Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Den ultimate Call Of Duty 4 tråden


Siterer Soraki:
HC?

Head Quarters?


HardCore

Kjenner en som har golden på noen av våpene sine, blant annet ak-47!
Det er sykt med respekt ingame

Men har hørt at CoD: 5 skal holde seg innen WWII i asia.. Så bir vell ikke noe mer tysker-jakt i CoD 5
TrylleTyggis med Kamelbiff smak :D
  • 0
Hovedfokuset i CoD 5 blir vel USA vs Japan i stillehavsområder. Jeg personlig gleder meg!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Her er traileren forresten Men sørger enda av at det er WWII
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
cod4 ser bedre ut. jeg holder meg til det.
  • 0
  • Yoh
  • Yoh
Fikk meg CoD til PS3 for 2-3 uker siden, men er bare i rank 35
Grunnene er at det nesten hver gang jeg skal spille online kommer beskjeden "Downloading game settings" elns. sykt irriterende Noen andre med samme problem eller helst en løsning?

Mode: HQ, TeamDeathM eller Sabotage
Map: Districts(?), Crossfire eller Shipment (Men kommer ann på vilket mode man spiller med).
Konsoller? Xbox 360 - PS3 - Wii - DS - PSP - I got em' all // Crazy GameReactor Batallion (PS3)
  • 0
Siterer Yoh:
Fikk meg CoD til PS3 for 2-3 uker siden, men er bare i rank 35
Grunnene er at det nesten hver gang jeg skal spille online kommer beskjeden "Downloading game settings" elns. sykt irriterende Noen andre med samme problem eller helst en løsning?

Mode: HQ, TeamDeathM eller Sabotage
Map: Districts(?), Crossfire eller Shipment (Men kommer ann på vilket mode man spiller med).


Når jeg går inn på "Online" på COD4 så kommer det "Downloading game settings" i 1 sekund så er det borte. Hvis det tar like lang tid for deg så ser jeg ikke problemet? Eller er det der lengere oss deg?
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Sier seg selv at det er der lengre hvis det er et "problem"
Men den på slutten av den "traileren" stod det ikke noe om Playstation 3
Just kill him with your awesome
  • 0
  • Yoh
  • Yoh
Ja beskjeden er der definitivt lenger, det lengste jeg har ventet en gang er nærmere en time, uten resultat før jeg ga opp...
Konsoller? Xbox 360 - PS3 - Wii - DS - PSP - I got em' all // Crazy GameReactor Batallion (PS3)
  • 0
Passe dum hvis du gadd å vente en time da..
Just kill him with your awesome
  • 0
. jeg får hele tiden connection problem når jeg spiller. på sikkert hver 3 bane så blir det disconect. har noen det samme problemet/løsning?
  • 0
  • Yoh
  • Yoh
Til vanlig venter jeg toppen 1 min, men en gang gjorde jeg bare en test, starta cod og prøvde å joine en online match. "Svitsja" så over på TV en times tid og så deretter tilbake om den hadde gjort noe framgang... Men akk nei. Det er ikke bare online som har problemer, når jeg skal spille split-screen låser loaden seg på ca 25%
En løsning bruker å være å disable intrenette på selve maskinen. Men dette er kun en midlertidig løsning de gangene vi spiller split-screen Alstså onlineplay funker ikke, logiskt nok
Konsoller? Xbox 360 - PS3 - Wii - DS - PSP - I got em' all // Crazy GameReactor Batallion (PS3)
  • 0
Siterer CamelCola:
Kjenner en som har golden på noen av våpene sine, blant annet ak-47!
Det er sykt med respekt ingame


Hadde nesten golden Ak, mangla sikkert 25 HS på G3, og så måtte jeg reformatere-.-
  • 0
Siterer johannes-bakken:
Citerer CamelCola:Kjenner en som har golden på noen av våpene sine, blant annet ak-47!

Det er sykt med respekt ingame



Hadde nesten golden Ak, mangla sikkert 25 HS på G3, og så måtte jeg reformatere-.-


Ajajaj, feeling with you..
Men fikk faktisk en link til en side der du kunne laste ned en save!
Med en guid som sa hvordan du "instalerte" den..
Da får du alle challanges unlocked
Jeg selv lot være, vil heller unlocke det selv! ;)
TrylleTyggis med Kamelbiff smak :D
  • 0
Jeg har meget sjelden problemer med online og da er det nok ikke noe galt med spillet, men med selve internett-tilkoblingen din...
Just kill him with your awesome
  • 0
noen som kan gje meg ip addressa til noen gode servere?
De fleste jeg spilte på har oppgradert til 1.6 menst jeg selv fortsatt har 1.5
TrylleTyggis med Kamelbiff smak :D
  • 0
  • Yoh
  • Yoh
Men synes bare det er så rart, noen ganger funker det men de fleste ikke. I går fikk jeg spille online etter en halv uke med "stanging". I fag kom brodern seg inn etter å resette knonsollen 2 ganger for så å vente ca 1 min.
Blir gal av denne ustabiliteten
Mulig det er noe feil med maskinen/nettet mitt, men problemet er forbeholt CoD only
(Altså BF:BC Demo, RSV2 og Lost Planet har aldri problemer)
Konsoller? Xbox 360 - PS3 - Wii - DS - PSP - I got em' all // Crazy GameReactor Batallion (PS3)
  • 0
har du PS3?
Just kill him with your awesome
  • 0
  • Yoh
  • Yoh
ja, det kommer fram i den første posten min om problemet
Konsoller? Xbox 360 - PS3 - Wii - DS - PSP - I got em' all // Crazy GameReactor Batallion (PS3)
  • 0
daså...
Sjekk internettet elr snakk med noen som har peil er mitt råd
Just kill him with your awesome
  • 0
Har begynt å spille dette etter en lang pause. Det er sykt stress å lære seg kontrollene igjen, siden jeg har memorisert BF: BC sine nå
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Jeg har problemer når jeg spiller BF: BC, fordi jeg har spilt call of duty i laaaaaaange tider nå. Når Jeg skal skifte våpen på bad company, trykker jeg y(som i cod4) og drar fram kniven istdenfor. Utrolig plagsomt når det er en tulling som står foran deg. Da knifer jeg han.....
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
kan kontrollen i hue jeg, uansett spill, bare jeg har spillt det før

uansett så har jeg dårlige tider på cod4 nå... jeg har lissom mistet flyten
Just kill him with your awesome
  • 0
Smokin Holy Christ!
I got my mojo back! to runder med 59-12 og 53-10 er ikke kjipe stats! Spesielt ikke når nestemann på lista har 20 kills.. Og whiner^^
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
fikk faktisk ganske opptur i dag og i går kveld..
17 - 2 på kort deatmatch og 33 - 14 på sabotage
Just kill him with your awesome
  • 0
Fikk 11 - 0 nå nettop på sabotage Bare synn at vi plantet bomben så fort.
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!