Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Den ultimate Call Of Duty 4 tråden


jeg har spillt det vær dag de 2 siste ukene. men de siste 2 dagene har jeg ikke herjet som jeg pleier, jeg er bekymret!
  • 0
Det blir lettere med folk fra GR Kanskje de løsner for deg
"Objection!"
  • 0
anående UAV jammer perk, funker den når du skyter, eller bare når fienden har radar?
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
anående UAV jammer perk, funker den når du skyter, eller bare når fienden har radar?


Bare når fienden har radar.
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Siterer -Wraith-:
Citerer Rampage Jackson:
anående UAV jammer perk, funker den når du skyter, eller bare når fienden har radar?


Bare når fienden har radar.


crap, da er den jo så og si ubruklig, med mindre du bruker lyddemper også. (eller spiller hardcore)

takk.
  • 0
UAV jammer er ikke ubrukelig, hvis fienden vet hvor du er vil du automatisk storme mot deg å drepe deg. Og hvis fiendene har fått radar og man har UAV jammer er det stor sannsynelighet for at de vil storme til den som er nærmest dem. Og da kan man campe og skyte alt som kommer forbi deg.
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Siterer -Wraith-:
UAV jammer er ikke ubrukelig, hvis fienden vet hvor du er vil du automatisk storme mot deg å drepe deg. Og hvis fiendene har fått radar og man har UAV jammer er det stor sannsynelighet for at de vil storme til den som er nærmest dem. Og da kan man campe og skyte alt som kommer forbi deg.


Det er også svært nyttig i Hardcore og Search and destroy.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Citerer -Wraith-:
UAV jammer er ikke ubrukelig, hvis fienden vet hvor du er vil du automatisk storme mot deg å drepe deg. Og hvis fiendene har fått radar og man har UAV jammer er det stor sannsynelighet for at de vil storme til den som er nærmest dem. Og da kan man campe og skyte alt som kommer forbi deg.


Det er også svært nyttig i Hardcore og Search and destroy.


Ja, men sa ikke det for at Rampage Jackson nevnte Hardcore
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Nå har jeg begynt å spille CoD4 igjen, utrolig digg! Noen andre enn meg som bare spiller HardCore?
  • 0
Hardcore er kult en gang i blant men ikke hele tiden synes nå jeg.
Jeg spiller for det meste search and destroy.
Btw hvilken måte synes dere det er værst å dø på?
For min del må det nok bli Martyrdom. Hater den jævla dritten!
Bolle?
  • 0
Granater som jeg ikke kan gjøre noe med! Alså, med en gang jeg spawner sprenger en granat opp i trynet på meg. Jævla granater !
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Haha, nice -Wraith-
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Siterer -sebastian-:
Haha, nice -Wraith-




Tror hvor flau han må ha vært
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
ja

Er det noen som er enig i at COD4 ser bedre ut på PC enn konsoll?

Det må jo ha med at en spiller med flere pixler på mindre skjerm, eller er det andre effekter som er utelatt på konsoll?

CoD4 eiger uansett, og sier du noe annet kan du gå å legge deg
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Det eneste jeg synes ser bedre ut på PC er at man kan være flere folk og har andre baner..
Just kill him with your awesome
  • 0
Du spiller på max grafikk, antar jeg ?
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Siterer -sebastian-:
ja

Er det noen som er enig i at COD4 ser bedre ut på PC enn konsoll?

Det må jo ha med at en spiller med flere pixler på mindre skjerm, eller er det andre effekter som er utelatt på konsoll?

CoD4 eiger uansett, og sier du noe annet kan du gå å legge deg


PS3/X360 har ikke kraftig nok skjermkort til å kjøre CoD4 på fult, men med en god PC greier man det, altså vil PC altid være best grafisk (fysikk), fordi en PC som kan kjøre spillet på fult er kraftigere enn konsollene. Ihvertfall på nyere spill, som ikke bare er konvertert fra konsoll.
  • 0
Siterer The-gamer:
Citerer -sebastian-:ja



Er det noen som er enig i at COD4 ser bedre ut på PC enn konsoll?



Det må jo ha med at en spiller med flere pixler på mindre skjerm, eller er det andre effekter som er utelatt på konsoll?



CoD4 eiger uansett, og sier du noe annet kan du gå å legge deg



PS3/X360 har ikke kraftig nok skjermkort til å kjøre CoD4 på fult, men med en god PC greier man det, altså vil PC altid være best grafisk (fysikk), fordi en PC som kan kjøre spillet på fult er kraftigere enn konsollene. Ihvertfall på nyere spill, som ikke bare er konvertert fra konsoll.


Takk for bra informativt svar, The-gamer !

Og en ting. På PC, still 'forward scroll' som secondary fire

Full Auto M9 er ganske kult
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Aaaah, med ny PC i hus blir det mer CoD4. Max grafikk og Dual Videocards .
Spillet er mye bedre nå, før lagget det hele tiden. SMoke bombs er ikke lenger "Lagg - bombs" og lyseffektene er veldig... Vakre. Alt går pent for seg.
Og jeg eier, førsteplass ca. 80% av de gangene jeg har spilt til nå . Regner med at jeg har vært heldig med serverne .
Square Enix.
  • 0
Slik var det med meg også, kjøpte nytt grafikk kort, og nå nytes COD4 på max !
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Har du sluttet å spille på PS3 -seb-?
Just kill him with your awesome
  • 0
Nei

Spiller på PS3en også da
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Tror jeg slutter med CoD4 nå, hopper nok over på Halo 3 som jeg har spilt alt for lite... på nett...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!