Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Den ultimate Call Of Duty 4 tråden


NEEEEEIIII!!! Jeg suger jo balle med stopping power! Damn jeg hater å dø hele tiden!

Jeg må ha kjappere reflekser, tror dere det er enklere hvis jeg setter ned grafikken litt og kjøper meg en gamer mouse?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Åjadda.. bestemte meg for å reinstallere spillet, men nå vil ikke Steam laste det ned heller
  • 0
Siterer The-gamer:
Åjadda.. bestemte meg for å reinstallere spillet, men nå vil ikke Steam laste det ned heller


måtte steam brenne i helvete, makan som det har herpet spill opplevelser her i huset. *ser på half life 2*

Siterer Crazy Kraken:
NEEEEEIIII!!! Jeg suger jo balle med stopping power! Damn jeg hater å dø hele tiden!

Jeg må ha kjappere reflekser, tror dere det er enklere hvis jeg setter ned grafikken litt og kjøper meg en gamer mouse?


spiller du på pc?
  • 0
Jepp.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Siterer The-gamer:
Citerer oski:
Du kjøpte ikke cod4 på steam
Jo, det gjorde jeg For 69$


Det var ikke bra. kke kjøp spill via steam som ikke er steam spill! Da slipper du såne problemer....
Hasta la-vista baby!
  • 0
Jay! 55/33 nå begynner jeg å bli litt bedre med stopping power og jeg ser potensialet i denne perken, men jeg trenger fremdeles ny mus og tastatur...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Varer matchene lenge på pc, og er det mange som kan spille på en gang?
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Rundt 60 stk tror jeg, men det er bare kaos...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Rundt 60 stk tror jeg, men det er bare kaos...

Noe sånt ja, men det er jo gøy! Og matchene pleier å være på 25 min.

Tror BTW jeg har fått fikset det nå. Er på 22%
  • 0
Jaja, 39/33, men jeg blir jo bedre da!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Oi oi! 39/26 (sorry for dobbelpost) Noen som vil spille med meg?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Jeg kan gjerne ta en runde! Har du Xfire eller Steam?

Spiller du på PC?
  • 0
Jeg kan godt bli eid av noen her på PC om en stund, hvis alt går som det skal med nedlastingen min

(Regner med at de fleste av dere kan skryte av mer enn 20 timer ingame... )
  • 0
Siterer Evil Teddy Bear:
Jeg kan gjerne ta en runde! Har du Xfire eller Steam?

Spiller du på PC?


Ja jeg spiller på Pc, men jeg har ikke xfire, men jeg har Steam da... Ikke det at jeg lastet ned CoD 4 derifra...

Siterer The-gamer:
Jeg kan godt bli eid av noen her på PC om en stund, hvis alt går som det skal med nedlastingen min

(Regner med at de fleste av dere kan skryte av mer enn 20 timer ingame... )


Nei ikke på den brukeren jeg har nå. Jeg har bare spilt 7 timer ca... men det er gøy da!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Ok, jeg heter evilteddybear på Steam, kan snakke der, så bare gir jeg IP'en til serveren vettu ;)
Jeg er bare lvl. 27 eller noe nå, måtte begynne på nytt når jeg fikk ny PC. Skillsa mine er veldig opp og ned, av og til kan jeg havne på 1. med 27-5 i stats og avogtil kan jeg ha 5-23
  • 0
Men du er jo offline!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Prøv å legg til EvilTeddyBear, ikke evilteddybear.
  • 0
Det går ikke...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Er det noen som anbefaler et våpen? Pleier vanligvis gå i nærkamp, men det hender at jeg også bruker sniper. Har ikke spilt det på over tre måneder og har derfor detti litt ut
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
Det beste er vel å finne et som passer deg

Jeg foretrekker M4 Carabine, men hvis du begynner på lvl. 1 er vel M16A4 det beste, hvis du foretrekker assault-våpen. De andre klassene har jeg ikke spilt så mye. Er litt sniper også av og til også da
  • 0
Jeg går egentlig gjennom med alle våpen (utenom snipere og noen ganger dropper jeg shotguns) til Marksman III hver Prestige. Det hjelper meg å holde det litt variert, selv om jeg har mine klare favoritter

Lagt til 2008-08-23 19:23:
Siterer pernell:
Er det noen som anbefaler et våpen? Pleier vanligvis gå i nærkamp, men det hender at jeg også bruker sniper. Har ikke spilt det på over tre måneder og har derfor detti litt ut

MP5, uslåelig i Close Combat og faktisk god litt langt også, om du trener litt. Anbefaler lyddemper til.
P90, har mye magasin så det blir flere kills på ett, hopper litt rart (ikke bare opp, men også mye til sidene) så det er litt stress i langdistanse. Anbefaler også lyddemper her.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Hvorfor luddemper? Det er jo mer praktisk med red dot?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Fordi det popper ikke opp en rød prikk på kartet når du skyter, mindre lyd, noen syntes også at våpenet "håndteres" bedre. (?) Det kjennes uansett annerledes å skyte med våpenet, noen liker dette bedre, mens andre foretrekker våpen uten lyddemper

blir også mindre rekyl. Selv vil jeg anbefale lyddemper uansett viss våpenet har godt ironsight, eller viss du bruker det i nærkamp. Scorpion og Uzi er kjempegode med lyddemper, det samme er P90.
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
ak-47. det er beste våpenet på spillet

heftig fire power og accuracy... ok fire rate.. utrolig bra med stopping power da den har mye damage fra før av.

ak 74 er også utrolig bra. samme som ak47, bare mindre range og damage men med høyere fire rate. begge gode våpen, men jeg liker ak47 best.

Siterer Love-PlayStation:
Jeg går egentlig gjennom med alle våpen (utenom snipere og noen ganger dropper jeg shotguns) til Marksman III hver Prestige.


dett er utrolig lurt, da går man opp mye fortere i level.
(det skal jeg faen meg begynne og gjøre )
  • 0
Bruker som regel G36C med red dot når jeg spiller cod. Kan også gå i MP5 og m4 carbine. Som sniper foretrekker jeg 50 cal.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!