Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Den ultimate Call Of Duty 4 tråden


Siterer Crazy Kraken:
Tror jeg slutter med CoD4 nå, hopper nok over på Halo 3 som jeg har spilt alt for lite... på nett...


-.-
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Har ikke spillt så mye CoD4 i det siste pga jeg har to nye spill (GH3 og Burnour Paradise)
Just kill him with your awesome
  • 0
Åh.. så veldig, veldig ' ' da...

  • 0
Jaa!
Just kill him with your awesome
  • 0
er det dobbel xp uke denne uka her???

på ps3?
  • 0
Tror det..
Var hvertfall det i helga!
Mulig det var forrige uke (den uka da jeg IKKE spilte CoD4 på lang tid (TYPISK i såfall))
Just kill him with your awesome
  • 0
neida /fikk testet) og det er nå. det varer helt til torsdag.

det var ikke så fett som jeg hadde trodd egentlig.
  • 0
Hva?!

Dritbra da!
Just kill him with your awesome
  • 0
Call of Duty er et drit bra spill! Knuser Halo deluxe. Spiller for tiden Cod4, GTA og Rock Band. For dere som spiller mye på Live legg meg gjerne til på friend list. Gamertage mitt er Pidipjokk.
  • 0
Synd at Double Xp er slutt...
Skulle vart hele høstferien!
Just kill him with your awesome
  • 0
hvem her skal ha cod5??

og vil du da slutte med cod4??
  • 0
Jeg skal ikke ha CoD5, og vil dermed ikke slutte med CoD4
  • 0
Hvis CoD5 får en bra all-over karakter skal jeg nok vurdere det...
Just kill him with your awesome
  • 0
Driver å spiller cod 4 online nå, men det detter ut hele tiden. er det noen som kan være så snill og svare vis de vet hva som er galt?
What the hell happened to sex, drugs and rock'n roll? Now it's just aids, crack and techno!
  • 0
Du må nok beskrive litt mer hvis noen skal hjelpe deg. Har du god internett tilgang? Kommer det opp noen feilmeldinger? Osv... Hvis du kommer med litt mer informasjon så skal jeg se hva jeg kan gjøre, og sist men ikke minst, hvilken platform spiller du på?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Har tenkt til å kjøpe CoD4, vet noen om noen bra steder som selger det under 400,- lappen?
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Tah Intertubes?

Søk på spillpriser.no

... Anyways, jeg har begynt så smått med cod4 igjen.. Og [CH5thL] har inkludert det i spillelistene sine. Hooray!
Musikk > Film > Spill
  • 0
Takker
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Du må nok beskrive litt mer hvis noen skal hjelpe deg. Har du god internett tilgang? Kommer det opp noen feilmeldinger? Osv... Hvis du kommer med litt mer informasjon så skal jeg se hva jeg kan gjøre, og sist men ikke minst, hvilken platform spiller du på?


spiller på PS3. Da jeg skulle velge hvor mange % og velge mellom, så var det høyeste jeg kunne ta var 65%.
What the hell happened to sex, drugs and rock'n roll? Now it's just aids, crack and techno!
  • 0
*BUMP*

Nå har jeg begynt med Cod4 igjen og det begyner å demre hvorfor jeg slutta med det.

13 åringer med 3x frag og p90 med double tap...... Og tullete lagkamerater
Musikk > Film > Spill
  • 0
Siterer Kalashnikov:
*BUMP*

Nå har jeg begynt med Cod4 igjen og det begyner å demre hvorfor jeg slutta med det.

13 åringer med 3x frag og p90 med double tap...... Og tullete lagkamerater


for og ikke snakke om hipp accurasy også martyrdom.

ahh, the frustration.
  • 0
Indeed, mitt gameplay er sånn:

1.Spawn
2. Dø i aistrike

1. Spawn.
2. Dø av granat

1. Spawn.
2. Dø av claymore

1. Spawn
2. Dø av spawnkillers

1. Spawn
2. Drepe 10 folk
3. Dø av granat
Musikk > Film > Spill
  • 0
mitt er drep 3-5 stk.

spawn... i ett airstrike..

dø 3 ganger på rad av camper, claymore og granat (som ble kastet fra den andre siden av brettet..)

drep ett par stykker til. så kommer fienden med et helikopter. og det dreper deg, og bare deg igjen og igjen... og noen ganger blir du skutt av helikopteret fra igjennom ett vindu, eller høll i taket...

men når du får helikpoter så skjer 1 av 2 ting... 1, den dreper 1 fyr... eller 2, alle på hele brettet bestemmer seg for og skyte på akkurat DITT helikopter..

også når du har UAV.. og ser at et hus er trygt, men oi sann, en camper med
UAV jammer... har du sett... du blir skutt meget fort av enten en p90, mp5, eller m16.. av fyren med UAV jammer som hjemmer seg i huset.. gjerne med lyddemper på!
  • 0
Kjekt å spille idag RJ. Du fikk meg noen ganger med den Uzien, menmen Jeg har hatt noen dritkule kills de siste dagene så jeg lar det gå. Eksempler er to headshots med et skudd fra ACOG Sniper og fem kills med Air Strike, på folk som skulle defuse bomba^^
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!