Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Den ultimate Call Of Duty 4 tråden


Jeg har begynt å spille litt igjen, desverre er ikke mojoen som før. Er lvl 42 tror jeg, i åttende prestige. Jeg vet ikke hvorfor andre gjør det, men jeg gjør fordi jeg liker å komme opp i rank
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
hehe, jeg er level 42 i - hva blir det - 1 prestige? alså, har vært i 55 èn gang for så å begynne på ny
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
er nok føørste det ja, den grimme fuglen, er i lv 51 i 9. prestige tror jeg, gleder meg til og få gullkors, etter jeg er i 55i 10. prestige har jeg komt opp 605 lvl i cod
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
oi bra gjort. merker du at det er lettere å komme opp i rank 55 etter som du har gjort det noen ganger ?

Og dere, jeg syntes det burde vært en premie når en kommer opp i rank 55 - 10 prestige.

Foreksempel, noe som gjør at du kan ha mange forskjellige atachments på våpenet samtidig ! se for dere en M4 med grenade launcher, dot sight og lyddemper
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Veit noen om det går ann å spille system link med 4 mot 4 på to xbox 360?
Akkurat som på Halo

Lagt til 2008-08-11 21:35:
Siterer migrho:
Veit noen om det går ann å spille system link med 4 mot 4 på to xbox 360?
Akkurat som på Halo
Hehe glemte og skrive hvilket spill
Call of Duty 4!
  • 0
det er vel selvsagt - dette er en COD4 tråd ^^

Vet desverre ikke det du spør om, da jeg ikke har 360. sikkert noen andre her som kan svare på ditt spørsmål
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Oi, en måned siden sist jeg spilte CoD4 online (Har vært på ferie) men jeg kommer enda på 1. plass P90 er kongen
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Har beggynt å spille litt CoD4 igjen nå, men jeg klarer ikke drepe flere folk enn jeg dør! Det er så kjipt då jeg lett fikk til det før sommerferien, og jeg har helt glemt MP5 skillzzza mine... CoD4 er ikke som å sykle, man må tydeligvis lære det meste om igjen og det er litt kjipt, men jaja, spillet er jo kult, så etter hvert blir jeg vel god igjen.

Er det noen som spiller CoD4 for tiden? Så kunne vi kanskje spillt sammen?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Spill Cod4 til ps3, veldig bra onlinedel, men har ikke spilt så mye online i det siste for internetten har vært så treg.
  • 0
jeg begynnte litt i dag faktisk!

var ikke helt mitt gamle jeg, min beste runde var på 20 - 5

min dårligste var på 8 - 8

resten var litt i mellom. fikk også en killstreak på 10. men det var dagens høydepunkt...

og du har rett Crazy Kraken.. er ikke bare og ta opp kontrollen og være like god som man var før!
  • 0
Holder på med multiplayer for tiden, på PC, så hvis noen vil spille med meg er det bare å si fra. 1v1 eller bare spille på en vanlig server med andre folk. Tror jeg er lvl. 25 elns. i første Prestige

Og singleplayer var også dritbra!
  • 0
Næææ... Syns singelplayern er ræva, men 1v1 er så kjedelig! Det er jo 12v12 eller noe som er kult! (til pc)
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
jeg synes 1v1 er fett. men sorry the-gamer har det bare på ps3... ellers skulle jeg gjerne spillt med deg!!
  • 0
Jeg kan spille med deg the gamer! På en betingelse, at vi er på samme lag! Liker ikke spille mot folk jeg "Kjenner" og det er mye orsommer å sammarbeide mot andre tullinger!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Syns singelplayern er ræva


Synes "kort, men god" kan beskrive singleplayeren i CoD4. Sier meg uenig i uttalen uttalen din. Sinpleplayeren var ekstremt variert og ingenting virket likt, ulikt fra de andre spillene i serien og mange andre spill.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
enig med remote, singleplayeren er kanskje litt kort, men den er farlig intens !
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Jeg kan spille med deg the gamer! På en betingelse, at vi er på samme lag! Liker ikke spille mot folk jeg "Kjenner" og det er mye orsommer å sammarbeide mot andre tullinger!

Kay, kan ta det på PM da, eller XFire elns. Men kanke i dag uansett.

Siterer -sebastian-:
enig med remote, singleplayeren er kanskje litt kort, men den er farlig intens !

/Agreed
  • 0
Siterer remote:
Synes "kort, men god" kan beskrive singleplayeren i CoD4. Sier meg uenig i uttalen uttalen din. Sinpleplayeren var ekstremt variert og ingenting virket likt, ulikt fra de andre spillene i serien og mange andre spill.


Greit greit, ikke ræva, men ikke så god som folk skal ha det til. Det er helt klart god og minneverdig Action, men spillet er kort og linjært som gjør at det ikke er så morsomt å spille om igjen. Det er heller ingen coop del å snakke om og historien kan lett glemmes. Men det som er bra er at man virkelig føler at det er krig og det er endel ganske episke ting som skjer iløpet at spillet.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Som sakt av noen andre her, så er singelplayeren kort men god. Men hvem bryr seg om den er kort når du kommer til å bruke over 200 timer ++ online og split-screen?
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Hva er best, martyrdom eller stedy aim??
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Hva er best, martyrdom eller stedy aim??


Stedy aim, uten tvil. Killsene kommer til å renne inn! Spesielt hvis du bruker MP5 eller P90. Stedy aim er ekstremt mye bedre på nært hold
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
ingen av dem, last stand all the why

du får dobbel xp score hvis du klarer og drepe noen da.( selv om man som regel blir skutt før man rekker og dra den fram da men)

jeg peronlig liker også dead silence

(den som er mest nyttig av de 2 du nevnte er martyrdom tho)

litt avhengi av våpenet, men penetracion er også meget gunstig!
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
(den som er mest nyttig av de 2 du nevnte er martyrdom tho)


Det kommer jo helt ann på hvordan spillertype man er. Jeg får mye mer kills med Stedy aim enn med martyrdom.
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Siterer -Wraith-:
Citerer Rampage Jackson:
(den som er mest nyttig av de 2 du nevnte er martyrdom tho)


Ikke for meg.


ikke for meg heller. men nå var det ikke deg vi snakket om. men Crazy Kraken.

så for alt vi vet vil kanskje ingen av dem funke for han.

Siterer -Wraith-:
Citerer Rampage Jackson:
(den som er mest nyttig av de 2 du nevnte er martyrdom tho)


Det kommer jo helt ann på hvordan spillertype man er. Jeg for mye mer kills med Stedy aim enn med martyrdom.


du er da altså en run and gun type. kanskje crazy kraken er en sniper?
we don't know, do we!?
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
Citerer -Wraith-:
Citerer Rampage Jackson:
(den som er mest nyttig av de 2 du nevnte er martyrdom tho)


Ikke for meg.


ikke for meg heller. men nå var det ikke deg vi snakket om. men Crazy Kraken.

så for alt vi vet vil kanskje ingen av dem funke for han.


Det er sant, men jeg tror at for de fleste så er staidy aim best.
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!