Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

PlayerUnknown's Battlegrounds ~ Offisiell tråd ~


Et 3.person/1.persons Battle-Royale Skytespill der 100 spillere kjemper om å bli den siste til å overleve. Spillet kan også spilles i lag på henholdsvis 2,3 eller 4 spillere.

PUBG utvikles av Bluehole Studio/PUBG Corporation som holder til i Sør-Korea

Spillet er et av de mest populære Battle-Royale spillene akkurat nå med over 24 millioner registrerte spillere (20.12-17). Spillet lanseres på PC 21. Desember 2017 i Norge. Det er også tilgjengelig på Xbox One fra 12. Desember, dog i en horribel tilstand.

Legg meg til på Steam, hvis du vil spille PUBG med meg: Blob Gobber
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
  • 0
Flott at vi har fått en PUBG tråd på GR. Det er vel kanskje årets mest populære spill? Selv spiller jeg det endel, og syns det er ganske morsomt.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Gjorde tråden offisiell. Jeg har et par kompiser som spiller en del PUBG, men jeg har ikke giddet å prøve det selv. Det er sikkert artig, men jeg har ikke blitt nevneverdig fristet av det jeg har sett. Er ganske langt unna noe spilltørke så det gjør noe også
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!