Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Den ultimate Call Of Duty 4 tråden


Første gang jeg spilte det hos min venn aleksander_m traff jeg fyren rett i hode og kulen gikk igjennom en fyr som stod bak, stolt
Buuuuuuurn!
  • 0
Siterer sakkosekken:
Første gang jeg spilte det hos min venn aleksander_m traff jeg fyren rett i hode og kulen gikk igjennom en fyr som stod bak, stolt


Merkelig. Trodde det var scripta så han fyren sier at du traff han i armen uansett jeg. Fyren overlever jo og kommer tilbake!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Hvilken fyr er det dere snakker om egentlig?
Henger ikke med..
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
De snakker om Imran Zachaev han du dreper på det oppdraget du spiller Captain Price.
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
Altså, oppdraget etter All Ghillied Up.
Skal det gjøres, skal det gjøres med stil.
  • 0
Siterer Blackwell:
De snakker om Imran Zachaev han du dreper på det oppdraget du spiller Captain Price.


Du dreper han ikke! Jeg synes å huske at du dreper han senere? Eller tar jeg feil?
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Du dreper han ikke! Jeg synes å huske at du dreper han senere? Eller tar jeg feil?

Er det ikke en annen du dreper da?

Skal begynne på nytt med Campain om ikke så lenge..
Får sjekke da..
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Man treffer han i arma uansett. Kompisen min lo når jeg bomma på hodet xD
men det var jo meningen. kværka fyren i helikopteret da
So long suckersssssss.........
  • 0
Siterer Kronoz:
Citerer Suppeelsker u dreper han ikke! Jeg synes å huske at du dreper han senere? Eller tar jeg feil?
Er det ikke en annen du dreper da?

Skal begynne på nytt med Campain om ikke så lenge..
Får sjekke da..


Ja, du får sjekke. Jeg mener at han overlever altså
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Han overlever jeg brukte bare ordet "drepe" for det ser ut som du dreper Imran Zachaev
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
*SPOILER*
I det oppdraget du spiller som Cpt. Price skyter du av armen på Imran Zachaev, det er derfor du ser på bildene senere at han bare har en arm, i tilegg kan du se at armen fly av, som oftest iallefall.
I det siste missionet dreper du ham på broen med "Last Stand"

Sak oppklart
  • 0
  • Missing Avatar
  • M
Er det flere enn meg som har kommet over fyrer det står LS(bilde av stikke), RS(bilde av stikke) i clan taggen sin?
  • 0
Ja. Også nick med ein annen farge. Eg satt i går og funderte over korleis dei gjer det.
Skal det gjøres, skal det gjøres med stil.
  • 0
du setter system språket på tysk og skriver noe spesielt på clan taggen, men jeg jør det ikke, tror det er ulovelig. Men å ha farge er ihvertfall ulovelig-.
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Siterer Evil Teddy Bear:
Sak oppklart


Jeg husker det nå som du sier det Jeg var sikker på at fyren ikke ble drept i første omgang
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Citerer Evil Teddy Bear:
Sak oppklart

Jeg husker det nå som du sier det Jeg var sikker på at fyren ikke ble drept i første omgang


Det er en liten Bug på oppdraget. Jeg skjøt han faktisk i venstre armen, men senere i spillet mangler han høyre xD
"Objection!"
  • 0
  • Missing Avatar
  • M
Faktisk så er det motsatt, han mangler venstre arm Men tror jeg vet hva du snakker om, for jeg har skutt ham i "feil" arm jeg og. Tror dette er fikset i en mindre update som kom ikke lenge etterpå...
  • 0
Hehe, det visste jeg ikke. Jeg har skutt han i høyre arm hver gang jeg!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Har bare et lite spørsmål, dere vet han duden Price? (seff gjør dere det) Er det ikke en kar i CoD 2 som ser helt lik ut og heter det samme? Price. Er det samme karen, eller liker bare infinity wards å bruke gamle karakterer om igjen?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Har bare et lite spørsmål, dere vet han duden Price? (seff gjør dere det) Er det ikke en kar i CoD 2 som ser helt lik ut og heter det samme? Price. Er det samme karen, eller liker bare infinity wards å bruke gamle karakterer om igjen?


Ett google søk på "Captain Price CoD 2" ga dårlige treff som tyder på det.
Skal det gjøres, skal det gjøres med stil.
  • 0
Hm? Det er da helt klart en dude som heter price i cod 2....
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Det er da helt klart en dude som heter price i cod 2


Jepp, det er det.
  • 0
Hvis du laster ned demoen av cod2 på markedplace så ser du han der. Han går rundt med det samme skjegget og en rød rar hatt... Jeg lurte egentlig bare på om det var samme person, noe som virker usansynelig da han i 4ern da må være hønngammal!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Hvis du laster ned demoen av cod2 på markedplace så ser du han der. Han går rundt med det samme skjegget og en rød rar hatt... Jeg lurte egentlig bare på om det var samme person, noe som virker usansynelig da han i 4ern da må være hønngammal!


Sikkert bare en spøk fra Infinity Ward at han er i 4'ern.
Kanskje en slektning.

Price i 2'ern er amerikansk så vidt jeg vet og Price i 4'ern er Britisk.
Correct me if I'm wrong.
  • 0
Siterer The InsaNe:
Price i 2'ern er amerikansk så vidt jeg vet og Price i 4'ern er Britisk.

Han er britisk i 4'er. Tror jeg leste en plass at de egentlig ikke har noe med hverandre å gjøre. Eller så var det at de var i slekt. Husker ikke..
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!