Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

World of Warcraft (WoW) ~ Offisiell tråd ~


wow Lotro grafikken slår ett utdatert WAR pre beta bilde som ikke brukte full grafikk

Ville ikke vært så sikker på det som du sier før WAR er ute.

Lagt til 2008-03-11 15:45:
"Dessuten, hvis du søker litt mere rundt vil du fort se at vann, lys og skygge effektene til LOTRO er mye bedre en WAR sine."

Nr .1 Hvorfor skal jeg søke på ett spill jeg er i betaen på?
Nr .2 Bildene som er utgitt(ja jeg har sett ALLE siden jeg er en stor fan.) er ikke oppdatert. Skygge effekt er enda ikke lagt til, dessuten er alle beta bildene tatt med beta grafikk. Altså dårligere enn det kommer til å være mulig å få det til å bli på det fullførte produkte.

Men dette har ingen ting med WoW å gjøre, det er ikke meningen å lage en stor off topic, men jeg er så glad i WAR

(Det er i tillegg litt rart å sammenligne ett spill hvor PvP og RvR er noe du uansett hvor mye du vil ikke kommer til å klare å ungå. Med ett spill som ikke har PvP som en sentral del av spillet.)
WAR is coming
  • 0
Spillte LOTRO en stund[Nærmere sagt: level 21] , men jeg ble ikke så imponert.

Grei grafikk og det, men jeg liker spill hvor PvP er en større del av gameplayet (eg. War, WoW og soon to be AoC). Det er mange gode ting ved spillet, men synes det ble litt kjedelig i lengden.
Underneath the arcade, details collide.
  • 0
hvorfor syns du PvP er kjedelig? Syns du det er morsomere å spille mot en data?
WAR is coming
  • 0
Spilte wow i en måned eller noe
Hadde fortsatt hadde det ikke vært så dyrt
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
Siterer Turecc:
Spillte LOTRO en stund[Nærmere sagt: level 21] , men jeg ble ikke så imponert.

Grei grafikk og det, men jeg liker spill hvor PvP er en større del av gameplayet (eg. War, WoW og soon to be AoC). Det er mange gode ting ved spillet, men synes det ble litt kjedelig i lengden.


Jeg driter i PvP jeg, syns det er driiit kjedelig i et mmo... Da spiller jeg heller BF2, halo3 eller noe annet. Men det er sikkert smak og behag.

N3ron, du trenger bli frekk heller da... Det er jo ikke min feil at de ikke bruker full grafikk på bildene sine! De skal jo liksom trekke til seg fans og da er det jo høl i huet å bruke bilder som ikke viser ca sluttresultatet.

En annen grunn til at jeg valgte det bildet var at jeg ville ha et bilde som lignet litt, altså et bilde av en mann/karakter litt nerme sånn at det kunne bli lettere å sammenligne.

Ok dette er et av de nyeste bilde de har lagt ut på hjemmesiden sin: http://mythicmktg.fileburst.com/war/us/media/images/screenshots
/SS0208_03.jpg


Teksturene er fremdeles uklare og man ser lett at LOTRO er overlegent. Hvis du fremdeles mener at jeg tar feil og at dette bilde ikke retferdigjør grafikken så bruk Prt Scr funksonen og vis meg et selvlagd bilde da vel!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Har begynt på WoW igjen Glemte passordet på den forrige accen så jeg måtte lage ny. Er lvl 18 nå. Undead Priest.
Blå...
  • 0
Hehe,var ikke meningen å være frekk, men igjenn så er det ett bilde jeg kunne tatt med Prt Sc xD

Syns du dømmer grafikken liff for fort, mener det er jo bare beta så selv bygninger har ikke fått skygge i beta. Men det kommer nok siden charakteren har skygge.
WAR is coming
  • 0
Ok. Men Ta noen kule Prt Scr bilder og vis meg da! (det er en utfordring!)
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
uff har nettopp lest alle de tingene jeg har godtatt med betaen. Jeg har ikke en gang lov til å si at jeg er med i den .

Derfor har jeg måtte "sensurere" alt EA mythic ikke har sakt at er med.
http://img166.imageshack.us/img166/2853/scenariolj7.png
http://img201.imageshack.us/img201/6283/logginnnu0.png
http://img187.imageshack.us/img187/5224/blxy2.png
WAR is coming
  • 0
Siterer N3ron:
uff har nettopp lest alle de tingene jeg har godtatt med betaen. Jeg har ikke en gang lov til å si at jeg er med i den .

Derfor har jeg måtte "sensurere" alt EA mythic ikke har sakt at er med.
http://img166.imageshack.us/img166/2853/scenariolj7.png
http://img201.imageshack.us/img201/6283/logginnnu0.png
http://img187.imageshack.us/img187/5224/blxy2.png


Kan du ikke linke et par usensurerte bilder til meg, gjennom en melding? :d
Underneath the arcade, details collide.
  • 0
nei men det som er sensurert er xp bar, healt bar, rep bar, map og info for ett vindu der det står info om ett triks

Jeg må forholde meg litt til hva de som lager yndlings spillet mitt sier
WAR is coming
  • 0
Lol, jeg ble lei av å ikke spille wow jeg ass, så nå spiller jeg en d0rf paladin(Som alltidxD) på silvermoon, bare å adde meg om du spiller der. Er lvl 61^^
  • 0
Siterer johannes-bakken:
Lol, jeg ble lei av å ikke spille wow jeg ass, så nå spiller jeg en d0rf paladin(Som alltidxD) på silvermoon, bare å adde meg om du spiller der. Er lvl 61^^


Spiller du loladin?(Dps), healadin(healer) eller tankadin(tank)?
WAR is coming
  • 0
Har lvla en druid nå i det siste, hun er i lvl 69 så håper jeg får kommet meg til lvl 70 i morra. Da er det AV weekend

Trur han spiller som dps. Er jo nesten umulig å lvle som healer og tanker.

Noen som har bilder av charen sin som de kan share med oss andre?
"Å å å en ting til, de burde ikke la rassene få nye klasser, for da blir ikke rassene like spesiele lengre." - Simidude
  • 0
Siterer N3ron:
Spiller du loladin?(Dps), healadin(healer) eller tankadin(tank)?


loladin atm, nytter ikke å lvl'e som en holy og det er litt trægt som prot. Men serr, om du vet hva du gjør er ret pallas the sheet. De har blitt buffa i 2.3 og det skjer mer i 2.4
  • 0
Jeg husker i lvl 60 møtte jeg en 60 pala 1vs1. Jeg var ench shaman.

Jeg dpset han ned, han bubbla og heala, jeg gadd ikke å heale meg. Så drepte jeg han etter bubbel var vekke.
WAR is coming
  • 0
Siterer N3ron:
Jeg husker i lvl 60 møtte jeg en 60 pala 1vs1. Jeg var ench shaman.

Jeg dpset han ned, han bubbla og heala, jeg gadd ikke å heale meg. Så drepte jeg han etter bubbel var vekke.


Dude, ench shaman er sjuke da, men alle klasser kan ta en annen klasse så lenge de kan spille bedre
  • 0
Njet, tar ench shaman pretty easy med Shadowstep rogue.
Underneath the arcade, details collide.
  • 0
Siterer johannes-bakken:
Citerer N3ron:Jeg husker i lvl 60 møtte jeg en 60 pala 1vs1. Jeg var ench shaman.

Jeg dpset han ned, han bubbla og heala, jeg gadd ikke å heale meg. Så drepte jeg han etter bubbel var vekke.

Dude, ench shaman er sjuke da, men alle klasser kan ta en annen klasse så lenge de kan spille bedre


Vis de kan spille og ikke møter en ench shaman med bra gear.
Dessuten må du ikke glemme de ench shamanene som ikke engang klarer å spece riktig
WAR is coming
  • 0
  • Missing Avatar
  • Dez
ny her og gidder ikke lese gjennom alle postene for å få info, men er d noen som spiller på auchindoun horde side?
  • 0
70 orc warrior "Murgosh" på Hellscream.
15 belf priest "Tangen" på samme server :- ) In progress..

60 UD rogue
60 Gnome mage

Husker ikke serverne på de 2 siste, evigheter siden jeg spilte på de..
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
  • Missing Avatar
  • Dez
70 UD Shs rogue på auchindoun. name Dezmo
70 orc shaman på Twisting Nether. name Zakort
+ en masse 60's og alter på de respektive serverene
  • 0
Har en lvl 70 Warrior på terenas som går under navnet Elonat.
resten av altene gidd jeg ikke å ramse opp.
Every day is exactly the same. There is no love here, and there is no pain.
  • 0
har en lvl70 gnome mage, ble nektet wow
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Nice xD btw så har jeg en 70 druid named Diur(spiller på kazzak) spiller sammen med Hehemann
Mods are like bosses if you do a mistake they kick you ass
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!