Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

World of Warcraft (WoW) ~ Offisiell tråd ~


Noen som spiller på blackout battlegroup? For vist det kan vi ta en kamp i WSG eller noe sånt, du må være alli og lvl 60-70 og være på en server som bruker blackout.
Ved bålet trives alle, selv Amerikanere og Muslimer.
  • 0
Siterer vpvmeizter:
http://media.worldofwarcraft.com/wrath/movies/wrath-trailer/wrath
_of_the_lich_king_en.html OMG wOW


For de som ikke gidder å se filmen kan jeg ta et kort resyme:
Ny exp. pack til wow som inneholder:
-lvl80
-ny type klasse som er en hero class (ikke spør va det er ) Death knight
-nytt kontinent: Northrend
- ny proffession: Inscription
-bedre character making med mer detaljert ansiktslaging
-ny dungeons/instances
pluss mye mer
Everybody lie
  • 0
For no' dritt.
  • 0
Hvorfor i kunne ikke de to nye rasene vert spillbare?!
Men mye nytt her da
  • 0
De dreper WoW ved å være så jævla kjappe på alt det der. Folk rekker jo faen ikke å holde på gearet sitt eller gjort ferdig instancer før det kommer en haug av nye ting.

Lagt til 2007-08-03 22:58:
Jeg vet ihvertfall at jeg ikke gidder mere nå.
  • 0
Enig.. er ikke lvl 60 engang jeg.. ikke 50 heller
Og så nå er plutselig max lvl hevet til 80
  • 0
Jeg har ganske nylig fått tilbake en 60 warrior som ble hacka fra meg for et år siden eller noe. Men har ikke fått kjøpt spilletid eller noe på den enda..
Har en level 53 rogue da, men det har egentlig ingenting å si om jeg ikke er 70 enda siden level capen stiger allikevel og dvs, 10 levler lengre til jeg kan slutte å tenke på levlinga...

Lagt til 2007-08-03 23:04:
Og hvis jeg blir level 80 noengang, så er det vel bare dager til en ny helvettes expansion kommer, så hastverk som Blizzard har ...

Jeg syntes de kanskje kunne satsa litt på spillere under 60 denne expansionen også, for å få folk som meg til å faktisk gidde å drite seg oppover level-stigen.

F.eks gjort mengden med experience man trenger for å levle litt mindre, så du ikke bruker så drit lang tid på vær stygge level. Mer QUESTS, holy shit, jeg finner ingen quests nå for tida, så jeg må stå å drepe mobs til jeg går lei, og det tar ikke lang tid.
Nye instancer.
  • 0
Siterer henrga:
Citerer vpvmeizter:http://media.worldofwarcraft.com/wrath/movies/wrath-
trailer/wrath
_of_the_lich_king_en.html OMG wOW

For de som ikke gidder å se filmen kan jeg ta et kort resyme:
Ny exp. pack til wow som inneholder:
-lvl80
-ny type klasse som er en hero class (ikke spør va det er ) Death knight
-nytt kontinent: Northrend
- ny proffession: Inscription
-bedre character making med mer detaljert ansiktslaging
-ny dungeons/instances
pluss mye mer


jeg tror det er bullshit... hvis det noen gang kommer en hero class kommer det til å ødelegge WoW, akkurat som Jedi gjorde med SWG...

usanett.. byr meg egentlig ikke hvor mye blizzard har tenkt å ødelegge WoW... jeg slutta med WoW! eller rettere sagt.. jeg ble hacka og det var det som gjorde at jeg ikke gadd å spille med, fikk tilbake accounten men alt gearet osv. var borte ( nesten full epic lvl 70 hunter )
Underneath the arcade, details collide.
  • 0
Hero Class kommer, og jeg vet hva Paladins og Warriors blir.
De blir "Death Knights" ... I level 80 så kan vær class gjøre en quest eller flere for å bli sin Hero Class. Hva slags fordeler og ulemper det bringer meg seg har jeg ingen anelse om.
  • 0
Endelig når jeg har kommet til 70 så skal de ta den opp til 80 xD
Be one with the lagg.
  • 0
Siterer borre:
Endelig når jeg har kommet til 70 så skal de ta den opp til 80 xD


Nettopp, det er idiotisk. Folk kommer til å gå drittlei.
  • 0
jeg synes det å lvle var morsomere enn å være i max lvl, max lvl har ikke så mye solo content.. i max lvl er det liksom finn en raid guild og grind raiding instancer for bedre gear.. jeg synes lvl 70 skulle vært max lvl og at de heller adda nytt content og ikke raise max lvl, at man kunne velge f.eks. dra til outlands og northrend.
Underneath the arcade, details collide.
  • 0
Sånn var det mer en god del før TBC kom spør du meg. Var du level 60 uten guild så var du dømt til å vandre i Ironforge.
Syntes det har blitt mer å gjøre for level 70's nå, f.eks og utforske Outland, mer PvP og PvP gear å skaffe..
  • 0
hey, nettop begynt på wow igjen, etter an laaaang tids pause(grunn for pause =70palla hacked ) annyway lagde meg en char på burning legion, noen her som har lyst å joine meg ?
  • 0
  • Missing Avatar
  • Sexy
WoW er rett og slett ille, at dere gidder å bruke penger på å spille det i måneden, dessutn så har wow blitt stort problem i her Norge, kanskje like ille som spillautomater
En røyk om dagen er godt for magen ;)
  • 0
Noen som spiller Horde på Frostwhisper?
Ralph Wiggum "Super Nintendo Chalmers? I got carsick in your office"
  • 0
Siterer Maggot:
Sånn var det mer en god del før TBC kom spør du meg. Var du level 60 uten guild så var du dømt til å vandre i Ironforge.
Syntes det har blitt mer å gjøre for level 70's nå, f.eks og utforske Outland, mer PvP og PvP gear å skaffe..


Meh, synes det var sånn når jeg slutta også, 1 måned ca. løp bare rundt i Shatt og LFG til heroic's for å få tiden til å gå mens jeg venta på raid. Jeg er et PvP menneske men har jo ikke sjangs i arena som hunter.
Og bg pvp er jo bare en evig orgie av noobs som ikke følger taktikker :d
Underneath the arcade, details collide.
  • 0
Siterer Sexy:
WoW er rett og slett ille, at dere gidder å bruke penger på å spille det i måneden, dessutn så har wow blitt stort problem i her Norge, kanskje like ille som spillautomater


du har rett.
jeg skal heller AOC på xbox360.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer kokiri:
du har rett.
jeg skal heller AOC på xbox360.


Hva mener du? AOC conan kommer også til å koste
  • 0
hei! har nettopp begynnt å spille wow, også lurte jeg på om når at du har valgt 2 yrker, går det ann og angre seg og bytte ut/slette d ene??
  • 0
ja

Lagt til 2007-08-14 20:12:
under skills
Sørlands chips 4 ever!
  • 0
Jeg prøver nå å slutte med WoW, men det er ikke lett. Jeg klarer ikke stoppe å tenke på Blood elf paladinen min og det gjør det ikke badre at broren min og kameratene mine spiller det. (Jeg prøver seriøst å slutte og jeg nekter å kjøpe et nytt gaming card, men det er ikke lett) Jeg tenker på WoW vær dag og jeg har ingen andre spill for tiden som jeg kan fordrive tiden med. (Det er grenser for hvor mange ganger jeg gidder å runde gears of war...) Jeg håper nå at kanskje bioshock kan få WoW ut av tankene og så senere Halo 3, har jeg ikke sluttet å tenke på WoW da, så har jeg seriøse problemer. HJELP! Er det noe jeg kan gjøre for å slutte helt??
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Jeg prøver nå å slutte med WoW, men det er ikke lett. Jeg klarer ikke stoppe å tenke på Blood elf paladinen min og det gjør det ikke badre at broren min og kameratene mine spiller det. (Jeg prøver seriøst å slutte og jeg nekter å kjøpe et nytt gaming card, men det er ikke lett) Jeg tenker på WoW vær dag og jeg har ingen andre spill for tiden som jeg kan fordrive tiden med. (Det er grenser for hvor mange ganger jeg gidder å runde gears of war...) Jeg håper nå at kanskje bioshock kan få WoW ut av tankene og så senere Halo 3, har jeg ikke sluttet å tenke på WoW da, så har jeg seriøse problemer. HJELP! Er det noe jeg kan gjøre for å slutte helt??


Du kan slette bare slette acc din. Heldig vis spiller jeg ikke WoW. Etter alt det jeg har hørt er det bedre og la være.
Største Supreme Commander Fan på forumet!
  • 0
Ja, men tenk om jeg en deg får lust til å spille igjen, bare ikke nå! Problemet er bare at jeg ikke klarer å slutte å tenke på det, og det gjør jeg jo uansett om jeg sletter acc en min...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!