfor ikke? Ser ikke noen grunn til å utelate The Orange Box fra noen lister bare fordi det er flere spill i en pakke, og alle er vanvittig bra.


Det hadde ikke gjort meg noe, nei. Det er jo tross alt en overenstemmelse om at disse perlene, de skal samles slik at forbrukerne får mye for pengene, og når vi får så mye kvalitet (Portal, TF2, EP:2) for pengene, så gjør det saktens null og niks at det blir kåret.

De er jo laget for å bli lansert sammen, og da skal det sees på som en helhet.
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Siterer Paulie:
Greit, hva om de tolker hele pakken som ett spill? Alle spillene der er jo fantastiske, så hvorfor ikke?


At alle spillene der er fantastiske er ingen grunn for å tolke det som et spill. Det er 3 spill, ikke 1 og da gjør det til en pakke og ikke et spill.

Siterer Paulie:
Ser ikke noen grunn til å utelate The Orange Box fra noen lister bare fordi det er flere spill i en pakke

Jeg ser ingen grunn jeg heller, bare det havner på riktig liste, og i denne saken er det en spillpakke og ikke et spill.


Siterer 42:
Citerer Paulie:Greit, hva om de tolker hele pakken som ett spill? Alle spillene der er jo fantastiske, så hvorfor ikke? Ser ikke noen grunn til å utelate The Orange Box fra noen lister bare fordi det er flere spill i en pakke, og alle er vanvittig bra.



Det hadde ikke gjort meg noe, nei. Det er jo tross alt en overenstemmelse om at disse perlene, de skal samles slik at forbrukerne får mye for pengene, og når vi får så mye kvalitet (Portal, TF2, EP:2) for pengene, så gjør det saktens null og niks at det blir kåret.



De er jo laget for å bli lansert sammen, og da skal det sees på som en helhet.


At de er laget for å bli lansert sammen gjør dem ikke til ett spill. De er fortsatt individuelle spill. At TF2 og Portals er lagt på er bare en stor bonus for oss kjøpere.
:temurof i rutangis
  • 0
Siterer Knight of the blades:
Jeg ser ingen grunn jeg heller, bare det havner på riktig liste, og i denne saken er det en spillpakke og ikke et spill.


Hvilke andre spillpakker har blitt lansert i år da?
Heihei
  • 0
Siterer Paulie:
Citerer Knight of the blades:Jeg ser ingen grunn jeg heller, bare det havner på riktig liste, og i denne saken er det en spillpakke og ikke et spill.



Hvilke andre spillpakker har blitt lansert i år da? Dessuten, hør på "42" han sa det mye bedre enn meg.


Han sier det på en bra måte, men jeg er ikke enig. Spillpakker blir veldig sjelden sluppet, og jeg husker ikke sist gang det kom en.

Uansett så fikk Portals en pris for årets overaskelse, og da ble Portals sett på som et eget spill.
:temurof i rutangis
  • 0
Jeg skjønner ikke hvorfor det skal sytes og klages når det kommer gamerne til stor fordel.

Med mindre det er en vital nødvendighet å slenge inn en kategori som "årets spillpakke" så synes jeg The Orange Box er en av årets spill. Og dessuten, som Paulie sier, hvilke andre spillpakker har blitt lansert i år?

Det hadde vært verre om KUN Portal fikk en plass blant omspennede, massive titler som Mass Effect og Assassins Creed.

EDIT: Det er for øvrig bra at det finnes en "årets overraskelse"
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Jeg står uanset for hva jeg skriver.

Det hadde jo bare vært jævlig teit å strø hele pakken utover listene og da. Det hadde blitt veldig uoversiktelig.
Heihei
  • 0
Siterer 42:
Jeg skjønner ikke hvorfor det skal sytes og klages når det kommer gamerne til stor fordel.


Du misforstår meg hvis du mener at jeg syter, for det prøver jeg ikke på

Siterer 42:
Det hadde vært verre om KUN Portal fikk en plass blant omspennede, massive titler som Mass Effect og Assassins Creed.


Portals kunne vel egentlig ikke i teorien sluppet ut alene, ikke til vanlig nytt spill pris. Det er for lite til det. Portals blir mer som et tileggs kos fra kara bak HL.

Siterer 42:
Med mindre det er en vital nødvendighet å slenge inn en kategori som "årets spillpakke" så synes jeg The Orange Box er en av årets spill. Og dessuten, som Paulie sier, hvilke andre spillpakker har blitt lansert i år?


Det er irrelevant hvor mange andre spillpakker det har kommet i år. Jeg skjønner hvorfor det blir slengt inn som ett spill, men jeg syns fortsatt det er feil

Siterer Paulie:
Jeg står uanset for hva jeg skriver.



Det hadde jo bare vært jævlig teit å strø hele pakken utover listene og da. Det hadde blitt veldig uoversiktelig.


Jeg står for mine ord jeg også. Eneste måten jeg kunne sett at de strødde de spillene utover, var ved å slippe dem på nedlasting, men det blir feil, for alle tingene er ment som en pakke, ikke masse løs materiale som er teit spredd ut..
:temurof i rutangis
  • 0
Artig å diskutere med deg Knight men nå må jeg legge meg. Hadebra.
Heihei
  • 0
Siterer Paulie:
Artig å diskutere med deg Knight men nå må jeg legge meg. Hadebra.


Samme her. En stund siden jeg har hatt en god diskusjon

Takk til 42 også for fine inspill
:temurof i rutangis
  • 0
Hehe, likeså. Nå er det off to beds for meg, byebyes!
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Siterer Paulie:
Citerer Love-PlayStation:
Orange Box er ikke ett spill, men en samling av spill, og kan derfor ikke komme på noe Årets spill plass.


Hva skal den komme på da? Årets beste boks?

Åh, nei shit, den ble slått av Binders sin fantastiske viskelær-boks til 49.99 kr.

Er du retard eller??
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Siterer Love-PlayStation:
Er du retard eller??


Nå ble jeg lei meg.

Du er så kul som spør et retorisk spørsmål. Tøffest i gata.
Heihei
  • 0
Var ikke for å såre deg, bare understreke at du er det
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Siterer Love-PlayStation:
Var ikke for å såre deg, bare understreke at du er det


Jeg er i værtfall ikke fanboy.
Heihei
  • 0
Godt for deg. Er ikke jeg heller.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Siterer Love-PlayStation:
Godt for deg. Er ikke jeg heller.


nei vel.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Ro dere ned da folkens
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Love-Playstation... ikke fanboy? Noe som skurrer?
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Øh... Rar krangling...
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
Neida, ingen krangel for min del. Bare påpeker den åpenbare koblingen til fanboyisme i navnet til Love-PlayStation
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
han har et fanboy navn, men han er ingen fanboy.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Ahhh. Det skulle jeg jo skjønt.
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Meeeeeeeeeeeeeeeeeen
Spiller Super Mario Galaxy nå. Det er sykt kult, men litt for lett. Seff, dauer noen ganger, men det er jo avsindig lett å få en haug med liv. Skulle gjerne hatt noen utfordringer. Men sitter også å bare smiler noen ganger over det hele
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Jeg syntes COD4 skulle vært høyere plassert
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!