Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

World of Warcraft (WoW) ~ Offisiell tråd ~


Stengte kontoen idag faktisk! Begynte å bli mindre å mindre spillere og det har nå blitt et stort problem å laget en gruppe.

Så intill Blizzard inser at dem ikke er så "store" som dem mener og tror og merger sammens noen servere så finner jeg på noe anna
  • 0
Name: Litlifjári
Server: Exequtus
Level:60
Class: Warlock
Race: Gnome
Sex: Male

Bare /w meg whis du spiller der bare si at du er fra gr
Well... Life is a great thing, but it has something bad... I don't know anyone who has survived it... Do you???:P
  • 0
navn: Auroron
Server: Doomhammer
Level: 70
Class: Warrior
Rase: Night Elf
Kjønn: Mann

Sånn, da var jeg også oppe.
Blue letters goes here
  • 0
Just hitta 70 nå
Jeg spiller på Stormrage serveren, så vis noen vil spille med meg så bare kom

Har gåt noe heroic og fått noen epix Holder på og bli kara atuned ågså nå
Be one with the lagg.
  • 0
I dag slutta jeg helt Ga AC'n til min lillebror og alt. Stolt ass^^
  • 0
Very good :- )

Trur jeg har prøvd å slutte 3-4 ganger..

Denne gangen virker det som det går lett... Har vært rusfri i maaange måneder nå :- ) Savner det ikke en gang, noe jeg gjorde de forrige gangene..
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
Har ikke spilt på lenge selv, og nå som jeg har kjøpt Xbox 360 blir det utrolig lett å fortsette sånn.

Gikk drittlei..
  • 0
Nick: Hermetikk (aner ikke hvorfor)
Lvl: 40 om noen timer
Server: Talnivarr
Class: Fury Warrior (foreløpig?)
Race: Dwarf, male


Starta for noen uker siden, derfor er jeg ikke lvl 70 enda.
Children of Bodom <3
  • 0
jeg prøvde og slutte for noen måneder siden, men gikk rett i dass.
Nå som jeg har blitt med i en fast raid guild (med noen rl venner) vill jeg ikke slutte. Snakker med mine rl venner på skype hele dagen, og møter de i helgene. Jeg har ikke lyst til og slutte for jeg ser ærlig talt ikke det vonde i spillet.
Be one with the lagg.
  • 0
jeg har blitt nekta wow...... men kommer kanskje til å fortsette når wrath of lich king kommer

ble nekta fordi jeg kom fra lvl60 til 70 på en uke (satt en del timer der ja.)
men når jeg lvla til 70 tenkte jeg at jeg skulle ta en liten pause for nå hadde jeg spillt mye, men da var d for sent...

begynner å savne det litt smått nå
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
har spilt wow i 2 og et halvt år nå, spilt veldig lite det siste halve året, men har litt lyst til å starte å spille mer igjen, men gidder neppe om jeg ikke får en raiding guild....er lvl 70 tauren druid på frostwhisper!

helt ålreit gear om noen vil starte et arenateam med meg! jeg kan godt specce resto om jeg må!
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Tror kanskje jeg skal begynne igjen til helgen. Ble ikke mer avhengig av WoW en andre spill generelt så det er ikke en stor faktor. Blir uansett bra å spille det med noen kompiser
Blå...
  • 0
Har lyst til å starte en rouge og få den til lvl 70, istedenfor magen min. Mage og rouge er de kuleste klassene, men rouge er kulest.
:temurof i rutangis
  • 0
Siterer Knight of the blades:
Har lyst til å starte en rouge og få den til lvl 70, istedenfor magen min. Mage og rouge er de kuleste klassene, men rouge er kulest.


Rogue var (er?) den aller feteste klassen å spille i pvp!! før tbc, da jeg var mest aktiv, var jeg jævlig skilla! jeg og en kammerat av meg pvpa hele tiden, pvp på dagen, raid på kvelden! det var gøy det, men nå trenger man ikke skills for å spille wow mer...det har blitt alt for lett å få bra gear!>< hvis man går inn for det er man full epic i løpet av en uke!
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
ROGUE ROGUE ROGUE....

jeg eide stormscale på 60. tanka ZG bossen og de flame spawns i MC.. FR ftw..

( omg hva gjør jeg på wow tråd... "springer unna"

og btw.. ROOOOOGUE
Bygones
  • 0
Hater rogue som elemental shaman >.< De eier meg uansett...
Be one with the lagg.
  • 0
jeg spillte wow i 1/2 år, jeg var 70 shaman men jeg sluttet siden de ble nerfet i hver jævla fuckings fitte patch(unskyld språket, men jeg hater WoW og blizzard .

Nå spiller jeg WAR beta og det eier så sinnsykt , beste MMORPG en som kommer i 2008 .
WAR is coming
  • 0
Gief WAR beta :< men men får vel ta litt 2v2 arena nå snart bare Ragev kommer hjem/logger på, hvor nå enn han er.
PLUMBO - NORGES ORIGINALE AVLØPSÅPNER GJENNOM GENERASJONER
  • 0
Til alle dere som liker (eller ikke liker) WoW, så vil jeg anbefale LOTRO. LOTRO er ganske undervurdert, men er bedre enn WoW på mange måter og dere burde teste ut 7 dagers free trail greia dems.

LOTRO har til nå den beste grafikken i et MMO til nå og det er bare Age of Conan som kommer til å slå LOTRO på grafikk (Ikke Warhammer online). Noe annet som er bra med LOTRO er story og questing system og man løper jo rundt i midgard (som er kult nok i seg selv) og der kan man kjenne seg igjen fra steder i bøkene og filmene.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
WAR betaen har nesten like god grafikk som de bildene jeg fant da jeg søkte på lotro
WAR is coming
  • 0
Øhhh nei. War har ikke så god grafikk som LOTRO se her feks:
http://mythicmktg.fileburst.com/war/us/media/images/screenshots
/013008_SS14.jpg


og

http://www.lotro-europe.com/image.php?id=2737

Dessuten, hvis du søker litt mere rundt vil du fort se at vann, lys og skygge effektene til LOTRO er mye bedre en WAR sine.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
øøø... siste bildet.. er det screenshot? :p
Bygones
  • 0
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!