Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

GTA 4-tråden


Siterer Kronoz:
Citerer Suppeelsker:eg sendte en tanke til Jack Thompson der..
Du også ja

Jeg har kommet til et oppdrag der vi skal robbe en bank. Litt vanskelig når jeg har mistet den skuddsikre vesten min


Jeg slet litt med det oppdraget. Eller, selve oppdraget er enkelt, men flukten er vanskelig.
Skal det gjøres, skal det gjøres med stil.
  • 0
kan nesten ikke vente til jeg skal spille det igjen! men må lese til historie og filosofi prøve først...
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Siterer Kronoz:
Jeg har kommet til et oppdrag der vi skal robbe en bank. Litt vanskelig når jeg har mistet den skuddsikre vesten min


Jeg klarte det faktisk på første forsøk. Et helt herlig oppdrag. Var avhengig av vest da.. Stakkars jon_melon, for 360-en hans klikka rett før han kom til ransoppdraget
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Det var det neste jeg skulle ta faktisk
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
Siterer jon_melon:
Det var det neste jeg skulle ta faktisk


Jævlig synd det altså Det oppdraget er vel faktisk det kuleste på hele spillet til nå, og jeg er på 55 %. På en måte gleder jeg meg til å bli ferdig så jeg kan free-roame mer
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Citerer jon_melon:
Det var det neste jeg skulle ta faktisk


Jævlig synd det altså Det oppdraget er vel faktisk det kuleste på hele spillet til nå, og jeg er på 55 %. På en måte gleder jeg meg til å bli ferdig så jeg kan free-roame mer


Det oppdraget er visst favorittoppdraget til mange^^
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Siterer 42:
Det oppdraget er visst favorittoppdraget til mange^^


Det er jo ikke rart. Det er nesten filmatisk med de kule cut-scenes som er med og det er nok av skyting for å si det sånn ^^
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Jeg fikk problemer med ammo på det oppdraget Men så kom jeg plutselig på at jeg kunne ta våpenene til de politifolka jeg drepte

Jeg hadde faktisk ikke så problemer med health, jeg bare gjemte meg bak ting hele tiden
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Nå ødela jeg "antall innlegg: 1337." Dammit.
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
hva er high scoren deres i qub3d a? fikk 10375 nå nettopp! til min store forargelse, var mindre enn 600 poeng unna å slå high score og få ny achievment!
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
sykehusene tar 10% av pengene dine hver gang du dør btw! er ganske sikker på det, for jeg hadde 30 000 ca og da jeg kom ut av sykehuset hadde jeg 27 000! og, tror det var suppeelsker sa, at de tok 40 000 da han var ganske rik, det viser at prisen ikke er statisk, og når jeg så at de tok 10% av pengene mine, trakk jeg den slutningen at sykehusene tar 10% av pengene dine!
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Siterer Caveman:
sykehusene tar 10% av pengene dine hver gang du dør btw! er ganske sikker på det, for jeg hadde 30 000 ca og da jeg kom ut av sykehuset hadde jeg 27 000! og, tror det var suppeelsker sa, at de tok 40 000 da han var ganske rik, det viser at prisen ikke er statisk, og når jeg så at de tok 10% av pengene mine, trakk jeg den slutningen at sykehusene tar 10% av pengene dine!


Prisen forandrer seg ja, og cred til deg for at du kanskje har funnet et mønster! Skal sjekke dette med 10 % neste gang jeg får spilt (PS3-kontrollen er ødelagt, så jeg får ikke spilt på en uke )
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
10% ja!
Du skulle fått lånt en vet du! Det har du heeelt sikekrt krav på!
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
Siterer Suppeelsker:
PS3-kontrollen er ødelagt, så jeg får ikke spilt på en uke


Åssen skjedde det da?
"Objection!"
  • 0
Får både GTAIV og Madcatz Headset til PS3 i morra (hyper!!!)
Også forhåndsbestilte jeg Bad Company idag + at jeg lengter etter Kingdom Hearts III og LittleBigPlanet
Just kill him with your awesome
  • 0
ÅÅ har kjøpt gta4 nå, skal spille senere i kveld. men først må jeg skrive ferdig en presentasjon av en forfatter i norsk. angrer litt på at jeg startet dagen før presentasjonen, når vi har hatt 10 uker på å lage den.
"I get a kick out of being an outsider constantly. It allows me to be creative. I don't like anything in the mainstream and they don't like me."
  • 0
Siterer Hehemann:
Citerer Suppeelsker S3-kontrollen er ødelagt, så jeg får ikke spilt på en uke

Åssen skjedde det da?


Ikke i frustrasjon i hvert fall
Den ble ødelagt av seg selv. Må være en feil. Funka en dag, men funka ikke dagen etter
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
GTA 4 har blitt fucka! Noen som vet hvordan man fikser det! Plutselig har det kommet masse riper i plata, men jeg er utrolig forsiktig med spill! 360en har gjort det tror jeg! Spiller i ca 5 min også kommer det please clean disc! Noem som har noen tips for å fikse det!
Og ja jeg har prøvd å cleane discen!
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Den ble ødelagt av seg selv. Må være en feil. Funka en dag, men funka ikke dagen etter


Merkelige greier
"Objection!"
  • 0
INGEN SPOILERE FOR HEL****

Suppeelsker.
  • 0
Tusen Takk Suppe! Men Mr.P, nå fikk jeg faktisk det spoila....Ta litt mer hensyn, MrPorcupine!
"Objection!"
  • 0
Siterer Hehemann:
Tusen Takk Suppe! Men Mr.P, nå fikk jeg faktisk det spoila....Ta litt mer hensyn, MrPorcupine!


Rakk du å se det?
Ragev hadde dessverre sagt det til meg allerede, men det er irriterende for alle andre.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Oj sorry, glemte meg helt!
Skal ikke skje igjen! Må beklage til alle som fikk det spoilet!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!