Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Den ultimate Call Of Duty 4 tråden

Siterer Rampage Jackson:
shit, drept du 65 stykker!?

det er jo utr0lig bra!!

Nei, men nesten! Var ganske gira etter den runden!

Lagt til 2008-08-19 22:36:
Siterer Joeminator:
Har dere prøvd M14? Den er forferdelig. Skaden den gir til motstanderen er et ønske gått i oppfyllelse, men herre for en recoil. Jeg vil påstå at M14 er våpenet som egentlig burde ha blitt en sniper

Mange som bruker den da...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
joeminator. du kan jo altids slenge på en acog sikte på m14. blir jo nesten en sniper da!

Siterer Crazy Kraken:
Citerer Rampage Jackson:
shit, drept du 65 stykker!?

det er jo utr0lig bra!!

Nei, men nesten! Var ganske gira etter den runden!

shit, jeg er imponert. jeg tror jeg har i snitt 16-17 kills pr match. og ca 4-5 deaths...ja, jeg liker og spille litt forsiktig

men det var først etter at jeg fikk litt erfaring så klart.

spillte mye dårligere i starten!! (da var det mer 12 kills 15 deaths osv)
  • 0
Jeg vet, derfor er G3 yndlings våpenet mitt. Hvorfor er det så få som bruker det? Jeg spiller dette på 360 og jeg blir rett og slett skuffet over mange spillere online. Jeg er IKKE god i dette spillet, og likevell han jeg få en killstreak på 20? Come on...

Det er utrolig digg å knerte folk med Scorpion, den er så rar

Gah! Crazy Kraken postet før meg, og nå gir posten min INGEn mening
:D <3<3<3
  • 0
Fikk 7/0 nå, en perfekt sniper runde
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Har blitt venn med en på PSN som nesten alltid når jeg er online spør om vi skal spille headshots. Ganske irriterende i grunn.

For tiden spiller jeg nesten bare search and destroy.
Må nesten ha en runde daglig for å bli tilfredstillt.
Bolle?
  • 0
G3 er overlegen M14 på alle måter. Fullstendig.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Siterer -Wraith-:

hmm very nice

bruker du UAV jaming perk?
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
Citerer -Wraith-:

hmm very nice

bruker du UAV jaming perk?

Ja Men helikopteret mitt ble skutt ned nesten med engang
  • 0
M21 og M14 er jo det samme våpenet omtrent ...

Tror dere ikke at M14 med agoc og M21 med agoc hadde vært nesten like? Det skal jeg søren meg teste ASAP !
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Siterer -sebastian-:
Citerer Joeminator:
men i den andre enden så har du jo g3, null recoil. er like god som en sniper nesten, utrolig bra treffsikkerhet, verdt sin vekt i gull over lange

M21 og M14 er jo det samme våpenet omtrent ...

Tror dere ikke at M14 med agoc og M21 med agoc hadde vært nesten like? Det skal jeg søren meg teste ASAP !

Hahah! Det var Rampage Jackson som sa det! Ikke jeg
:D <3<3<3
  • 0
Hahaha, Jeg siterte feil person skal rette på det nå

Lagt til 2008-08-20 17:04:
Siterer Joeminator:
Har dere prøvd M14? Den er forferdelig. Skaden den gir til motstanderen er et ønske gått i oppfyllelse, men herre for en recoil. Jeg vil påstå at M14 er våpenet som egentlig burde ha blitt en sniper

M14 og M21 meg agoc blir jo nesten det samme
  • 0
Hva er best, Juggernaut eller stopping power? Jeg har brukt Juggernaut til nå fordi da tåler jeg litt mer, men jeg har lest på endel "Tips and tricks" sider at stopping power er bedre for da dreper man ekstremt mye fortere hvis man skal gå SMG raid.

Det er jo kanskje som man sier, det beste forsvar er et godt angrep, så kanskje jeg burde ofre det å tåle mer (Juggernaut) mot det å skade mer stopping power?

Hva syns dere?
  • 0
Stopping power er overlegent til juggernaut! Men dobbeltap er best!
Mhmfphmpfhmmhp!!!!
  • 0
Helt sikker? Jeg mener liv kan jo også være greit...
  • 0
Jeg synes Stopping power er best, bruker det på alle classene mine (Bortsettfra sniper classen) Det blir jo stor sett det samme egentlig, enten så dreper du fortere eller så dør du tregere. Man må nesten bare prøve og se hva som passer en best
  • 0
Den er grei, jeg får vel bare prøve og se hva jeg liker best??
  • 0
jeg liker stopping power best, jeg har brukt den så jævlig lenge uten og tenke over det. brukte uav jaming i dag i stede. fy faen... virker som at stopping power var en stor del av min sukssess i cod4

spes på smg våpen. men egentlig alle sammen..

håper det bare er en vanesake!!
  • 0
  • Missing Avatar
  • M
Stopping power = Best hvis du ser dem først

Juggernaut = De ser deg først, men du kan fremdeles overleve.
  • 0
Siterer M:
Stopping power = Best hvis du ser dem først

Juggernaut = De ser deg først, men du kan fremdeles overleve.

hmm, the brother speaks the truth.. I concur!
  • 0
Stopping power er bedre
  • 0
Greit takk for svar, skal bytte neste gang jeg spiller!
  • 0
  • Missing Avatar
  • M
Jeg skjønner ikke hva folk har mot M14, den er jo utrolig herlig! Litt mye rekyl, men man trenger jo sjelden mer enn to skudd for å legge fienden i bakken, gode penetreringsmuligheter har den også. Litt svak i nærkamp da...
  • 0
CoD4 har føkket seg her. I Steam

Det bare begynner å update når jeg skal spille det, men det når aldri over 0%, og etter en stund går den bare av (nedlastingshastigheten er på 200kbs).
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Siterer The-gamer:
CoD4 har føkket seg her. I Steam

Det bare begynner å update når jeg skal spille det, men det når aldri over 0%, og etter en stund går den bare av (nedlastingshastigheten er på 200kbs).

Du kjøpte ikke cod4 på steam

Sytes g3 hadde vært myye bedre hvis den var auto. Ikke slik at man må trykke for vært skdd
Hasta la-vista baby!
  • 0
Siterer oski:
Du kjøpte ikke cod4 på steam
Jo, det gjorde jeg For 69$
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!