Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Den ultimate Call Of Duty 4 tråden


Crazy Kraken, frykt ikke! sett på silencer, stopping power og steady aim. bandolier kommer godt med. Etter litt øving er du frelst !
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Næææ... driter langt i golden uzi, og jeg spiller jo mest for å ha det gøy så da bruker jeg bare mp5. Gleder meg til jeg får p90 tho...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Okay Hva for en rank er du i ?
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Nå er jeg i lvl 20, men før ferien var jeg vel 41 eller noe tror jeg... (Hadde nettop fått P90, ah, for et diggbart våpen!)
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
så du er i 1 prestige?
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Kan røpe perkene til de andre hovedclassene mine:
Sniperclass:
- Claymore
- Stopping Power
- Iron Lungs
One shot, one kill.

M4 grande luncher-class:
- Granade Luncher
- Sleight of Hand
- Steady Aim
Granade luncheren gir enkle kill hvis du er litt god med den. Den blir bedre med Sleight of Hand.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Rampage Jackson:
Jeg hadde hatt mye høyere om jeg ikke n0bba sånn i begynnelsen I shit you not.

Ellers foretrekker jeg lett M4. G36 har i tillegg elendig iron-sights.
Og Dead Silence eier UAV Jammer.

Og Uzi er dritgod, den gir skammange headshots.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Siterer Love-PlayStation:
Dead Silence eier UAV Jammer.


I hardcore spiller UAV jammeren en stor rolle, så den perken er bedre i HC enn Dead Silence etter min mening. Plagsomt når man bruker radaren for å se hvor fiendene er, og så kommer det noen og dreper deg.

Foretrekker M4 lagt foran G36 jeg óg.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Skal få tilbake spillet i morgen hvis kompisen min husker å ta det med. Han har vært borte hele sommerferien så jeg har ikke fått spilt det en eneste gang i løpet av sommerferien .
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
Siterer -sebastian-:
så du er i 1 prestige?


Jepp! åssen det?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Min uovervinnelige class:

Primary Weapon: P90 med silencer
Side Arm: Gold Desert Eagle

Perk 1: Frag x 3
Perk 2: Stopping Power
Perk 3: Steady Aim

Spesial granat: Flash



Tror at jeg endelig har bestemt meg for å slå meg i ro i 5 prestige. Kjipt å miste alle våpnene hver gang.
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Foretrekker M4 jeg også. Ellers liker jeg faktisk M16A4, som er den første Assault-riflen man får
  • 0
Jeg foretrekker M4 fordi den har så bra iron-sight, da kan man heller bruke noe annet der. Også er jeg bare bedre med den
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Er det ingen som liker G3? Min mening er at det er den beste riflen, fordi at den er stødig og kraftig
:D <3<3<3
  • 0
Siterer Joeminator:
Er det ingen som liker G3? Min mening er at det er den beste riflen, fordi at den er stødig og kraftig


Men den er elendig i nærkamp, men det spørs jo selvfølgelig om hvordan man spiller
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Siterer -Wraith-:
Min uovervinnelige class:

Primary Weapon: P90 med silencer
Side Arm: Gold Desert Eagle

Perk 1: Frag x 3
Perk 2: Stopping Power
Perk 3: Steady Aim

Spesial granat: Flash



Tror at jeg endelig har bestemt meg for å slå meg i ro i 5 prestige. Kjipt å miste alle våpnene hver gang.


Jeg bruker MP5 med red dot og så har jeg med meg 3 stun grenades.
Av perks bruker jeg juggernaut og stedy aim.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Dead silence? Hva var det igjen...?


du lager ingen lyd når du løper.

Siterer Crazy Kraken:
Men hvorfor kan man bare få golden på UZI? Det er jo den mest elendige SMGen i spillet... Skulle jo vært golden MP5!


en golden mp5 hadde ikke sett like bra ut tror jeg! *ser det for meg*
nope, not good at all.

Lagt til 2008-08-19 22:11:
Siterer Love-PlayStation:
Rampage Jackson:
Jeg hadde hatt mye høyere om jeg ikke n0bba sånn i begynnelsen I shit you not.


me too

jeg er ikke i tvil om at jeg hadde hatt rundt 2,5 antaglig mer.

men du har nesten 2 inkludert den vanlige noob spillingen som alle må drasse med seg. og det er ganski bra!
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
en golden mp5 hadde ikke sett like bra ut tror jeg! *ser det for meg*
nope, not good at all.


Ja, tror det er grunnen
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Siterer -Wraith-:
Citerer Joeminator:
Er det ingen som liker G3? Min mening er at det er den beste riflen, fordi at den er stødig og kraftig


Men den er elendig i nærkamp, men det spørs jo selvfølgelig om hvordan man spiller

Selv så har jeg ikke det problemet så ofte. Kommer det for close tar jeg bare og kniver de, og hvis ikke det funker, kan man bare bruke sin trofaste Dessert Eagle
:D <3<3<3
  • 0
Hehe! I dag har jeg spilt ganske bra! Var nest best av ca 30stk (TDM) og hadde over 650pts! (Det er veldig bra for meg!)
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Joeminator:
Citerer -Wraith-:
Citerer Joeminator:
Er det ingen som liker G3? Min mening er at det er den beste riflen, fordi at den er stødig og kraftig


Men den er elendig i nærkamp, men det spørs jo selvfølgelig om hvordan man spiller

Selv så har jeg ikke det problemet så ofte. Kommer det for close tar jeg bare og kniver de, og hvis ikke det funker, kan man bare bruke sin trofaste Dessert Eagle


Hehe, ja. Men det går ikke får meg som lever av nærkamp (Som oftest). Derfor synes jeg G3 er noe skit
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Hehe! I dag har jeg spilt ganske bra! Var nest best av ca 30stk (TDM) og hadde over 650pts! (Det er veldig bra for meg!)


shit, drept du 65 stykker!?

det er jo utr0lig bra!!
  • 0
Har dere prøvd M14? Den er forferdelig. Skaden den gir til motstanderen er et ønske gått i oppfyllelse, men herre for en recoil. Jeg vil påstå at M14 er våpenet som egentlig burde ha blitt en sniper
:D <3<3<3
  • 0
Forresten, det er bra at denne tråden er aktiv igjen
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Siterer Joeminator:
Har dere prøvd M14? Den er forferdelig. Skaden den gir til motstanderen er et ønske gått i oppfyllelse, men herre for en recoil. Jeg vil påstå at M14 er våpenet som egentlig burde ha blitt en sniper


men i den andre enden så har du jo g3, null recoil. er like god som en sniper nesten, utrolig bra treffsikkerhet, verdt sin vekt i gull over lange avstander!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!