Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Den ultimate Call Of Duty 4 tråden


Singleplayeren til CoD 4 står som et høydepunkt i min spillkarriere, siden det var det som introduserte meg for FPS. Får fortsatt frysninger av å gjemme meg i gresset i Tsjernobyl mens tanksene ruller vedsiden av meg! omfg dood epic lol hax
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Min introduksjon til CoD4(og FPS) var når jeg var i Hellas i 08 tror jeg. Var en internettkafe der og en gjeng med lokale gutter spilte CoD4 nesten hver dag sammen, jeg betalte for en stund og prøvde meg fram. Når jeg først klarte å joine ble jeg hele tiden eid av de folka. De var omtrent 8 stykker i vennegjengen, og mens 5 av dem spilte sto resten og så på min skjerm og sa hvor jeg var xD Jeg hadde aldri prøvd det før, så ikke rart jeg ble eid. Når vi kom hjem kom jeg på at stefaren min hadde CoD4 på PC, og fikk installe hans spill(han spiller bare SP), så ble jeg addicted og spilte med min fattige PC med omtrent 15 frames per second!
Fem-stjerners medlem
  • 0
Har begynt å spille CoD4 igjen (X360).
  • 0
Me too, men på PC da.
Fem-stjerners medlem
  • 0
Fy fae* jeg eida alle i COD4 ista, Jeg har begynt å bare bruke kniv, og jeg eier når jeg gjør det! Jeg fikk 68 kills og 24 deaths når jeg bare brukte kniv! Helt sykt synes jeg. Hvis noen som spiller CoD4 på pc, og ser en badass kar som heter The Ninja, vet dere at det er meg

Men serr, 68 kills og 24 deaths med kniv er sykt. Noen trodde jeg hacka!
  • 0
Ja! Knife er ganske digg på MW1
Fem-stjerners medlem
  • 0
Er det fortsatt folk online?
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Siterer -Wraith-:
Er det fortsatt folk online?


CoD4 er iallfall megapopulært på PC.
  • 0
På 360 også.. helst snipere det er å finne da. Tror Ps3 derimot er helst hackere men jeg kan ta feil...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Mange som spiller på PC ihvertfall (y) er vel litt over 9000 servere oppe. (seriously)
Fem-stjerners medlem
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!