LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Spill

      Stedet for generell spilldiskusjon

      GTA 4-tråden


      Siterer MrPorcupine:
      Oj sorry, glemte meg helt!
      Skal ikke skje igjen! Må beklage til alle som fikk det spoilet!


      Jeg fikk endret det ganske fort, så det gikk nok ganske bra
      Bra du tok det til etterretning
      Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
      • 0
      Huff. De siste to-tre dagene her jeg ikke hatt tid til å spille. Må gjøre det i dag når jeg først har litt fritid
      Are you my mommy? // Je Vois Tout
      • 0
      Siterer Kronoz:
      Huff. De siste to-tre dagene her jeg ikke hatt tid til å spille. Må gjøre det i dag når jeg først har litt fritid


      Jeg får ikke spilt siden PS3-kontrollen er ødelagt. En uke uten GTA 4
      Du er heldig sammenlignet med meg! (Og jon_melon som har fucka 360 )
      Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
      • 0
      Nå har Microshit henta Xboxen! Så no kommer sikkert tilbake neste år i alle fall Gleder meg helt utrolig!
      "Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
      • 0
      En ødelagt kontroller er jo ikke så alt for farlig da. En ødelagt x-box derimot, det er litt værre.
      Are you my mommy? // Je Vois Tout
      • 0
      Xboxen kan man bytte inn på en uke om man kjenner rettighetene.
      he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
      • 0
      Siterer Kronoz:
      En ødelagt kontroller er jo ikke så alt for farlig da. En ødelagt x-box derimot, det er litt værre.


      Nei, det er jo bare snakk om en uke uten GTA 4.
      Hei, vent.. VISST FAEN ER DET FARLIG!

      X-boxen ble heldigvis hentet i dag, som jon_melon sa, og han skal jo få den fikset gratis. Microshit bør skynde seg, hvis ikke vil melonmannen klikke mentalt. Han har til og med begynt å savne Brucie
      Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
      • 0
      Siterer Suppeelsker:
      X-boxen ble heldigvis hentet i dag, som jon_melon sa, og han skal jo få den fikset gratis. Microshit bør skynde seg, hvis ikke vil melonmannen klikke mentalt. Han har til og med begynt å savne Brucie

      Da er det ille! Brucie er jo den styggeste på hele spillet! Faen så retarded
      Playboy X og Niko FTW!
      • 0
      Brucie er jo kul da! På sin egen spesielle måte.
      Heihei
      • 0
      Jeg digger Brucie Han er en rakker.

      Fjernet en setning. Ikke røp slikt i denne tråden, selv om du bare antydet det.

      Suppeelsker
      Selger The Simsons sesong 1-10, Sopranos 1-5, Rome 1-2, Futurama 1-4, Prison Break 1-2 og Seinfeld 1-3 ALT ER UBRUKT OG I PLASTIKK Ta kontakt.
      • 0
      Det var da ikke en skikkelig anmeldelse. Bare tull hele greia.
                                      • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
      • 0
      Siterer Evil Teddy Bear:
      Da er det ille! Brucie er jo den styggeste på hele spillet! Faen så retarded
      Playboy X og Niko FTW!


      Han er irriterende ja. Jeg liker Little Jacob best jeg! Han er jo dritrå. Har dere sett røyken ut av vinduet når du kjører med han?
      Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
      • 0
      Siterer Suppeelsker:
      Han er irriterende ja. Jeg liker Little Jacob best jeg! Han er jo dritrå. Har dere sett røyken ut av vinduet når du kjører med han?

      Ja, og har du noen gang faktisk forstått hva han sier? Uten tekst?
                                      • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
      • 0
      Det er jo faktisk nesten umulig å skjønne hva han sier med tekst også da

      Men han er kulest, han hjelper deg faktisk imotsetning til Playboy X som bare sier hvor du skal eller blir med deg, men står bare og ser med kikkert....
      "Objection!"
      • 0
      Siterer Hehemann:
      Det er jo faktisk nesten umulig å skjønne hva han sier med tekst også da

      Men han er kulest, han hjelper deg faktisk imotsetning til Playboy X som bare sier hvor du skal eller blir med deg, men står bare og ser med kikkert....


      Little Jacob er hjelpsom ja. Jeg og han banka opp en hel motorsykkelgjeng en gang vi skulle spise på Cluckin' Bell
      Og nei, jeg skjønner ikke mye av hva han sier, men kult er det
      Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
      • 0
      Siterer Suppeelsker:
      Og nei, jeg skjønner ikke mye av hva han sier, men kult er det


      Enig

      Siterer Suppeelsker:
      Jeg og han banka opp en hel motorsykkelgjeng en gang vi skulle spise på Cluckin' Bell


      Stylish , må søren meg ta han med på strippebar en gang og la han banke stripperne
      "Objection!"
      • 0
      Siterer Hehemann:
      Stylish , må søren meg ta han med på strippebar en gang og la han banke stripperne


      Han er mest hjelpsom når du blir angrepet først tror jeg. En motorsykkelbølle begynte å banke meg, og tre-fire til kom, men jeg og Little Jacob banka dem godt i retur xD
      Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
      • 0
      Hehe xD Må prøve å la dem få dem til å angripe meg først
      "Objection!"
      • 0
      Siterer Quade:
      Jeg digger Brucie Han er en rakker.

      Liker ikke han jeg. Bare en stygg liten jævel.
      Are you my mommy? // Je Vois Tout
      • 0
      Brucie er den feteste karakteren i hele spillet, da^^
      Alltid beret! sa motespeideren.
      • 0
      Siterer 42:
      Brucie er den feteste karakteren i hele spillet, da^^


      Er det ikke hevet over en hver tvil at den tittelen innehas av en viss spliff-røykende rakker fra Jamaica?
      Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
      • 0
      Siterer Suppeelsker:
      Er det ikke hevet over en hver tvil at den tittelen innehas av en viss spliff-røykende rakker fra Jamaica?

      Eller en sarkastiks øst europeer?
      Are you my mommy? // Je Vois Tout
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!