Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

World of Warcraft (WoW) ~ Offisiell tråd ~


70 orc hunter på en account og 60 undead mage på en annen.
Aktiverte kontoen med hunteren for 2 dager siden, begynte på Grim Batol som en human rogue, level 8 for øyeblikket. Navnet er Hammerzeit
Underneath the arcade, details collide.
  • 0
Hehe

Navn: Worcorcd ( betyr ikkenoe(tror jeg)
realm: Khadgar
Guild: The Guild Of Norway

Siterer bæ bæ lille sau:
Noen som har vært på Brewfest?

Det er en slags festival i WoW nå som varer til 16.

Der kan man drikke seg full(Man ser skikkelig utydelig, og man svinger litt automatisk når man går.), leie seg en Ram, skaffe seg tickets. For tickets kan man kjøpe seg moro-saker, sånn som hatter osv. Desverre er oppdraget "Bark For Barleybrews" bugga, så det funker ikke.

For mer info: http://www.wow-europe.com/en/info/basics/events/brewfest/

Også et lite bilde av meg^^ : http://bildr.no/view/110129


By the way! barlybrew saken er ikke bugget, man må være på ram'en når man leverer den.
Musikk > Film > Spill
  • 0
Siterer Kalashnikov:
Guild: The Guild Of Norway


Minner meg om min første guild, Word of Norway.. Fy faen, vi var en gjeng med noobs

Lagt til 2007-10-08 22:32:
Siterer bæ bæ lille sau:
Også et lite bilde av meg^^ : http://bildr.no/view/110129


Haha, dritafull på Brewfest.. ^^ Det er gøy å spy på folk som står å danser.
  • 0
Gidder ikkje på brewfest eg. Sitter heller å råtner i Kara med Guilden min. Som har det teiteste navnet ever, Senjin Villian Idiots. Hva syns dere? De raider i hvertfall
Ved bålet trives alle, selv Amerikanere og Muslimer.
  • 0
Siterer Maggot:
Citerer Kalashnikov:
Guild: The Guild Of Norway


Minner meg om min første guild, Word of Norway.. Fy faen, vi var en gjeng med noobs

Lagt til 2007-10-08 22:32:

Citerer bæ bæ lille sau:
Også et lite bilde av meg^^ : http://bildr.no/view/110129


Haha, dritafull på Brewfest.. ^^ Det er gøy å spy på folk som står å danser.


Hehe
Musikk > Film > Spill
  • 0
Siterer Kalashnikov:
Citerer Maggot:Citerer Kalashnikov:

Guild: The Guild Of Norway



Minner meg om min første guild, Word of Norway.. Fy faen, vi var en gjeng med noobs



Lagt til 2007-10-08 22:32:



Citerer bæ bæ lille sau:

Også et lite bilde av meg^^ : http://bildr.no/view/110129



Hehe!



ja navnet er maybe litt tamt.



den første guilden jeg var med i het: Golden pentagrams



jeg har vært med i nesten alle guildene på khadgar og det er ikke mange som er veldig gode



Haha, dritafull på Brewfest.. ^^ Det er gøy å spy på folk som står å danser.


WTF? Dette var berre frustrerende
Ved bålet trives alle, selv Amerikanere og Muslimer.
  • 0
Spiller på Aggamaggan.. Migrerer snart over til Hellscream (PVE) med begge to.

Lvl 70 Tauren Warrior (main), stort sett Karazhan gearet.
Lvl 70 Orc Hunter (farmer alt), blått equip.. Farm- bot ^^
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
WOw er kjedelig nå! fikk aldri mer enn 2 epix. Jeg ble ikke kicka fra guildet mitt, men alle de andre stakk.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Sexy
Siterer StianR:
WOw er kjedelig nå! fikk aldri mer enn 2 epix. Jeg ble ikke kicka fra guildet mitt, men alle de andre stakk.


WoW har alltid vært kjedlig, bra at du innser det!
En røyk om dagen er godt for magen ;)
  • 0
  • RDB
  • RDB
Siterer Sexy:
WoW har alltid vært kjedlig, bra at du innser det!

Si det til de 8 millioner menneskene som spiller det...

Er det noen som vet om dette er lov?:
Å skrive noe lignende dette på general chat i storbyene og mange andre steder: "*guildname* is currently recruiting members of all levels and classes. Please whisper *navn* for invite".

Det som skjer er da at hundrevis av n00bs sender masse-whispers til vedkomne som du skriver navnet til, og det er sykt irriterende for den personen. Spesielt om han raider/Pvper.

Dersom det ikke er ulovlig burde dere forresten prøve det.
  • 0
Siterer RDB:
Citerer Sexy:
WoW har alltid vært kjedlig, bra at du innser det!

Si det til de 8 millioner menneskene som spiller det...

Er det noen som vet om dette er lov?:
Å skrive noe lignende dette på general chat i storbyene og mange andre steder: "*guildname* is currently recruiting members of all levels and classes. Please whisper *navn* for invite".

Det som skjer er da at hundrevis av n00bs sender masse-whispers til vedkomne som du skriver navnet til, og det er sykt irriterende for den personen. Spesielt om han raider/Pvper.

Dersom det ikke er ulovlig burde dere forresten prøve det.


Det finnes jo /6. guildrecruitment da, men det er sikkert lov å reklamere
Musikk > Film > Spill
  • 0
-
Underneath the arcade, details collide.
  • 0
  • RDB
  • RDB
Siterer Kalashnikov:
Det finnes jo /6. guildrecruitment da, men det er sikkert lov å reklamere

Jeg mener at du later som du reklamerer for å irritere et guild/en person ved å få 1000 n00bs whisper til dem om invite.

Kan også skrive ting som feks på chat i westfall: "*navn* is currently celebrating his reach to lvl 70 and is therefore helping the first 9 people to ask him on a run through deadmines" (vær i westfall på høy lvl så forstår du).

Er dette lov?

Siterer Turecc:
-

Totally.
  • 0
Siterer RDB:
Citerer Turecc:-
Totally.


hehe, jeg skrev noe. Men fant ut at jeg hadde sagt det lengre opp i tråden
Underneath the arcade, details collide.
  • 0
Noe her som er PVE(gjeldar jo selvfølgelig ikkje for dei noobsa under 70) På våres server er alle i fucking Pvp! Blir lite kara og ander instancer. Alle tanks er arms/fury, ikkje Proc som dei ska være, blir gal! valgte selv Shadowpriest, fordi dei er nesten samme spec te Pve og PvP Noe andre fellow shadow priest her? Ikkje low lvl! Alt under 70 er low lvl.
Ved bålet trives alle, selv Amerikanere og Muslimer.
  • 0
Jeg var i 70 da jeg slutta på Lightnings blade serveren.
Ingen av de i 70 gikk noen av delene, fordi de var såkalte ebay kjøpere.
Jeg har spillt med folk i lvl 20 på første char som var mindre n00b enn de
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
Jeg har en lv 16 blood elf paladin på karazhan serveren.Jeg spillte på privat servere var en lv 70 blood elf paldin men slutta på den fordi det var så mange bugs.Så jeg begynte en ny paladin fordi wrath of th lich king kommer og da kan jeg kome til 80.men heter foresten DarkLink bare add meg til friend list
The World Loves The Legend Of Zelda
  • 0
Jeg har 3 lvl 70 chars, En lvl 70 Paladin som jeg spilte mest pre tbc men som blei kjedelig på 70. En priest som jeg har raida en del med bla. Gruul, TK og SSC med brukbart shadow gear og ganske imba Arena healing gear. Og siste char er en rogue med noen få epixx som jeg gjorde pvp med.

Har cancela accounten nå da det blei altfor kjedelig etter guilden disbanda og orker ikke finne ny Pve guild.
PLUMBO - NORGES ORIGINALE AVLØPSÅPNER GJENNOM GENERASJONER
  • 0
nøørds

gla jeg slutta

ven var sikkert konge da jeg spilte

(var jo imba)
Bygones
  • 0
Siterer Plumb0:
Jeg har 3 lvl 70 chars, En lvl 70 Paladin som jeg spilte mest pre tbc men som blei kjedelig på 70. En priest som jeg har raida en del med bla. Gruul, TK og SSC med brukbart shadow gear og ganske imba Arena healing gear. Og siste char er en rogue med noen få epixx som jeg gjorde pvp med.

Har cancela accounten nå da det blei altfor kjedelig etter guilden disbanda og orker ikke finne ny Pve guild.


PvP Ftw
Underneath the arcade, details collide.
  • 0
Siterer Turecc:
Citerer Plumb0:Jeg har 3 lvl 70 chars, En lvl 70 Paladin som jeg spilte mest pre tbc men som blei kjedelig på 70. En priest som jeg har raida en del med bla. Gruul, TK og SSC med brukbart shadow gear og ganske imba Arena healing gear. Og siste char er en rogue med noen få epixx som jeg gjorde pvp med.

Har cancela accounten nå da det blei altfor kjedelig etter guilden disbanda og orker ikke finne ny Pve guild.

PvP Ftw


Jepp I know PvP > PvE anytime! men bare pvp Battlegrounds blir kjedelig i lengden og noen få arena games i uka blir for lite. Guilden jeg var i var mest et pvp guild med en god del WPvP events som er driiit rått men nå er guilden disbanda og hele spillet har blitt kjedelig.
PLUMBO - NORGES ORIGINALE AVLØPSÅPNER GJENNOM GENERASJONER
  • 0
Lurer på noe hvordan kan man spille på sever sånn at man spiller mot helle verden ikke bare europa??
The World Loves The Legend Of Zelda
  • 0
Slutta jeg ass, savner spillet da men^^
Vurderer å begynne igjenn når pc'n min er oppe å går. Da skal jeg powerlvle en paladin som skal bli DK
  • 0
sletta
rest in peace holo man
  • 0
jeg spiller på en server vashj, någen annen som spille på denne server??
(let me know if my norway sux )
everyone got a job to do.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!