Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Den ultimate Call Of Duty 4 tråden


Føler med deg...
Chinatown er RÅ!
Noe som leder meg inn på et spørsmål som kan friske opp litt her;

Hvilke(n) bane(r) liker DU best?
Jeg for min del ELSKER (nå) Chinatown og Pipeline.
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
Hvilke(n) bane(r) liker DU best?
Jeg for min del ELSKER (nå) Chinatown og Pipeline.


Bog og Overgrown
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
HATER flate og åpne baner (*FRYSNINGER*) som Bog og Countdown
Verste jeg vet
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
HATER flate og åpne baner (*FRYSNINGER*) som Bog og Countdown
Verste jeg vet



hehe
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Snart 5. prestige
Just kill him with your awesome
  • 0
Favorittbanene må være Bog, Pipeline og Overgrown hvor jeg får briljert med sniper'n : )
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
Siterer braxboy:
Favorittbanene må være Bog, Pipeline og Overgrown hvor jeg får briljert med sniper'n : )


Word!

+ Crossfire
  • 0
Backlot!
Just kill him with your awesome
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Jeg simpelthen elsker Bog. Jeg pleier å bruke en lyddempet MP5, krype rundt i gresset og skyte intetanende forbipasserende
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
Bog er nice ja, men liker Bloc eller noe enda mer + Crossfire. Er så digge sniperbaner
  • 0
La oss ikke glemme Shipment Er jo artig å spille domination eller headquarterd der
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
ja, så er du tilfeldigvis den første som får airstrike ! etter den airstriken, vil killsa bare RULLE inn
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Siterer -sebastian-:
ja, så er du tilfeldigvis den første som får airstrike ! etter den airstriken, vil killsa bare RULLE inn


Ja Skader heller ikke å ha tre granater i lommen
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
nettop - det er med granatenes hjelp at du får airstriken jippii
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Men som sagt før så lønner det seg å dø FØR man bruker heli..
Etter at du har dødd og kommet tilbake finner du en container å gjemme deg i og slippe løs dævelskapet!
DA vil killsa flomme inn og du får (TA-DAA!) et nytt heli
Og slik kan du fortsette MEN pass på at ingen kommer og dreper deg inni containeren..Da mister du killsa og får IKKE nytt heli
Just kill him with your awesome
  • 0
Spiller bare Hardcore TDM jeg, så når den banen kommer skipper jeg. Er jo bare de med 3x frag eller LMG som vinner-.-
  • 0
Kanskje jeg skal begynne å spille CoD igjen. Det er en stund siden nå.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer johannes-bakken:
Spiller bare Hardcore TDM jeg, så når den banen kommer skipper jeg. Er jo bare de med 3x frag eller LMG som vinner-.-

NeiNei...
Har vunni haugevis av ganger med silenced MP5/shotgun og stopping power (og frag x3 da seh )
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
Citerer johannes-bakken piller bare Hardcore TDM jeg, så når den banen kommer skipper jeg. Er jo bare de med 3x frag eller LMG som vinner-.-
NeiNei...
Har vunni haugevis av ganger med silenced MP5/shotgun og stopping power (og frag x3 da seh )


Har også noe med at jeg prøver å ranke med sniper^^
  • 0
Jeg fant ut at AK 74u silenced, med stopping power og deep impact funka bra da med x3 frag ellers så virker P90 nesten enda bedre, med tanke på at du bare kan spraaye løs, og slipper å lade før 50 skudd har blitt skutt !

(på shipment da)
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
G36 FTW(skrev jeg det riktig?)

Klarer nesten ikke og spille på normal lengere, HC hast made me an addict to it!

Men et lite tips til folk som vil EIE i HC!
Tren mye på normal først, syk effektivt;)

Btw: noen som vet når CoD 5 kommer? 0.O
TrylleTyggis med Kamelbiff smak :D
  • 0
Siterer CamelCola:
G36 FTW(skrev jeg det riktig?)

Klarer nesten ikke og spille på normal lengere, HC hast made me an addict to it!

Men et lite tips til folk som vil EIE i HC!
Tren mye på normal først, syk effektivt;)


Vi lider av det samme der ja, prøver å ranke snipers på HC jeg. Det er egentlig digg siden M21 og Drag(something) er onehitt der^^
  • 0
HC?
Head Quarters?
Just kill him with your awesome
  • 0
Hardcore er det nok

Gikk selv lei av dette spillet på 4. eller 5. Prestige. Prøvde å spillet litt igjen fir noen uker siden, men gikk bare ikke selv om det er noe av det kuleste jeg har spilt på lenge.

Får bare håpe CoD 5 blir enda bedre til tross for WW2.
Fudge Yeah!
  • 0
Multiplayeren der blir helt anderledes da... De skal feks ha med kjøretøy og større baner...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!