Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

World of Warcraft (WoW) ~ Offisiell tråd ~


Noen andre en meg som prøver å skaffe ALLE event-achievmentsene, eller? Klarte både Noblegarden og Children's Week nå den siste tiden. Purple Drake med 310% speed (!!) er målet, men det tar minimum et år.. >_>

Her er et utrolig elskverdig bilde av death knighten min under Noblegarden:
http://img24.imageshack.us/img24/6729/screenshot042609144055.
jpg
...
  • 0
Hehe
Vedder på at ingen turte å angripe en death knight som gikk rundt kledd som påskeharen

Har foressten greid Noble Garden på Death Knighten min også.
Og i år skal jeg greie Flame Keeper og det jeg har igjen på Hallows End på Druiden

Men for tiden lvler jeg opp en Gnome Warrior ved navn....
BaldricxD
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
tror jeg skal begynne å spille wow igjen til sommern! da har jeg tid igjen!
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Jeg spiller på Twilight hammer Alliance:
Xoroth lvl 80 DK
Silaz lvl 77 Shaman
Litlifjári (Lillefaen på islandsk) lvl 70 lock
bare legg meg til hvis dere spiller der
Well... Life is a great thing, but it has something bad... I don't know anyone who has survived it... Do you???:P
  • 0
  • Craz
  • Craz
Hei, hva er den beste typen å være ?, Warrior, mage, shaman, druin, hunter, osv. hva gjør disse ?

PS: Jeg har bestilt spillet og har lyst til å finne litt ut.
  • 0
Jeg fikk en "10 day free trial key" for noen år siden som jeg aldri har fått bruk for siden jeg ikke spiller WoW. Er det noen av dere som vill ha den?
Bare send meg en Beskjed så gir jeg den til den som er først ut!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
At dere gidder. WoW sucks! Kampsystemet SUGER! Jeg har kommet for å redde dere fra evig tortur! Følg meg ut fra dette forumet! Inn i gaming verdenen igjen! Følg lyset! Halleluja!
We have to nuke our imagination!
  • 0
Siterer Master_ike:
At dere gidder. WoW sucks! Kampsystemet SUGER! Jeg har kommet for å redde dere fra evig tortur! Følg meg ut fra dette forumet! Inn i gaming verdenen igjen! Følg lyset! Halleluja!


*Evrybody stares in disbelieve and laughed at this weird person. Evrybody continue playing WoW* Except I who will leave this thread to!!

Før dere spiller WoW neste gang, vil jeg at dere leser det som står på denne linken! http://ikkepedia.org/wiki/World_of_Warcraft
Decyfered!
  • 0
woah! annet enn meningsløs trolling, så er denne tråden... død? *pirker* ja, det virker slik nuvel, gidder ikke å bla tilbake i tråden for å se hvem som spiller hvor igjen, men hvis noen spiller på Kul Tiras eller Genjuros så rop!
  • 0
Har aldri spilt WoW før, men er det verdt det å betale en gang i måneden (eller annenhver måned, eller noe) for det? Er selv ingen fan av rollespill.
  • 0
HALLA!

Eeh. jeg Er warrior i lvl 65, men dps en min er lav ( rundt 500). Jeg er nå arms, og spammer slam i battle stance. Tydeligvis fungerer det ikke xD

Er det noen som kan si meg hvilke ''abilities'' jeg skal bruke og i hvilkenrekkefølge? two hand eller dual weild?
Kua sier mooo!
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Har begynnt å spele wow nå, er level 7 paladin
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Lol nesten ingen på GR som spiller WoW eller `?

Har en 43 level Rogue nå

Noen som spiller på Bloodhoof eller ?
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
Hvem er det som faktisk spiller WoW her på forumet?
Elsker 4.3 faktisk, ble mye bedre enn jeg trodde den skulle bli.
Mener det at du får 378 i de nye dungeons er latterlig, skulle heller fått 372 ihvertfall etc.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Jeg spiller WoW regelmessig, men det er på en privat-server, så jeg vet ikke helt om det teller...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Okey,etter over 1.års tørketid så er jeg nå tilbake i WoW i forberedelse til Mists of Pandaria.Men selvfølgelig,så er jeg denne måneden uten internett i x antall ukjente dager da borettslaget hvor jeg bor bytter fra Los til Canal Digital internett + tv for alle beboere,så jeg måtte si opp mitt gamle internett.
Heldigvis så har mine foreldre internett så jeg flyttet hjem her noen dager og bestemte meg for og spille WoW for og få tiden til og gå.
Men her dukket det opp problemer,da jeg logget meg på så fikk jeg beskjeden:
"Your account has been disabled Due to suspicious activity". ???
Jeg fikk hevet meg rundt og etter 2 smser fra blizzard fikk jeg skiftet passord og åpnet accounten min igjen men jeg ikke prøvd og spille WoW igjen og dette reiser spørsmål oss meg.
Jeg har åpnet en Ticket oss Blizzard men som vanlig så tar de seg god tid med og svare meg,så jeg prøver meg her og håper at noen norske WoW spillere kanskje kan svare meg:

-Betyr dette at jeg bare kan spille internett hjemme oss meg selv?Jeg bruker min egen PC,oss foreldrene mine har en kabel koblet direkte fra ruteren til pcen mens jeg hjemme har brukt trådløs ruter for og få internett.
Nå som jeg har byttet passordet kan jeg spille WoW eller vil jeg bare få Account Disabled igjen?Eller er det noe jeg kan gjøre for og la Blizzard/PCen min få vite at det er meg som spiller selv om det er en annen internett tilgang?

Jeg finner dette veldig rart da lillebroren min har spilt fra sin WoW account i flere år og fra 2 forskjellige pcer,sin bærbare i hans leilighet og den stasjonære her oss våres foreldre.Han har ikke spilt på en stund så betyr det at Blizzard plutselig har gjort noen forandringer..?

-Jeg skal som sagt bytte Internett leverandør fra Los til Canal Digital denne måneden og jeg skal også kjøpe meg ny Laptop den 19.Sep,så jeg må installere WoW på nytt på den.Vil dette påvirke min WoW account slik at jeg ikke kan logge inn,siden det blir en ny type internett jeg kommer til og bruke og en ny PC jeg kommer til og logge meg inn på fra?
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Animorpher: Jeg får den samme beskjeden om mistenkelig aktivitet nokså ofte fordi jeg bytter mellom to bostander. Så sant ingenting er endret på Accounten din så er det nok ikke noe å bry seg om. Bare bytt passord når du blir bedt om det, så går alt fint.

Videre så er jeg litt interessert i om det er noen her i det heletatt som fortsatt spiller WoW. Jeg har begynt med Retail-WoW igjen (kaller det Retail fordi jeg er vant med en privatserver) nå nylig og bestilte meg Mists of Pandaria senest i går. Om det er noen her som fortsatt spiller, hvilke servere spiller dere på, og hva er real ID-en deres?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Jeg spiller WoW forsatt. Ruller rundt på Grim Batol, som er en server med veldig mange norske. PvP server. Har så og si spilt siden vanilla. Men var ikke før i wotlk jeg kom meg i lvl cap. Var jo en liten gutt i begynnelsen. Og det var MYE mer tidkrevende å lvle før + glad i å bare gå rundt å utforske. I dag. Så har jeg 1 lvl 85 DK Alli, 1 85 Shaman Horde og 1 Druid 85 Alli. Har også hunter i 75 og priest i 62 ca.
Har også en 80 mage på en annen acc. Er ikke jeg kul
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Er i gang med og laste ned WoW på den nye pcen min og jeg kan høre Mist of Pandaria Collectors Edition rope på meg nede på mitt lokale postkontor,så skal spille for fullt til uka!
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
  • Missing Avatar
  • Vado
bynte på en triallock idag
  • 0
Jeg spiller på Executes igjen nå.
Fikk fikset Death Knighten min så nå spilles det en del WoW som oppvarming til jeg skal lage meg min egen Panda,he,he.
Hva tenker forresten folk om Tillers Farm og muligheten til og eie og drive sin egen Farm i spillet?
Skal definitivt prøve det ut så jeg håper at det ikke blir for repeterendes i lengden.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Mener nå at det kan bli en interessant funksjon, men at det blir repetivt kan nok fort hende. Det er svært få ting som ikke er det, men det blir forhåpentligvis noen belønninger om driver på med det lenge nok.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Har ennå ikke fått spillet. Bestilte for en god del måneder siden.
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Fikk testet en god del i går, både det å starte en ny Pandaren Munk og det å levle videre på en lvl 85. De nye questene virker nokså mye bedre enn tidligere, og historiefortellingen har gått opp et par hakk.

Det som derimot fanget oppmerksomheten min er hvor gode animasjonene på Pandarens, og spesielt Munkeklassen, er blitt! Flyten er mye bedre en tidligere, og det var direkte kjipt å se de gamle, stive animasjonene på Magen min når jeg var ferdig med startområdet til Pandarens.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Jeg har lenge tenkt på å kjøpe ett World of Warcraft spill, men jeg har sett at det er ganske mange av dem. Noen som vet hvilken det hadde vært best å begyne med.? Og burde jeg kjøpe Starcraft før Warcraft?

Takk for svar.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!