Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

World of Warcraft (WoW) ~ Offisiell tråd ~


Siterer vpvmeizter:
blei rett og slett lei av wow.....hadde lvla en lock til 70, så en lvl 49 twink, og SÅ en lvl 62 palla, jeg er dritt lei nå ps( 70'en hadde 3/5 tier 4 ;)
selte acc'en for 2500


jeg hadde solgt den for 3000 minst.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Germy...du trenger ikke å være mentalt svak for og bli hekta på WoW...
Bla bla bla...
  • 0
Siterer kokiri:
Citerer vpvmeizter:
blei rett og slett lei av wow.....hadde lvla en lock til 70, så en lvl 49 twink, og SÅ en lvl 62 palla, jeg er dritt lei nå ps( 70'en hadde 3/5 tier 4 ;)
selte acc'en for 2500


jeg hadde solgt den for 3000 minst.



er wow vært så mye


super mario 64
Hva skal jeg velge av årets spill ? send pm
  • 0
Siterer Icecold:
Germy...du trenger ikke å være mentalt svak for og bli hekta på WoW...


Det har jeg sagt? Ska se det eg mente nå

Hvorfor spiller folk wow? Nettopp fordi de er gøy. Det som er gøy for deg stimulerer hjerne, derfor vil du ha mer, eller i dette tilfelle spille mer. Vist du ikke greier å kontrolere dette er du i mine øyne mentalt svak. Dette kan jo selvfølgelig diskuteres. Hvorfor voldta? Tror de fleste voldtektsforbrytere har hat sex med en person frivillig. De begår voldtekt for de de ikke kan kontrolere lysten til hjernen, alså mentalt svak. Spiller selv mye wow, greier å få tid te venner,skole,familie og jobbe littegran, hvordan. jeg kan slutte wow å spille wow når som helst(ikke slutte med et, men finne på noe annet). Samme gjelder for folk som spiser seg feite, de er også mentalt svake i den forstand.
Ved bålet trives alle, selv Amerikanere og Muslimer.
  • 0
navn: driminoloy
lvl: 65
server: dunemaul
  • 0
navn: gnoz
lvl:70
server:grim batol

men jeg startet med night elf druid i dag (lvl8 nå xD) på ahn'qiraj serveren

Lagt til 2007-09-08 21:00:
men alvorlig talt LA OSS LAGE GUILD PÅ AHN QIRAJ SERVEREN ALLE SAMMEN !!!! GR GUILD ok?. jeg er i lvl8 nå håper dere joiner.

navn:amandil
lvl:8

alle som vil joine post her.. (jeg sier ikke at jeg skal være guild leder )
server:AHN QIRAJ! ok?
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Det som alltid blir feil, er. forskjellige servere. Har selv min main på Doomhammer, som foresten suger, og min beste alt på Azune. Gjetter på at ingen her har på noen av de nevnte serveren?
Ved bålet trives alle, selv Amerikanere og Muslimer.
  • 0
Loker på Ballnazar eller noe, lvl 43 human rogue, heter Fasotar.

Har også lagd en Human palla på sylvanas, lvl 9XD

(jeg har helt sikkert skrivd servernavna feil, men samma...)
  • 0
skulle gjerne ha trengt litt hjelp med quester og instance'er.

jeg spiller på serveren: Boulderfist, og character'n heter ''Ernieworm'' som er på lvl 45.
jeg er pålogget ganske ofte, så bare ta kontakt.
  • 0
Siterer Master_bandit:
skulle gjerne ha trengt litt hjelp med quester og instance'er.

jeg spiller på serveren: Boulderfist, og character'n heter ''Ernieworm'' som er på lvl 45.
jeg er pålogget ganske ofte, så bare ta kontakt.


Horde eller alliance?
Be one with the lagg.
  • 0
Siterer gnomely:
navn: gnoz
lvl:70
server:grim batol

men jeg startet med night elf druid i dag (lvl8 nå xD) på ahn'qiraj serveren

Lagt til 2007-09-08 21:00:
men alvorlig talt LA OSS LAGE GUILD PÅ AHN QIRAJ SERVEREN ALLE SAMMEN !!!! GR GUILD ok?. jeg er i lvl8 nå håper dere joiner.

navn:amandil
lvl:8

alle som vil joine post her.. (jeg sier ikke at jeg skal være guild leder )
server:AHN QIRAJ! ok?




hadde jo vert artig med en GR guild. Men problemet er jo som sagt serverne. Tviler på om jeg gidder å begynne på en ny Char igjen (har strata ny ganske ofte). Og til slutt; jeg spiller Horde, not alliance!
  • 0
If you want to play with tha king join Defias brotherhood.
Er ally der, men har en hord på Lightnings blade.

Ally
lvl: 70
Name: Alriko
Class: Warrior

Hord
lvl: 35
Name Naic
Class: Warlock
"Å å å en ting til, de burde ikke la rassene få nye klasser, for da blir ikke rassene like spesiele lengre." - Simidude
  • 0
er en dwarf hunter på lvl 11 nå på quel'thalas vis noen andre spiller der hadde det vært kult

EDIT: lvla til 12^^
the invason is there run before you die
  • 0
er det noen som spiller på Kazzak her?? har en lvl 37 walock der, horde.
er foresten Guild MAster
"Objection!"
  • 0
Siterer sk-gaming:
WoW Account Sold for 7,000 Euro


Selling and buying accounts is something very common in World of Warcraft, even though it's strictly forbidden by Blizzard. Good geared characters are often sold for a few houndred dollars although a few weeks ago one of the currently best geared rogues available was sold - for 7,000 Euro (~$9,700).

The original owner, a Night Elf Rogue named Zeuzo from the guild Method on Sylvanas(EU) was one of the two only people in the world wielding both legendary swords dropping off Illidan Stormrage, final boss of the Black Temple. He also had 4/5 parts of the tier6 armor set, together with various other drops from Black Temple and Mount Hyjal, which could be considered as the best gear available in the game right now.

The new owner goes under the name Shaks and has moved the character to the Kazzak(EU) realm.

http://www.sk-gaming.com/scene/13220/

Han er visst allerede blitt banna, og han som solgte kontoen har lagd seg ny rogue, og er i samma guildet
  • 0
*slettet^*
"Objection!"
  • 0
Siterer Kukbert:
dere må gå in på www.wowomg.com det er værdens beste side om word off warkraft

Faen! Kan noen vær så snill slette den posten?
  • 0
Hehe, digger den spøken der!
Ved bålet trives alle, selv Amerikanere og Muslimer.
  • 0
Siterer borre:
Citerer Master_bandit:
skulle gjerne ha trengt litt hjelp med quester og instance'er.

jeg spiller på serveren: Boulderfist, og character'n heter ''Ernieworm'' som er på lvl 45.
jeg er pålogget ganske ofte, så bare ta kontakt.


Horde eller alliance?


horde.

har nettopp startet en ny character på samme realm ( boulderfist ) ''horde'' en Tauren druid på lvl 5.
han heter ''stgHank''
hvis noen gidder å hjelpe meg eller gjøre quester i lag, bare ta kontakt!
  • 0
noen som spiller på serveren kor'gall på Ally?

vis det er det så send meg en PM
ta kontakt vis du trenger photograf, bil modder (PS), lys,lys og dj eller om du bare har lyst til og slå av en prat =)
  • 0
Slutter med WoW, noen som vil kjøpe account? Har en 70 undead priest med 200g, snart 500, en skylder meg 300g. Og to stk over lvl 20?


Slutter pga, ska vente på conan
Ved bålet trives alle, selv Amerikanere og Muslimer.
  • 0
Siterer Germy:
Slutter med WoW, noen som vil kjøpe account? Har en 70 undead priest med 200g, snart 500, en skylder meg 300g. Og to stk over lvl 20?


Slutter pga, ska vente på conan


ur an very brave young man, lolz
  • 0
har nå 1000g på priesten

Noen som er interisert?
Ved bålet trives alle, selv Amerikanere og Muslimer.
  • 0
Siterer spioner:
noen som spiller på serveren kor'gall på Ally?

vis det er det så send meg en PM


Har en horde twink der
  • 0
Noen som har vært på Brewfest?

Det er en slags festival i WoW nå som varer til 16.

Der kan man drikke seg full(Man ser skikkelig utydelig, og man svinger litt automatisk når man går.), leie seg en Ram, skaffe seg tickets. For tickets kan man kjøpe seg moro-saker, sånn som hatter osv. Desverre er oppdraget "Bark For Barleybrews" bugga, så det funker ikke.

For mer info: http://www.wow-europe.com/en/info/basics/events/brewfest/

Også et lite bilde av meg^^ : http://bildr.no/view/110129
rayray.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!