Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

GTA 4-tråden


For min del er Live Gold vitalt for å nyte GTA IV! Online ser farlig fresht ut.

*teller på fingrene* 7 dager igjen nå, gutta!
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
pokker,tida går så sakte. Jeg vil spille gta 4 NÅ!!!!!
  • 0
Tida har aldri gått så sakte
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
gjett hva som er bra......jeg har fritime kl. 9,45 på tirsdag 29.04.08 og elkjøp er bare 1 kilometer unna hvem skal kjøpe GTA4 da
From each according to his ability, to each according to his need
  • 0
  • RDB
  • RDB
Dette er så herlig.
GTA4 kommer ut på en tirsdag. Lame.
Men (Dig this!!!) jeg har utrolig nok fri på både onsdag, torsdag og fredag. Og så er det helg.
Så rett etter skolen på tirsdag har jeg fem dager på meg til å bare spille GTA4. Fyfaen så drita god timing!!!
  • 0
Misunner deg RDB, må på jobb alle dagene og har jobbhelg
Vurderer kraftig å bruke 4.dagers egenmelding
Uansett, klarer nesten ikke å vente lengre. Dårlig med søvn om dagene!
  • 0
Siterer sulesnus:
pokker,tida går så sakte. Jeg vil spille gta 4 NÅ!!!!!


Hundre tentamener, muntligprøver og prøveeksamener denne uka og gta neste uke. Så ja, det går sakte!
Selger The Simsons sesong 1-10, Sopranos 1-5, Rome 1-2, Futurama 1-4, Prison Break 1-2 og Seinfeld 1-3 ALT ER UBRUKT OG I PLASTIKK Ta kontakt.
  • 0
heh! lættis.. jeg har fri i 2uker ifra mandag neste uke
fiksa 2ukers i februar måned allerede..alltid beredt

da er det bare å dra på butikken mandag, kjøpe inn fòr, en el 2 6-pack med Budweiser, hente spillet på posten(hvis det kommer mandag) og slå av tlf!..

men skal kanskje på 'Keep It Tidy 2008' på onsdag da, men men, godt med litt pause også
"Never shall innocent blood be shed, yet the blood of the wicked shall flow like a river. The Three shall spread their blackened wings and be the vengeful striking hammer of God"
  • 0
Gleder meg som fa** en uke igjenn nå Men jeg tror ikke de som forhåndsbestilte får de en dag før da, men men, er ikke det slik at ingen kan få det i posten eller kjøpe det før 29.04.08?
Age of Conan Collector's Edition FTW.
  • 0
Siterer gamer757:
Gleder meg som fa** en uke igjenn nå Men jeg tror ikke de som forhåndsbestilte får de en dag før da, men men, er ikke det slik at ingen kan få det i posten eller kjøpe det før 29.04.08?


Hvis du bestiller over nett, forsøker nettbutikkene å sende varen ut slik at alle som har forhåndsbestilt spillet vil få det på lanseringsdagen, slik at det vil bli likt som for de som kjøper spillet i butikk. Men hvis man er heldig og bor nærme nettbutikken som du har bestilt spillet, hender det ofte at man får spillet før (det har iallefall jeg opplevd flere ganger) Men når det gjelder GTA IV er det ikke så sikkert siden det er ratt over helga, for jeg tviler på at noen butikker begynner å sende ut på lørdag. De aller fleste må nok smøre seg med tålmodighet og se at spillet blir sendt på mandag

Tror uansett ikke at jeg får spilt skikkelig før helga (må jo prøve det litt) siden "vanlige" folk har jobb eller skole...*kremt*RDB*kremt*
  • 0
Ja, får ikke spillt det mye på realesdatoen men jeg har jo 1 og 2 mai fri pluss helga.
Age of Conan Collector's Edition FTW.
  • 0
er det ikke fri for alle torsdag(1.mai) og fredag(inneklemt dag) Gud har gitt oss fri for å spille GTA4?
  • 0
Jeg skal hoppe på sykkelen etter skolen den 29. april, og sykle for harde livet til Elkjøp å kjøpet GTA IV!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer FIBRIX:
er det ikke fri for alle torsdag(1.mai) og fredag(inneklemt dag) Gud har gitt oss fri for å spille GTA4?


Må vell være det. Det er mistenkelig bra timet
Neida.
Gleder meg sykt til spillet neste uke
"I know where I'm going and I know the truth, and I don't have to be what you want me to be. I'm free to be what I want" - Muhammad Ali
  • 0
Siterer FIBRIX:
er det ikke fri for alle torsdag(1.mai) og fredag(inneklemt dag) Gud har gitt oss fri for å spille GTA4?


"I play the hand i was dealt, then I cheat." jeg kommer til og skulke tirsdag neste uke.. LETT. også bare lider jeg meg igjennom onsdagen.
(eller screw it, skal jeg kanskje skulke den også!? )

så blir det gaming ut uka.
  • 0
  • RDB
  • RDB
Introen+ekte gameplay har blitt sluppet ut på nettet:
http://uk.youtube.com/watch?v=B8T-IocNYm8

Dette er ekte vare. Filmen inneholder hele introen+litt gameplay. Alle som ikke ønsker å få avslørt det: Hold dere unna.
  • 0
Siterer RDB:
Introen+ekte gameplay har blitt sluppet ut på nettet:
http://uk.youtube.com/watch?v=B8T-IocNYm8

Dette er ekte vare. Filmen inneholder hele introen+litt gameplay. Alle som ikke ønsker å få avslørt det: Hold dere unna.


Å fyyyfaen! FANTASTISK!!
Selger The Simsons sesong 1-10, Sopranos 1-5, Rome 1-2, Futurama 1-4, Prison Break 1-2 og Seinfeld 1-3 ALT ER UBRUKT OG I PLASTIKK Ta kontakt.
  • 0
Siterer RDB:
Introen+ekte gameplay har blitt sluppet ut på nettet:
http://uk.youtube.com/watch?v=B8T-IocNYm8

Dette er ekte vare. Filmen inneholder hele introen+litt gameplay. Alle som ikke ønsker å få avslørt det: Hold dere unna.


" This video is no longer available due to a copyright claim by Take 2 Games "
Heihei
  • 0
Nei for svarte!!! Ville jo se

Hvor mange er det egentlig som har piratbox? trodde liksom ikke det var så vanlig
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
Siterer Paulie:
" This video is no longer available due to a copyright claim by Take 2 Games "

Har den ferdig opplastet i et vindu på Mac'en. Sitter og vurderer sterkt om jeg vil se den eller ikke..
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer jon_melon:
Nei for svarte!!! Ville jo se

Hvor mange er det egentlig som har piratbox? trodde liksom ikke det var så vanlig


Mulig jeg er innmari dum nå, men hva søren er piratbox?


Siterer Kronoz:
Har den ferdig opplastet i et vindu på Mac'en. Sitter og vurderer sterkt om jeg vil se den eller ikke..


Se den. Den avslører ikke noe av handlingen. Og det eneste gameplayet du får se er litt bilkjøring.
Selger The Simsons sesong 1-10, Sopranos 1-5, Rome 1-2, Futurama 1-4, Prison Break 1-2 og Seinfeld 1-3 ALT ER UBRUKT OG I PLASTIKK Ta kontakt.
  • 0
Siterer Quade:
Mulig jeg er innmari dum nå, men hva søren er piratbox?


Tror det er en Xbox, som er modda slik at man kan spille piratkopierte spill på den. ;)
Heihei
  • 0
Jeg har fri fra 30.april - 2.mai. Gud er med meg.

Siterer Icecold:
http://uk.youtube.com/watch?v=dx6NxLapvmQ

Have fun!


Rått, da. Nå gleder jeg meg bare enda mer! Ikke mer enn 6 dager igjen heller.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!