Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Den ultimate Call Of Duty 4 tråden


Siterer Petrol:
Rampage Jackson:

Nei, første prestige begynner etter man har kommet opp i level 55 første gang. Med andre ord skal man nå level 55 elleve ganger hvis man skal helt opp.


fuck.. trodde jeg var i fjerde prestige.. men jeg er altså i tredje.

Siterer oski:
Citerer Rampage Jackson:spørsmål.. du vet første gang man treffer level 55, er det 1 prestige?


Man må nok ranke en gang til, man er ikke i prestige før man får symbolet


greit, da vet jeg det.. kommer aldri til og spille det til prestige 10 uansett..
modern warfare 2 kommer jo i november...

og mange spill jeg har tenkt meg før den tid...
  • 0
CALL OF DUTY KVELD!!!CALL OF DUTY KVELD!!!CALL OF DUTY KVELD!!!

Noen som blir med i COD 4 kveld, i denne Torsdagen som kommer?
Vi skal spille sammen og ikke minst ha det gøy!
COD 4 kveld er desverre på PS 3, og alle kan bli med, selv om de ikke er flinke! Spiller for moro skyld! Er heller ikke flink, men har bare spilt i 2 dager.

Ikke spørr meg eller andre om å bli med. Vil helst at dere legger til meg som venn, slik at det er lettere å kontaktes hverandre. Heter Elektro2011 på PSN!
Det starter kl 6 og slutter når dere orker ikke lenger eller har ikke lenger tid.

CALL OF DUTY KVELD!!!CALL OF DUTY KVELD!!!CALL OF DUTY KVELD!!!


Anyone? Bli med, gidder ikke spille bare med en venn på Cod 4. Bli med så skal vi se hvor god du er.
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
1 time kanskje... Legg meg til: Invalidz
Hasta la-vista baby!
  • 0
Siterer oski:
1 time kanskje... Legg meg til: Invalidz


Oski du har altfor mange venner på vennelista, er det greit at du kunne skvise meg inn? Hvis det er greit for deg da.
  • 0
Jeg blir med

kleppcowboy
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Jeg blir også med om jeg får lov, hansibanzi på PSN også tror jeg.
A clever idiot is dangerous, even more so than a stupid smart-ass
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Siterer The Lost Boy:
Citerer oski:
1 time kanskje... Legg meg til: Invalidz


Oski du har altfor mange venner på vennelista, er det greit at du kunne skvise meg inn? Hvis det er greit for deg da.


Haha, har jeg fult? Men vil heller ha en overektig amerikansk no-lifer på lista enn deg... Neida, adder deg så fort som mulig!
Hasta la-vista baby!
  • 0
Siterer oski:
Citerer The Lost Boy:Citerer oski:
Haha, har jeg fult? Men vil heller ha en overektig amerikansk no-lifer på lista enn deg... Neida, adder deg så fort som mulig!


Ok, venter på deg imens da.

Med engang jeg kjøpte Cod 4, gikk jeg med engang på online.
Gadd ikke gjøre oppdragene og fant ut at de fleste banene fra online erogså fra oppdragene.
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Rank er du i da?
Hasta la-vista baby!
  • 0
snart 21 og prestige 0.
Har ranka fra 0 til 21 på 3 dager.
  • 0
jeg gikk fra 0-54 på en økt.
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
Siterer svenningen:
jeg gikk fra 0-54 på en økt.


WTF, hvor lenge spilte du?
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Han caget hele dagen?
Hasta la-vista baby!
  • 0
Er ikke cage match 1 vs 1 da? Det må ha tatt ekstremt lang tid. Da har han virkelig sittet hele dagen også.
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Nei, man avtaler at man tar 3 headshots hver. Så gjør man mange våpen challenges. Raskt og effektivt, har aldri gjort det..
Hasta la-vista baby!
  • 0
Høres litt morro ut egentlig. Greit om man vil ranke

Har gjort det på PC med meg selv. Shipment, og jeg bare løper rundt og tar headshots på han andre som ingen styrer. 2 PC-er da.
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Du er kul.. Men ranker på den rettferdige måten...
Hasta la-vista baby!
  • 0
Spoiler!
Det var trist at da oppdrag 4 eller 5 der hvor du skal skyte granater på terrorister.
da atom bomben utløste seg. Skikkelig dårlig at hoved personen døde.
  • 0
Spoiler?
  • 0
SORRY!!! Glemte spoiler alarmen. Skal endre nå!
  • 0
ikveld sier du?
Just kill him with your awesome
  • 0
Add Nicholas_Karlsen

jeg skal nok være på cod hele kvelden for å teste den nye tv'n jeg henter kl 17:00

Lagt til 2009-05-07 15:05:
da er det bare å håpe at det ikke er så mange sinnsyke GR medlemmer som liker å spore opp vilt fremmede for å voldta familien dems til døde
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Adder deg ikveld Karlsen!

Lagt til 2009-05-07 15:30:
Siterer EvilNicholas:
da er det bare å håpe at det ikke er så mange sinnsyke GR medlemmer som liker å spore opp vilt fremmede for å voldta familien dems til døde


*fuck, hanfantdetut!*
Hasta la-vista baby!
  • 0
Lagt deg til EvilNicholas. Vi møttes kl 1800 folkens.
  • 0
kan hende at jeg kommer litt for sent pga tv henting, men skal prøve så godt jeg kan!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!