Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Tekken ~ Offisiell tråd ~


Fant ikke noen Tekken tråd så da begynner jeg med en+
På dark ressurrection,hvor mange grader(leveler) er det der.Er på destroyer,noen som kan nevne alle.
Uansett et av de beste spillene på psp og en av de beste spillseriene ever
HEy,Hey.Vært medlem siden March 06.Join GR¨s360 klan da vel.See you at live
  • 0
eg trur den høgeste er tekken lord...atm er eg fujin trur eg...eiger alle med hwoarang
  • 0
det tror jeg også

i tekken 5 var det til tekken lord,jeg ble det med asuka kazama
  • 0
TEkken: DR er driit fett, kjempe bra at man kan endre på hvordan personene ser ut
Ich Bin das unske punkse <--- hva enn nå det betyr
  • 0
Siterer Gitaroo:
TEkken: DR er driit fett, kjempe bra at man kan endre på hvordan personene ser ut


hei jeg så mailen din i gamereactor bladet!
  • 0
Har ikke fått meg Tekken: Dark Resurrection enda, men blir nok snart!
Imens kan jeg kose meg med 5ern
Hvem bad deg lese dette?:P
  • 0
begginer, 9-1 kyo, 1-7 dan, shihan, expert, warrior, master, virtouso, champion, lone wolf, destroyer, berserker, sage, legend, fujin, rajin, deity, lord of war, dragon lord, tekken lord, dark lord. (På psp kan man også få ranken divine fist dersom man har dar lord og vinner ranking battles i heaven dojo)

Har selv dark lord på ps3 med anna, steve, hwoarang, heihachi, kazuya og paul.
  • 0
hvis jeg skaffer med tekken, blir ranken min NOOB!
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Jeg lurer på noe...

Jeg har så vidt begynt å spille Tekken 6 og oppdaga at "historie-filmsnuttene" til karakterene var låst.

Hva må jeg gjøre for å få dem åpnet? Har så vidt vært innom arcade, men det var visst ikke der de ble åpna. Jeg finner det sikkert ut hvis jeg spiller mer, men jeg er såååååååååååå nyssgjerrig, også er det jo veldig fristende å bare spørre...

Ellers må jeg si at spillet er ganske underholdende. Iallfall det jeg har prøvd til nå. Hjelpe meg, den asazel (tror det er det bossen heter) virka helt gærn...vanskelig..særlig når jeg er så flink til å somle..haha. Karakterene ser ut som om de går på anabole steorider....hele gjengen..sånn i forhold til tidligere spill i serien..morsomt.
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Du må slå Azazel i Arena for å få ending videoene til karakterene. Men jeg tror det er en bug i spillet, for noen ganger som jeg har vært i helt normale kamper, så har jeg plutselig fått ending videoene til helt random personer, uten at jeg har tatt Azazel med dem.
I was frozen, today!
  • 0
Siterer K_R_I_S:
Du må slå Azazel i Arena for å få ending videoene til karakterene. Men jeg tror det er en bug i spillet, for noen ganger som jeg har vært i helt normale kamper, så har jeg plutselig fått ending videoene til helt random personer, uten at jeg har tatt Azazel med dem.


Åh, tusen takk for hjelpa... Åh, nei..azazel..auda..hm, håper jeg greier det da.

Hm, en sånn bug hørtes jo super ut..hehe..
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Jeg elsker slossespill. Kan vel si at det er min favoritt sjanger. Uansett digger jeg spill som Super Smash Bros Brawl. Og Street Fighter.. Men den beste serien innen denne sjangeren er garantert Tekken ( Er dere ikke enig? ). Jeg har spilt alle spillene i serien, og mener at Tekken 5 er det aller beste. Tekken Tag Tournament 2 må ha vært spillet jeg spilte mest i 2012. Utrolig bra er det. I går fikk jeg endelig fatt i Street Fighter X Teklen, og da gleder jeg meg til å komme hjem slik at jeg får begynt mitt eventyr.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Men den beste serien innen denne sjangeren er garantert Tekken ( Er dere ikke enig? )


Smash Bros. overgår alle slossespill spør du meg. Skal ikke skryte på meg noe voldsomt med erfaring fra denne sjangeren generelt sett, but still: Smash Bros. = Awesome.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel988:
Smash Bros. overgår alle slossespill spør du meg. Skal ikke skryte på meg noe voldsomt med erfaring fra denne sjangeren generelt sett, but still: Smash Bros. = Awesome.


Smash bros er jo litt mer partygame. Det tar jo ikke slossingen like seriøst som andre spill. Smash Bros har få angrep pr. karakter. Tekken tar fightingen mer seriøst om du skjønner. Er enig med at Smash Bros. er veldig bra, men ikke like bra som Tekken når det kommer til selve slossingen!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Victorfinne:
Smash bros er jo litt mer partygame. Det tar jo ikke slossingen like seriøst som andre spill. Smash Bros har få angrep pr. karakter. Tekken tar fightingen mer seriøst om du skjønner. Er enig med at Smash Bros. er veldig bra, men ikke like bra som Tekken når det kommer til selve slossingen!


Vil du ha seriøs slåssing så burde du spille noe ala UFC-spillene eller noe sånt.
Har kun erfaring med Tekken 5, og Mortal Kombat (nummer 9, rebooten) av slåssespill. Har litt lyst til å prøve Injustice: Gods Among Us. UFC på PS4 skal jeg nok spille. Er fan av MMA.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer Victorfinne:
Tekken tar fightingen mer seriøst om du skjønner. Er enig med at Smash Bros. er veldig bra, men ikke like bra som Tekken når det kommer til selve slossingen!


Det kan nok forsåvidt være sant. Jeg har i grunn heller ikke spilt noe i den serien siden Tekken 2, så i utgangspunktet burde jeg holde kjeft xP
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Hahahahah. Nei da, Glorfindel. Skjønner at du vil utrope hvor bra Super Smash Bros. serien er!!

Gnyg: Jeg skal teste ut UfC, men jeg er ikke helt inn i så "realistiske" slossespill.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Fikk meg en gledelig overraskelse da jeg fikk vite at Tekken 7 er annonsert. Blir nok et kjøp med tanke på at jeg har likt de fleste tidligere spillene i serien!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Blir nok et kjøp med tanke på at jeg har likt de fleste tidligere spillene i serien!


Tekken 6 ble nok en stor skuffelse for meg, på tross av at jeg elsket serien før og gledet meg enormt til det - Sannsynligvis var det faktumet at jeg aldri spilte det med venner som gjorde det. Brukte utallige timer på å spille 2-player i Tekken 5 med forskjellige kompiser - Til og med den solokampanjen med Devil Jin spilte jeg mye med en kompis.

Tekken 6 ble derfor litt for ensformig for meg når jeg spilte det alene, dessuten hadde jeg ikke helt sansen for kampanjen der, selv om det ikke var så langt ifra noe jeg husker fra Tekken 4, i tillegg til den nevnte Devil Jin kampanjen.
  • 0
Tekken 5 er og var legendarisk. For et supert spill. Koste meg mye med det selv.

Siterer SirThomas:
Tekken 6 ble derfor litt for ensformig for meg når jeg spilte det alene, dessuten hadde jeg ikke helt sansen for kampanjen der, selv om det ikke var så langt ifra noe jeg husker fra Tekken 4, i tillegg til den nevnte Devil Jin kampanjen.


Joda, jeg skjønner det. Kan huske at jeg følte det litt på samme måte, men så kjøpte noen venner av meg det og, og da spilte vi en del online sammen så det var ganske gøy.

I 2012 kom jo Tekken: Tag Tournament 2. Det spillet var helt fantastisk. Alt var på plass. Fantastisk design på baner og karakterer, bare fightingmekanikk, lyd og mye annet. Jeg spilte det faktisk så mye at jeg bestemte meg for å ta platinum trophiet, noe jeg gjorde og som ikke var så veldig vanskelig. Spilte det også mye online, og med fetteren min. Anbefales virkelig!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Lenge siden jeg har spilt et Tekken spill nå. Kunne jo vært artig å prøvd et igjen. Husker Yoshimitsu og Lei som mine favoritter fra de tidligere spillene.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Lenge siden jeg har spilt et Tekken spill nå. Kunne jo vært artig å prøvd et igjen. Husker Yoshimitsu og Lei som mine favoritter fra de tidligere spillene.


Yoshimitsu er jo en veldig tricky karakter da, så jeg synes det er litt vanskelig å spille som han. Håper han får et skikkelig kult design denne gangen, med tanke på at de skifter det for hvert spill. Lei er meget kul. Jackie Chan. Liker han godt jeg og. Kazuya er vel den jeg spiller mest med.

Håper grafikken på Tekken 7 blir herlig.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
I dag var jeg på en arcade i Tokyo og testa ut Tekken 7. Det virker utrolig lovende!

Gleder meg ufattelig mye til det nå!!
  • 0
Siterer SirGalahad:
I dag var jeg på en arcade i Tokyo og testa ut Tekken 7. Det virker utrolig lovende!

Gleder meg ufattelig mye til det nå!!


Kanskje skal jeg endelig få mitt inntog i Tekken serien?
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Kanskje skal jeg endelig få mitt inntog i Tekken serien?


Hvis du har PS2 anbefaler jeg deg å kjøpe Tekken 5. Det spillet er gull!!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!