Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Den ultimate Call Of Duty 4 tråden


Siterer -Wraith-:
men Crazy Kraken.

så for alt vi vet vil kanskje ingen av dem funke for han.

Det er sant, men jeg tror at for de fleste så er staidy aim best.


virklig. jeg har da altid vært en fan av og skyte dem igjennom dekning osv jeg da.
så jeg bruker nesten altid penetracion... eller last stand!
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
Citerer -Wraith-:
men Crazy Kraken.

så for alt vi vet vil kanskje ingen av dem funke for han.

Det er sant, men jeg tror at for de fleste så er staidy aim best.


virklig. jeg har da altid vært en fan av og skyte dem igjennom dekning osv jeg da.
så jeg bruker nesten altid penetracion... eller last stand!


Men av staidy aim og martyrdom mente jeg.
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
hmm, kan hende. men jeg har hørt at med martyrdome vil du doble din kill-death ratio..

jeg hadde brukt martyrdome av de 2. men for meg hørtes det ut som at du bruker steady aim til vanlig, det var derfor jeg nevnte penetracion og last stand i meldingen over. jeg misforsto sikkert.

nå har i allefall jeg sagt min mening og du sagt din. så får crazy kraken bestemme.
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
hmm, kan hende. men jeg har hørt at med martyrdome vil du doble din kill-death ratio..


Men jeg syns at med staidy aim så er man mer garantert å få kills, staidy aim er hvertfall perfekt for meg som ofte kommer på nært hold

Siterer Rampage Jackson:
nå har i allefall jeg sagt min mening og du sagt din. så får crazy kraken bestemme.


Ja
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Vel, jeg løper rundt med MP5, og er i konstant i bevegelse så jeg møter ofte fiender nærme. Dermed er begge de perkene gode, sjansen for at de tråkker på en granat er stor, men har jeg den andre kan jeg skyte kjapt uten å aime som er nyttig i CQC.

Jeg tror jeg går for stedy aim... men er enda ikke sikker...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Det er jo helt hull i hodet med last stand og martyrdom, du må jo dø for å få en kill! mye bedre å skyte flere folk mens du enda er i livet, det optimale er jo å unngå å dø en runde.. du må ikke stole på dø for å få killsa dine det blir litt dumt. men OK, du får kanskje noen kills av de, men gå for steady aim du
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
På en god class som jeg har laget selv og passer godt for meg har jeg:
- 3 Frag granades
- Stopping Power
- Steady Aim
Funker godt sammen med en Ak eller noe annet assualt weapon. Men den kombinasjonen er ikke så bra i Hardcore.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
bruker det samme som deg remote, bare at jeg bruker heller bandolier du kan drepe flere folk med dobbelt så mange skudd isteden for 2 extra frag
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Jeg må ha Stopping Power jeg, fordi jeg vet hvor lang tid det tar å drepe noen med den. Uten så stopper jeg og realoder på refleks, selv om fyren ikke er dau
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Siterer -sebastian-:
bruker det samme som deg remote, bare at jeg bruker heller bandolier du kan drepe flere folk med dobbelt så mange skudd isteden for 2 extra frag


Selvsagt, men jeg tenker slik at Stopping Power får motstanderen til å dø fortere enn deg hvis du for eksempel møtes overraskende front mot front. Da er det lite vits med mer skudd. Mer skudd kan jeg finne når som helst fra våpen liggende på bakken.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Bruker Last Stand på Assault-klassen min, og Iron Lungs på Sniperen. Har UAV-jammer (da kan jeg gjemme meg og gå rundt uten at de andre vet det... ) og den bazooka-perken (hadde man fått poeng for å skyte helikoptere hadde jeg vært i mye høyere level, for å si det sånn ) på begge.
  • 0
remote:
-sebastian- mener at du bytter ut Frag x3 mot Bandolier. Stopping Power forblir.

Siterer The-gamer:
hadde man fått poeng for å skyte helikoptere hadde jeg vært i mye høyere level, for å si det sånn

Creds! Jeg digger folk som spiller spillet for vinnet og ikke poengene. Cookie to you!
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Siterer Love-PlayStation:
Creds! Jeg digger folk som spiller spillet for vinnet og ikke poengene. Cookie to you!

Spiller jo litt for å få poeng selv da, men med en gang noen annonserer at et fiendtlig helikopter er på vei, er det frem med bazookaen
  • 0
Siterer Love-PlayStation:
Jeg må ha Stopping Power jeg, fordi jeg vet hvor lang tid det tar å drepe noen med den. Uten så stopper jeg og realoder på refleks, selv om fyren ikke er dau


what the fuck.. det kaller jeg og være automatisert det.

Siterer -sebastian-:
Det er jo helt hull i hodet med last stand og martyrdom, du må jo dø for å få en kill! mye bedre å skyte flere folk mens du enda er i livet, det optimale er jo å unngå å dø en runde.. du må ikke stole på dø for å få killsa dine


.. som om DU aldri dør online. last stand gir deg 10 sekunder ekstra overlevelse og hevn. (hvis du har litt flaks og er god)

martyrdom gir deg hevn ca 40% av tilfellene.. (sånn røft regnet antar jeg)

men når vi snakker om classes osv.

de 2 jeg bruker mest er
-g36c
-nubetube
-stopping power
-penetraicon (ehh. litt usikker på hvordan det skrives, men du skjønner hva jeg mener)
-colt 45

-mp5
-3 frags
-stopping power
-last stand
-colt 45

jeg bytter mellom de anhengi av hvor stor banen er.

har også en sniper, brukes ikke ofte da jeg ikke er så jævlig tålmodig som jeg burde ha vært.
-R700
-claymore
-iron lungs
-stopping power
-usp
  • 0
Siterer Love-PlayStation:
remote:
-sebastian- mener at du bytter ut Frag x3 mot Bandolier. Stopping Power forblir.


... trodde det var en Perk 2...
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Kay.. Mitt hovedoppsett:

M4 Carabine
Red Dot sight
Den første pistolen (husker ikke navnet (Sparer desperat til Desert Eagle...))

2x Bazooka (husker ikke helt hva den heter... )
UAV-Jammer
Last Stand
  • 0
Mitt oppsett varierer, men yndlingsoppsettet er glatt Silenced MP5, med bandolier (må innrømme jeg går faktisk tom for skudd uansett, skryt skryt), Stopping Power og Dead Silence. Men dette funker best CQC følgelig. Liker bl. a. også M4 og M16 for langdistanse. God accuracy.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Så, hva foretrekker dere: M4 eller G36C?

M4:
+ Høyere rate of fire
- Svakere

G36C:
+ Kraftigere
- Lavere rate of fire
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Siterer Love-PlayStation:
Mitt oppsett varierer, men yndlingsoppsettet er glatt Silenced MP5, med bandolier (må innrømme jeg går faktisk tom for skudd uansett, skryt skryt),


det tror jeg på, du har nesten 2 i kill death ratio. ganski imponerende.

men angående dead silence, jeg brukte den og silencer på g36c en stund,
men en kamerat sa det var totalt bortkastet da jeg mister accuracy med silencer og ingen rekker og høre deg pluss reagere uansett (med mindre det er hardcore)

så for og ikke bli sett på radar burde jeg bruke uv-jammer i stede i stede for silencer... og bruke dead silence på noe mer produktiv perk. hva tror du/dere, har han rett?

Siterer -sebastian-:
Så, hva foretrekker dere: M4 eller G36C?

M4:
+ Høyere rate of fire
- Svakere

G36C:
+ Kraftigere
- Lavere rate of fire


jeg fåretrekker g36c. men m4 har ganski mye bedre accuracy. da den ikke har rekyl (nesten) og høy fire rate gjør opp noe for den litt lave firepoweren.

så over avstand er nok m4 best. lettere med head shots osv med m4
(men jeg fåretrekker g36c )

my 2 cent's
  • 0
Siterer -sebastian-:
Så, hva foretrekker dere: M4 eller G36C?


G36C, selv om jeg ikke har unlocket den enda da! (kjøpte jo ny pc så jeg måtte begynne helt på nytt, og jeg som likte p90 så godt... æsj...)
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Jeg kan være enig med kompisen din Rampage Jackson, du mister noen verdifulle perks ved å bruke dead silence. Men det kan jo være gøy å bruke UAV jammer, Dead Silence, MP5 m/ silencer, og bomb squad foreksempel .. hehe, ghost kanskje ikke bomb squad.
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Dead silence? Hva var det igjen...?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer -sebastian-:
Så, hva foretrekker dere: M4 eller G36C?


G36C i close quarter;)
  • 0
Men, det er jo som vi sier; smaken er som baken liker begge jeg ^^
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Men hvorfor kan man bare få golden på UZI? Det er jo den mest elendige SMGen i spillet... Skulle jo vært golden MP5!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!