Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

World of Warcraft (WoW) ~ Offisiell tråd ~


Hadde en lvl 70 mage.
Men jeg begynte og spille igjen og da ble det til at jeg lagde en hunter som faktisk nådde 70. Nå er jeg dritt lei og synes Wow er noe forbanna dritt. Blizzard ødela spillet med TBC
Bla bla bla...
  • 0
/agree med me at tbc suger -.- men wow generelt er konge deluxe
Mods are like bosses if you do a mistake they kick you ass
  • 0
Jeg og noen kompisser driver på og starter opp en PVE alliance guild på PVP-serveren "Jaednar" nå om dagene. Det er veldig få medlemmer for øyeblikket, men jeg og de andre jeg startet den med har alle god erfaring med raids, og har alle flere characters i level 70. Men alle spillere er velkomne til å være med.

Dette er vår hjemmeside:
http://cr.wowstead.com/

Ønsker du å kontakte oss anbefaler jeg at du ikke gjør det på Gamereactor, siden jeg tilbringer beklagelig lite tid her. Kontaktinformasjon er tilgjengelig på vår hjemmeside.
  • 0
spiller lvl 60 mage på haumarush, jeg har spillt veldig lenge men når jeg kom til outlands ble lvlinga MYE tregere -.- savner når TBC ikke fantes :/
  • 0
Ble dritt lei WoW etter en stund med TBC.
Alt var så mye bedre i vanilla WoW

Må si jeg savner MC og BWL.
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
Pree-tbc ftw
TrylleTyggis med Kamelbiff smak :D
  • 0
Siterer CamelCola:
Har nettopp begynnt å spille på en privat server!
Dritt digg old-school server! Max lvl 60!


Hørtes nesten litt gøy ut. Hadde ikke giddi å sendt meg en lite guide på PM?
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
Siterer braxboy:
Citerer CamelCola:Har nettopp begynnt å spille på en privat server!
Dritt digg old-school server! Max lvl 60!

Hørtes nesten litt gøy ut. Hadde ikke giddi å sendt meg en lite guide på PM?


Det er ikke lov å prate om private servere her tror jeg.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Da var det min tur........ og litt til.................


Jajo jeg har et wow spørsmål jeg gjerne vil ha svar på, og det er som følgende:



Kan noen gi meg en direkte link til et sted jeg kan laste ned wow keybindings.

Hørt at det er sykt bra, takk for svar alle sammen
Leafs Of Four It Some More.
  • 0
Hei! Jeg lurte på om det er mulig å starte en Death Knight på LvL 55?
  • 0
Ja, en death knight starter uansett på level 55. Men du må ha en annen character på realmet som er minst 55 for og i det hele tatt lage en DK. Du kan GLEDE deg til DK, det er utrolig gøy og spille, har selv holdt på med DK i betaen en stund og jeg digger det
Bla bla bla...
  • 0
Har starta å game litt igjenn, men fokuserer på PVP og Kara.
Har begge tier 4 fra kara og nesten full epic
Skal rerolle ret til LK da, hørt at det blir psyko!
  • 0
Hei, igjen.

Jeg har vært på Gamespot og sett en film, der de sier at du ikke trenger noen lvl 55 character, men jeg får vente å se. For jeg gleder meg så SINSYYYYYKT!

Jeg har en LvL 49 Rogue, men jeg er litt usikker på om jeg klarer LvL 55 innen WotLK kommer ut.
Er dere 100% sikker på at jeg trenger en lvl 55?
BTW DU ER GRISEHELDIG SOM HAR PRØVD DK!!!
  • 0
Siterer Christian D:
Hei, igjen.

Jeg har vært på Gamespot og sett en film, der de sier at du ikke trenger noen lvl 55 character, men jeg får vente å se. For jeg gleder meg så SINSYYYYYKT!

Jeg har en LvL 49 Rogue, men jeg er litt usikker på om jeg klarer LvL 55 innen WotLK kommer ut.
Er dere 100% sikker på at jeg trenger en lvl 55?
BTW DU ER GRISEHELDIG SOM HAR PRØVD DK!!!


wotlk kommer 13. november, om du ikke greier 6 lvler på den tida, så kan du bare giopp wow
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Spiller 70 Ret pala (Blood Elf), og prøvd PTR serveren og jeg må si:

Nerf inc.

SYK mana regen, SYK burst DPS og at abilities som repentance varer i 1 min istedenfor de 6 sekundene den hadde er bare vanvittig.
Vel, en liten nerf får vi vel, hvis ikke kommer alle ret palas til og 1-2 shotte alt som er av klasser i WoW. Må si det føles herlig, tho. Vi Retri palas har ALLTID måtte ta dritten fra andre i spillet, random proccs med seals og at vi eter alt som heter CC er...

Men hvis alt det nye som ret palas har nå virkelig går live får vel alle andre klasser lære seg å spille imot en, istedenfor å banke hodet i keyboardet som de ellers ville ha gjort.

Oh btw... Divine storm er kickass! O.-
  • 0
en kompis ringte meg i går, og sa at man kunne være en Death knight i virken som helst lvl.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer D-devil:
Spiller 70 Ret pala (Blood Elf), og prøvd PTR serveren og jeg må si:



Nerf inc.



SYK mana regen, SYK burst DPS og at abilities som repentance varer i 1 min istedenfor de 6 sekundene den hadde er bare vanvittig.

Vel, en liten nerf får vi vel, hvis ikke kommer alle ret palas til og 1-2 shotte alt som er av klasser i WoW. Må si det føles herlig, tho. Vi Retri palas har ALLTID måtte ta dritten fra andre i spillet, random proccs med seals og at vi eter alt som heter CC er...



Men hvis alt det nye som ret palas har nå virkelig går live får vel alle andre klasser lære seg å spille imot en, istedenfor å banke hodet i keyboardet som de ellers ville ha gjort.



Oh btw... Divine storm er kickass! O.-


...Jeg hater deg! >< Neida, men ret palas er fortsatt OP i pvp imho, men det kan ha noe med classen jeg spiller; shaman. Jeg pvper nesten aldri, med når jeg gjør det så klarer jeg meg fint. Forutsatt at de jeg sloss mot er 10 lvls lavere.

Shaman fikk en god buff som elemental i pve etter 3.0.8, joda, det er ikke rent sjelden jeg topper dps i nesten fult resto gear (som er main spec'et mitt), men pvp? Åhåhåneida!

Ret pala løper mot meg. Jeg hiver et flame shock mot ham. Det treffer, til nå er oddsen på min side, MEN: hammer of justice med glyph er bare, og da mener jeg BARE(!) teit! 6 sekunder stun, og hvis jeg prøver å snike inn en heal, så er det på med repentance, og judgement of command. 5,4k crit. Og jeg er som regel død lenge før det.

Og Death Knights? Don't get me started!

Jeg har derfor gitt opp pvp som shaman. Jeg kan ikke gjøre noe som helst, får noen en slow/stun/snare på meg, er jeg død uansett.

Jaja, du får kose deg
  • 0
Noen her som spiller på Grim Batol? Jeg har en lvl 35 (snart 36) Tauren Druid der
  • 0
Siterer DoGRoG:
Noen her som spiller på Grim Batol? Jeg har en lvl 35 (snart 36) Tauren Druid der


spilte der før, men Horde hvar så sterk i PvP.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
jeg skal prøve en ny runde med wow uten å bli avhengig...*krysser fingrene*

jeg har en lvl70 som jeg tenkte å prøve i outland.
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
!*Jeg spiller WoW, er ikke avhengi, og er stolt av det*!

Level: 62
Class: Death Knight
Talent: Unholy
Rase: Tauren
Navn: Deadlynorsk
Server: Alonsus
Guild: System Lords

Levelen endrer seg selvørgelig ganske ofte (ofte er relativt, det kan variere fra dager til måneder). Guilden kan endre seg en sjelden gang.



Lagt til 2009-02-02 19:52:
Siterer kokiri:
en kompis ringte meg i går, og sa at man kunne være en Death knight i virken som helst lvl.


Nei han tar feil, man må bli 55. Men etter det kan man lage hvor mange man vil på hvordan server man vil (ok, 1 per server, men utenom det)
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
  • Yoh
  • Yoh
Spiller hovedsakelig på Thunderhorn
Lvl 36 Blood elf Rouge
Lvl 24 Tauren Druid
Lvl 42 Troll Mage

Bare å si ifra om noen andre spiller på samme server
Konsoller? Xbox 360 - PS3 - Wii - DS - PSP - I got em' all // Crazy GameReactor Batallion (PS3)
  • 0
tenker på å lvle roguen (71) og DKen min (69), men jeg er så sykt lei av lvling >.<

ARGH! noen andre som har det problemet?

Lagt til 2009-02-17 09:26:
Siterer Zafford:
Da var det min tur........ og litt til.................



Jajo jeg har et wow spørsmål jeg gjerne vil ha svar på, og det er som følgende:



Kan noen gi meg en direkte link til et sted jeg kan laste ned wow keybindings.



Hørt at det er sykt bra, takk for svar alle sammen


Du laster ikke ned keybindings, du setter de opp i Options menyen i spillet. Du bare trykker på det du vil endre, f.eks knapp nr.6 på action bar 1, så trykker du f.eks shift og 2, så har du bundet den knappen til shift+2. EZ, men det tar litt tid å bli vant til (jeg pleide å strafe med E og Q )
  • 0
Level 80 Dwarf Hunter og 65 Nelf Death Knight på Tarren Mill, her.
Har også en level 72 rogue på Defias Brotherhood men den er inaktiv til tusen.

Starta nylig en Blood Elf Paladin på Kor'Gall og har planer om å levle den en del.
Noen som spiller på disse serverne?

Har et par Naxx/heroics epicz på huntern men ellers er jeg n00blol.
  • 0
Siterer Maggot:
Level 80 Dwarf Hunter og 65 Nelf Death Knight på Tarren Mill, her.

Har også en level 72 rogue på Defias Brotherhood men den er inaktiv til tusen.



Starta nylig en Blood Elf Paladin på Kor'Gall og har planer om å levle den en del.

Noen som spiller på disse serverne?



Har et par Naxx/heroics epicz på huntern men ellers er jeg n00blol.


Tarren mill - er ikke det en RP server? har bare hørt drit om PR servers, at man blir banna for litt corpse camping, etc. og at du blir dårlig likt hvis du går ut av character liker meg best på servere hvor jeg kan gi litt faen
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!