Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Rainbow Six Siege ~ Offisiell tråd ~


Siden jeg har begynt å spille dette nylig og overraskende nok ikke fant en tråd her på GR så tenkte jeg å lage den(noen må jo det xD).

Rainbow Six Siege er et taktisk Skytespill over nett der man spiller Terrorist Hunt, Ranked eller Casual, Casual og Ranked er 5v5 der man desarmerer en bombe eller beskytter den. Redder et Gissel eller holder Gisselet. Terrorist Hunt er 5 spillere mot et hav av datastyrte fiender. Spill med 4 venner eller spill med tilfeldige uten mikrofon(går nok ikke bra). Anbefaler å ha venner med mikrofon å spille med, hvis ikke så samle sammen et team med tilfeldige som har mikrofon, det vil gjøre livet enklere.

Skulle du være interessert i å spille med meg på Xbox One så er Gamertagen min yeahlegoyeah
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
Bra initiativ. Noen må være den første, ja irriterende at du har Xbox one ikke ps4 Lykke til.
Siterer Xtord:
Bra initiativ. Noen må være den første, ja irriterende at du har Xbox one ikke ps4 Lykke til.


Dumt du ikke har Xbox One
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
Siterer sideswipe:
Dumt du ikke har Xbox One

Ja, det kan vel vi også si
Må få spilt litt Siege etterhvert. Kjøpte det under black friday, uten at jeg vet helt hvorfor. Ikke spiller jeg merkverdig mye online, og ikke er jeg spesielt begeistret for FPSer i disse dager. Oh well, kjøpt er kjøpt.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Siterer The Cookiemonster:
Må få spilt litt Siege etterhvert. Kjøpte det under black friday, uten at jeg vet helt hvorfor. Ikke spiller jeg merkverdig mye online, og ikke er jeg spesielt begeistret for FPSer i disse dager. Oh well, kjøpt er kjøpt.


Kan virkelig anbefale det, selv om jeg ikke er noe særlig god selv xD. Men anbefaler deg sterkt å spille det med venner, det blir enda gøyere, er ikke det mulig så få tak i noen med mikrofon. Dette er 100 ganger mer taktisk enn Cod og Battlefield til sammen. "Teamwork Is Key!"
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
Siterer The Cookiemonster:
Må få spilt litt Siege etterhvert


Plattform?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Plattform?


PS4.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
= deg


Tnå, så søtt av deg.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Jeg var stolt av den, min første bilderebus

Hadde egentlig planer om å gå hele veien men slet med hvordan jeg skulle vise til "sole" i console. Kunne jo slevfølgelig bare vist en konsoll men det hadde vært en kjedelig løsning.
Veni, Vidi, Dormivi
Er folk gira på de to nye operatorene til spillet? Syns de begge ser helt rå ut! Blir kjøpt day one.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Siterer Crazy Kraken:
Er folk gira på de to nye operatorene til spillet? Syns de begge ser helt rå ut! Blir kjøpt day one.

Tror Jackal kommer til å bli "justert" etter en stund. Tror det at fotsporene varer i 90 sekunder er noe drøyt, 30 sekunder virker mye mer rimelig etter min mening.

Han vil fortsatt kunne countre roamere uten at de blir helt tatt ut av spillet.
Veni, Vidi, Dormivi
Siterer Lt Mactawish:
Tror Jackal kommer til å bli "justert" etter en stund. Tror det at fotsporene varer i 90 sekunder er noe drøyt, 30 sekunder virker mye mer rimelig etter min mening.


90 sekunder høres mye ut, men 30 er alt for lite. 45 er nok mer balansert med tanke på hvor lenge en runde varer osv.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Siterer Crazy Kraken:
90 sekunder høres mye ut, men 30 er alt for lite. 45 er nok mer balansert med tanke på hvor lenge en runde varer osv.

Selv synes jeg 30 sek er drøyt, man kan knapt bevege seg uten å risikere at han vet akkurat hvor du er.

Hadde ikke hatt noe problem med at de varte i 90 sek hvis han ikke kunne scanne de og på magisk vis vite akkurat hvor du er.

Jeg synes det er helt greit at de vil gjøre noe med roaming-metaen men her synes jeg de har gått litt langt.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
Hadde ikke hatt noe problem med at de varte i 90 sek hvis han ikke kunne scanne de og på magisk vis vite akkurat hvor du er.


Men han kan vel bare scanne en om gangen? Og den han scanner får beskjed om at de blir tracket, så det kan man bruke mot dem.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Men han kan vel bare scanne en om gangen? Og den han scanner får beskjed om at de blir tracket, så det kan man bruke mot dem

Sant det, tror likevel han kommer til å bli nerfet etter noen uker. Siden de varer i 90sek så kan han bare følge fotsporene (de får vel ikke beskjed med mindre han scanner de?) og vite ca. hvor du er.

Mye av roaming har jo med at motstanderne ikke vet hvor du er, hvis det er et spor som varer i halvannet minutt som peker ut hvilken retning du har gått så kommer det til å være slutt på roaming.

Tipper han kommer til å være en must-pick slik han er nå, ingen av de andre operatørene har gode nok gimmicker til å dytte han ut av laget.

Jeg tror likevel jeg venter til jeg får sett noe gameplay av han før jeg begynner å rope ulv.
Veni, Vidi, Dormivi
Siterer Lt Mactawish:
Sant det, tror likevel han kommer til å bli nerfet etter noen uker. Siden de varer i 90sek så kan han bare følge fotsporene (de får vel ikke beskjed med mindre han scanner de?) og vite ca. hvor du er.


Spørsmålet er da hvor lett det vil være å følge sporene. På noen kart kan det være bra å ha 3 som roamer, og hvis de virrer rundt så vil det bli helt umulig å følge ett sett fotspor. Da kan han selvfølgelig scanne, men det kan også være en svakhet i og med at han røper at han er på jakt etter deg og du kan sette opp en felle for han. I tillegg kan man fortelle de på laget sitt at de må dekke deg fra spennende vinkler, og da kan mye artig oppstå, tenker jeg. Her tror jeg bare man må spille han en liten stund før man kan si om han er OP eller ikke.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Er det noen spiller Siege for tiden? Operation White Noise har nettopp kommet ut, med et nytt kart og tre nye operators! Jeg er veldig fornøyd ihvertfall! Dokkaebi er kanskje den kuleste nye operatoren. Skrik ut hvis dere trenger noen å spille med, jeg er ikke så veldig proff men liker spillet veldig godt.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Er det noen spiller Siege for tiden? Operation White Noise har nettopp kommet ut, med et nytt kart og tre nye operators! Jeg er veldig fornøyd ihvertfall! Dokkaebi er kanskje den kuleste nye operatoren. Skrik ut hvis dere trenger noen å spille med, jeg er ikke så veldig proff men liker spillet veldig godt.


Jeg spiller ikke så mye Siege. Det kommer av at jeg har mye annet å spille i tillegg til at jeg ikke spiller så mye av det alene. Jeg blir gjene med hvis du har det på PC eller Xbox one. Jeg er sikkert verre på Siege en deg, så vi hadde nok blitt en god duo.
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
  • 0
Siterer sideswipe:
Jeg spiller ikke så mye Siege. Det kommer av at jeg har mye annet å spille i tillegg til at jeg ikke spiller så mye av det alene. Jeg blir gjene med hvis du har det på PC eller Xbox one. Jeg er sikkert verre på Siege en deg, så vi hadde nok blitt en god duo.


Siege er helt klart best med noen man kan samarbeide med! Jeg har det på PC, bare hyl ut når du har tid/lyst så får vi kanskje til noe.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Siterer Crazy Kraken:
Siege er helt klart best med noen man kan samarbeide med! Jeg har det på PC, bare hyl ut når du har tid/lyst så får vi kanskje til noe.

Så du har det på pc-en altså, damn har det på ps4 ...men det er nok klart et helt bedre spille det med noen du kan samarbeide med.
  • 0
Har det på PS4 selv.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Dere planlegger ikke tilfeldigvis å skaffe det på PC? Haha
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Dere planlegger ikke tilfeldigvis å skaffe det på PC? Haha

Hadde en følelse du kom til å spørre, men nei jeg tviler på det.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!