Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Team Fortress 2 ~ Offisiell tråd ~


  • Missing Avatar
  • oski
Hvor laster jeg ned medic og pyro update pack?
Hasta la-vista baby!
  • 0
En litt rar ting som har skjedd med TF 2, er at alle Orange_X-banene er borte vekk. Før spilte jeg TF 2 hver dag, men bare på Orange_X. Det er ærlig talt nesten det eneste kartet jeg er god på, i hvert fall det eneste jeg syns er gøy. Og ironisk nok, nå er det ingen.

Har det noe med min PC/Mitt internett/min Steam å gjøre, eller opplever dere det samme?

Siterer oski:
Hvor laster jeg ned medic og pyro update pack?


Du laster dem ikke ned, de kommer automatisk
  • 0
Orange x banene borte? Nei? Ikke hos meg iallefall... Anyways, nå har jeg alle Upgradene til medic og pyro!
Musikk > Film > Spill
  • 0
Siterer Kalashnikov:
Orange x banene borte? Nei? Ikke hos meg iallefall... Anyways, nå haer jeg alle Upgradene til medic og pyro!


Huh, da er det noe gale med mitt nettverk. Typisk. Akkurat den banen jeg liker. Jaja, det er vel bare godt for meg

Hvordan klarte du alle achievementsene?
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Venter fortsatt på scout og sniper achivements
Hasta la-vista baby!
  • 0
Hva heter dere på steam folkens, jeg vil ha noen å spille TF2 med!
  • 0
Jeg heter vkke93mabo....
Musikk > Film > Spill
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Siterer Evil Teddy Bear:
Hva heter dere på steam folkens, jeg vil ha noen å spille TF2 med!


Du har fått en
Hasta la-vista baby!
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Hurra! I dag fikk jeg flare gun som pyro! En achivement til så får jeg den nye øksa!

Klarer nestn ingen av medic achivementsa jeg
Hasta la-vista baby!
  • 0
Siterer oski:
Hurra! I dag fikk jeg flare gun som pyro! En achivement til så får jeg den nye øksa!

Klarer nestn ingen av medic achivementsa jeg


Skal hjelpe deg så fort jeg kommer hjem
Musikk > Film > Spill
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Siterer Kalashnikov:
Citerer oski:
Hurra! I dag fikk jeg flare gun som pyro! En achivement til så får jeg den nye øksa!

Klarer nestn ingen av medic achivementsa jeg


Skal hjelpe deg så fort jeg kommer hjem


Jeg elsker deg kalashnikov!
Hasta la-vista baby!
  • 0
Noen som har fått noen av de nye våpene til hevy? Jeg har bare fått sandwichen.
Og jeg har fått det første pyro våpenet.
Emo is just an excuse for a boy to act like a girl.
  • 0
Akkurat skaffet meg Orange box, men har ikke fått spilt TF2 enda, siden jeg ikke har bredbånd i huset, bare et mobilt et som jeg ikke får til å funke på PS3.. Jeg bor nemlig midt i skauen.. Men det skal visst komme en løsning på dette snart
Knurr...
  • 0
Lagde en kort Team Fortress-film for å teste Fraps: http://www.youtube.com/watch?v=O5_1fYG_pDs

Hadde vært fint med tilbakemelding på den ;)


Siterer oski:
Hurra! I dag fikk jeg flare gun som pyro! En achivement til så får jeg den nye øksa!

Klarer nestn ingen av medic achivementsa jeg


Jeg liker ikke øksa Har alle Pyro-oppgraderingene + en Medic-oppgradering
www.steinskog.me
  • 0
Jeg synes ikke oppgraderingene er så hjelpfulle. Har alle selv, og det eneste jeg bruker er Heavy's boksehansker (25% slower, if hit then 100% chance of critical hit for 5 secs), Blutsauger (Medic melee, lader über 25%) og oppgradert syringe gun (+3 hp for hvert treff). Bruker sandwich av og til.

Natascha gir for dårlig skade, sandwich er rett og slett ikke nødvendig, Flare gun gir knapt skade og gjør Pyro forsvarsløs på lang avstand (les 5 meter), øksa er ikke bra fordi du hugger en allerede brent spiller alt for sjeldent (hvorfor ikke drepe med flamethrower?), og Kritzkrieg gir ikke über, rett og slett.

Jeg gleder meg veldig til de andre allikevel, det er gøy å se hva de finner på og å prøve seg på alle achievments. Lurer på hva de gir Sniper!
Less QQ more Pew Pew
  • 0
Siterer Esp3n:
Natascha gir for dårlig skade, sandwich er rett og slett ikke nødvendig, Flare gun gir knapt skade og gjør Pyro forsvarsløs på lang avstand (les 5 meter), øksa er ikke bra fordi du hugger en allerede brent spiller alt for sjeldent (hvorfor ikke drepe med flamethrower?), og Kritzkrieg gir ikke über, rett og slett.

Jeg gleder meg veldig til de andre allikevel, det er gøy å se hva de finner på og å prøve seg på alle achievments. Lurer på hva de gir Sniper!


Enig meg deg. Ble veldig overrasket over at øksa var den siste oppgraderingen til Pyroen. Liker best den andre flammekasteren der. De eneste jeg bruker til nå er den andre flammekasteren + oppgradert syrine gun til Medicen, men så har jeg som sagt ikke fått alle enda.

Jeg gleder meg også veldig til de andre. Lurer på hva de finner på til Spy (som er den jeg spiller mest med).
www.steinskog.me
  • 0
Må man gjøre de drep en fiende samtidig som han dreper deg <--- greiene for og få rnye weps på pyro F.eks?

Lurte på hvor de for de tingene fra jeg xD
Leafs Of Four It Some More.
  • 0
Siterer Zafford:
Må man gjøre de drep en fiende samtidig som han dreper deg <--- greiene for og få rnye weps på pyro F.eks?

Lurte på hvor de for de tingene fra jeg xD


Ja, det er en av achievementsene Du trenger X antall achievements for å få oppgraderinger. Tror det er 10, 16 og 22 elns.
www.steinskog.me
  • 0
Ok er en stund siden jeg spillte TF2 så jeg må bare pugge de til jeg klarer det.



TAKKER!
Leafs Of Four It Some More.
  • 0
Ja, jeg glemte Backburner (oppgradert flamethrower). Det er vel den jeg er mest fornøyd med!

Zafford, alle achievements står listet opp i menyen under "Achievements". Velg f.eks. "Pyro pack" og du får se alle pyro achievements. Nederst står det "Pyro milestone" 1, 2 og 3, det er disse som unlocker nye våpen ;)
Less QQ more Pew Pew
  • 0
fant en server man bare kan skrive !givemeall og man får alle achievenets
"OH FUCK IT'S A SPIDER!" "Calm down, it's just a spi... OH SHIT, THAT BITCH IS HUGE!"
  • 0
Siterer serious_gamer:
fant en server man bare kan skrive !givemeall og man får alle achievenets


Garantert juks det altså...

Er det mange forskjeller fra konsoll-versjonen og PC-versjonen av spillet?

Jeg vurderer sterkt å kjøpe det på PC...
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Siterer Matscoolio:
Citerer serious_gamer:fant en server man bare kan skrive !givemeall og man får alle achievenets

Garantert juks det altså...

Er det mange forskjeller fra konsoll-versjonen og PC-versjonen av spillet?

Jeg vurderer sterkt å kjøpe det på PC...

Maaaange flere baner, mods etc. Så kjøp det!
  • 0
Jeg må si at med Pc versjonen får du mange flere muligheter
Musikk > Film > Spill
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!