Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Bungie fortsetter med Halo og mer!


Når jeg da leste dette for første gang ble jeg fort glad og satte meg egne forhåpninger imor fremtidens Bungie!
Dere som IKKE har sett HELE slutten på Halo 3, burde gjøre dette med en gang! Ellers er det ikke rart dere ikke har hatt noen forhåpninger når dere har trott at Master Chief var død, Noe han ikke er!
Uansett! Moving On!
Det finnes flere grunner til at Bungie lager flere Halo spill og et par andre prosjekt, ta å se tilbake på suksessene de har hatt noen år tilbake.
"I et intervju med Develop Magazine, som nettstedet Computer & Video Games har snappet opp, røper han at de har et par nye franchiser på gang, men at teamet som står for Halo-spillene fortsatt arbeider like hardt med Halo som de alltid har gjort." -Hentet fra Gamer.no

Jeg synes dette blir helt topp!
"No problem should ever have to be solved twice."
  • 0
Fett Halo er alltid bra nytt men er ikke dette en spoiler da
  • 0
Siterer sk8er:
Fett Halo er alltid bra nytt men er ikke dette en spoiler da


Kanskje en liten spoiler, det skal jeg innrømme.
Men jeg låver deg at jeg kunne spoilet en hel del mere ;)
"No problem should ever have to be solved twice."
  • 0
SLETTET
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Hva er en spoiler?
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Det er sånn som man har bakpå biler...
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
En spoiler i denne samenhengen er sånn ca. å avsløre noe som skjer i et spill.
  • 0
Det kommer ikke et nytt halo spill med Masterchief.
Det det er snakk om er sikkert HaloWars
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Om det kommer et nytt "Halo" spill, så vil det nok ikke være en direkte oppfølger...kanskje i samme univers, men i en annen tidsalder.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
en ting *se bare HELE slutten på halo3* men jeg er ikke sikker på om et nytt halo spill selv. men jeg håper på d
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Siterer Taxta:
Det kommer ikke et nytt halo spill med Masterchief.
Det det er snakk om er sikkert HaloWars

Hvorfor nevner alle Halo Wars og Bungie? Det er jo ikke Bungie som utvikler Halo Wars.
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
Har ikke hørt noe om Halo 4, men jeg håper sinnsykt at det kommer ut =D
Halo Wars er vel ganske sikkert at kommer ut, men har ikke forundra meg hvis det kom en Halo 4 ;) men krysser fingrene for det i så fall =D
  • 0
Å kalle det Halo 4 blir litt dumt siden det er en trilogi...

Å kalle det eventuelt Halo 3: Episode 1 elle noe sånn er mer realistisk.
For Halo 3 var jo i det korteste laget for å være det avsluttende kapittelet.
Is it wrong to be strong? You be the judge!
  • 0
Det er nok Halo Wars det er prat om. En til nå kommer til å bli en flopp.
''Got some rare things on sale stranger!''
  • 0
  • Missing Avatar
  • M
Det er nevnt tidligere at HW ikke blir utviklet av Bungie. Det blir utviklet av ensemble studios.

Men et spill i Halo universet, feks. Halo Forerunner....
  • 0
Siterer Taxta:
Det kommer ikke et nytt halo spill med Masterchief.

Det det er snakk om er sikkert HaloWars


Det er der du tar feil, siden det Halo Wars ikke er utviklet av Bungie!
De har sagt til Gamer at de ikke har lagt Halo Universet bak seg og siden Master Chief lever, så er det jo ikke Halo uten han.
"No problem should ever have to be solved twice."
  • 0
et ord...

MELKEKU!

Jeg mener ikke at halo er dårlig, men nå har de på en måte avslutta det hele og da får det være nok. dessuten, hva er det som er så kult med master chief, har aldri skjønt det...
Bytta til nicket K!M
  • 0
Siterer Razorsharp:
et ord...

MELKEKU!

Jeg mener ikke at halo er dårlig, men nå har de på en måte avslutta det hele og da får det være nok. dessuten, hva er det som er så kult med master chief, har aldri skjønt det...

Det skal jeg si deg, han er sexy og macho...
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
Ja, MC er heit uten Armor.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
*Halo suger!*

Halo 3 suxx, jeg hater det spillet! Brodern min hadde det, og jeg spilte gjennom det, det er det værste jeg har spilt... ALT SUGDE!
Og når det gjelder alle de kosebamsene du skal drepe?
At Masterchief kan være så ond! Skamme seg burde han!
Men tilbake til Halo 3, slutten var jo baaaaad... og at de (Bungie) tør gi ut en oppfølger er... *finner ikke ord...*

Fcuk Bungie!

Til dere som ikke har spilt dette lusne spillet, ikke tenkt på og kjøpe det!
Du kommer til å angre og gråte, det er alt for lett, og gameplayet suger, pluss at du har aim-assist! Noe som gjør spillet mye lettere... Aimen suger også, ingenting i forhold til Black-aimen, den er genial! xD

Men nok om Halo 3, jeg kunne holdt på i evigheter med og snakke dritt om hvor dårlig det er, men jeg har da bedre ting å bedrive...

Håper jeg ikke såret noen trofaste Halo-fans...
  • 0
Siterer Ninpha:
Håper jeg ikke såret noen trofaste Halo-fans...

Nei, du har ikke såret noen Halo fans, det du har gjort er å stemple "IDIOT" i pannen din.

Siterer Ninpha:
Men nok om Halo 3, jeg kunne holdt på i evigheter med og snakke dritt om hvor dårlig det er, men jeg har da bedre ting å bedrive...

Du klarer å snakke dritt, men du klarer ikke argumentere? Greit...
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
  • Missing Avatar
  • M
Ikke alle kan ha lik smak, noen har god smak andre elendig smak. Det er likt med argumentasjonsevne, noen kan argumenter bra. Andre kan tydeligvis ikke.

Forsåvidt tror jeg dette må være kødd, eller så er du rett og slett så pent som Heretic nevnte: Idiot....
  • 0
Føler du deg truffet Heretic?
Hvis du liker Halo respekterer jeg deg, men selv synes jeg at spillet suger; gameplayet, AI-en, historien, kamp/skytesystemet...

Er man idiot hvis man ikke liker Halo? I gamle dager betydde ordet idiot at man ikke interesserte seg for politikk, hvilket jeg gjør... ergo, jeg er ikke en idiot, uansett om du sier det.

For det andre, om jeg kan argumentere? Ja, jeg kan det, men jeg kan også slenge dritt om spill, akkurat som du kan slenge dritt om andre. Jeg hadde som sagt andre ting og bruke tiden min på, så jeg bestemte meg for og slenge dritt om det værste spillet jeg noen gang har spilt i år istedet.
  • 0
Jeg syntes det er morsomt å skyte på de småjævlene jeg, men...
Robert Plant (hjerte).
  • 0
Det er mye gøyere å skyte mennesker! Spillet blir så useriøst med små bamser som snakker pent engelsk... Er liksom engelsk blitt det intergalaktiske språket eller no'?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!