Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Rocket League ~ Offisiell tråd ~


Litt overrasket over at denne tråden ikke eksisterer, gitt den økende populariteten til spillet siden lansering.

Det kan jo ikke bare være jeg som elsker å spille fotball med biler?

Rocket League har over de siste årene tatt en større og større bit av det kompetitive spillmiljøet. I motsetning til f.eks. League of Legends, krever ikke Rocket League hundrevis av timer for å memorere karakterer, patch notes, og egenskaper. Her bruker man derimot hundrevis a timer på å mestre mekaniske egenskaper og posisjonering. Det er lett å komme inn i, men nesten umulig å mestre.

Hvem andre spiller det her? Kunne tenke meg noen spillkamerater i ranked med noen som var mellom Shooting Star og Champion i S3.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
Jeg spiller Rocket League, men så og si kun hockey.... Oppdaget vel etter ca 300 timer at jeg aldri kom til å bli noe særlig god med ball, men var enklere med puck

Som du sier, nesten umulig å mestre (jeg blir helt matt av å se RLCS), og nesten umulig å rive av seg uvaner når de først har oppstått.... Men sykt moro!
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
Jeg har snart 300 timer selv, men har bare spilt hockey en gang. Spiller stort sett bare vanlige game modes, og aller mest 2v2. Prøver hele tiden å utfordre meg selv og lære meg teknikker for å bli bedre!
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
Digger Rocket League. Er go-to spillet mitt når jeg bare skal ha noe enkelt og greit jeg kan spille.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Siterer The Cookiemonster:
Digger Rocket League. Er go-to spillet mitt når jeg bare skal ha noe enkelt og greit jeg kan spille.

Samme her. Selv om det har blitt en liten stund til nå siden jeg spiller mye andre spill nå og med mange gode nye spill... i tillegg til jeg har vært i en litt fullfør backlog modus, men ja det er et spill jeg å kan spille hvis jeg bare skal få tiden til å gå , det rainbow six vegas 2 eller kanskje til og med civilization 5
Siterer The Cookiemonster:
Digger Rocket League. Er go-to spillet mitt når jeg bare skal ha noe enkelt og greit jeg kan spille.


Mm, er liksom lett å bare "ok, jeg har 30 min til overs.. tar noen matcher da!"
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
Har brukt en del tid på å lære meg air dribbles nå. Fra bakken. Er ganske gøy å bruke det i 1v1, men er ikke så ofte man har bruk for det i 2v2, og i hvert fall ikke i 3v3.

Finnes en god tutorial på YouTube:
https://www.youtube.com/watch?v=UZNsoMdDj5Y
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Endte opp i en 3v3-kamp mot Season 3 Grand Champion her om dagen. Ikke spesielt morsomt å bli utklasset så ekstremt, hah.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Synes ikke RL var all verden jeg, for å være ærlig. Gikk fort lei, selv ved å spille med venner. Jeg spilte vel ikke nok til å bli noe særlig tess, men.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Synes ikke RL var all verden jeg, for å være ærlig. Gikk fort lei, selv ved å spille med venner. Jeg spilte vel ikke nok til å bli noe særlig tess, men.


Really? Jeg nekta å kjøpe det selv. Så ikke for meg at jeg, som ikke liker sport, skulle like RL. Så noen venna samla seg, og så kjøpte bestevenninna en kopi til meg fordi jeg MÅTTE være med.
Spilte et par matcher og ble helt sjukt hekta.
Spiller ikke ball lenger, men iallefall EU community innen hockey er kjempekoselig. Mye bra folk der. Pluss jeg liker dette med at man til stadighet må øve for å bli bedre. Selv om jeg hater å øve på noe ellers, så er RL gøy å øve på. Til en viss grad..
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer Archana:
Really?


True story.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
True story.


Noob spotted.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Noob spotted.


You want some? If you want some, I'll give it ya!
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
You want some? If you want some, I'll give it ya!


You've got no fans!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!