Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Den ultimate Call Of Duty 4 tråden


Det var sånn de laget mona lisa!

Spill som dette er det alltids nice å ha muligheten til å heale folk, hvis "peepsa" skulle komme opp!

En skikkelig tabbe her, er jo hvis foreldra blir så interessert i spillet at de begynner å spille... *lav sannsynlighet!*

Hvor mange kills får man ¨på en gjennomsnittelig runde?
Decyfered!
  • 0
Siterer Faunvik:
Hvor mange kills får man ¨på en gjennomsnittelig runde?


Det varier egentlig ganske mye. Jeg spiller kun Search and Destroy så det blir ikke så veldig mange pr runde. Jeg hadde en gang 33 - 1 på en Team Deathmatch på Broadcast. Jeg har et bilde som kan backe det opp om noen skulle tvile. Vet det kan virke som skryt, men.. i'm just saying.
If you find yourself in a social situation, make threats.
  • 0
Har dere noen gang fått 113?
Decyfered!
  • 0
En stund var normalen min å få rundt 40-60 kills på hardcore HQ Da døde jeg rundt 20 (-) ganger også. Ah minner... Er ute av form nå.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Har funnet ut med en viss sniper på BFBC har jeg Kill/Death Ratio på noe mellom 8 og 7! Thats some heavy shit!
Decyfered!
  • 0
I dag spilte jeg CoD 4 igjen for første gang på en stund. Det var dritmorsomt, men ble fort lei igjen Jeg klarte å spille utrolig taktisk med den kjære M1014en min i gull
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Noen her på forumet som blir med på en liten Call of Duty4 get together på 360?
Hadde vært fett å få til en kveld..
If you find yourself in a social situation, make threats.
  • 0
Drar på ny ferie nå, i 1-2 uke(r), så jeg kan nok ikke bli med dessverre...
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Jeg får Call of Duty 4 til Xbox 360 snart, og lurte på om man trenger Variety Map Pack for å spille fullt ut online?
Jeg sparker rompe
  • 0
Hei, jeg har nettop kjøpt COD 4:MW men er på ferie så har bare spillt Campaign/Custom split screen . Jeg lurer på om du trenger map packs får og spille online ?
PM meg visst du gidder ^^
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Jeg og broren min har et lite probelm. Vi spiller altså CoD 4 på PC.
Men vi får ikke spilt sammen PGA at han ikke får tak i patch 1.7
Jeg for min del har den, men han finner den ikke noe sted.
Har noen et sted vi kan få tak i Patch 1.7?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
http://battle.no/?section=download&get=97

Kan kreve registrering for å få til å laste ned det, vet ikke helt.
In a fox news interview with marine sniper Ray Parker, the reporter asked "What do you feel when you shoot someone?" The sniper replied with a grin on his face, "Recoil".
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Jeg og broren min har et lite probelm. Vi spiller altså CoD 4 på PC.

Men vi får ikke spilt sammen PGA at han ikke får tak i patch 1.7

Jeg for min del har den, men han finner den ikke noe sted.

Har noen et sted vi kan få tak i Patch 1.7?


Hvis det er steam så kommer den jo av seg selv.

Hvis du google cod 4 patch 1.7 blir øverste side

http://www.filefront.com/Call+of+Duty+4+Modern+Warfare+v17+
Patch/%3B10829906%3B/fileinfo.html
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Nå har jeg fått Call of Duty 4 til xbox og det er total awesome : D

Add Xentrick One, vil spille med norske folk
Jeg sparker rompe
  • 0
Siterer Warwigan1:
Citerer AcH Clawed:Jeg og broren min har et lite probelm. Vi spiller altså CoD 4 på PC.

Men vi får ikke spilt sammen PGA at han ikke får tak i patch 1.7

Jeg for min del har den, men han finner den ikke noe sted.

Har noen et sted vi kan få tak i Patch 1.7?

Hvis det er steam så kommer den jo av seg selv.

Hvis du google cod 4 patch 1.7 blir øverste side

http://www.filefront.com/Call+of+Duty+4+Modern+Warfare+v17+
Patch/%3B10829906%3B/fileinfo.html


Vi fikk fiksa det. Takk
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Citerer Warwigan1:Citerer AcH Clawed:Jeg og broren min har et lite probelm. Vi spiller altså CoD 4 på PC.



Men vi får ikke spilt sammen PGA at han ikke får tak i patch 1.7



Jeg for min del har den, men han finner den ikke noe sted.



Har noen et sted vi kan få tak i Patch 1.7?



Hvis det er steam så kommer den jo av seg selv.



Hvis du google cod 4 patch 1.7 blir øverste side



http://www.filefront.com/Call+of+Duty+4+Modern+Warfare+v17+

Patch/%3B10829906%3B/fileinfo.html



Vi fikk fiksa det. Takk


No problem
Les en bok, pok en snok!
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Noen Som spiller Cod4 til PC?
  • 0
Siterer Smæ:
Noen Som spiller Cod4 til PC?


Ja
Les en bok, pok en snok!
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Hvilken server spiller du mest på, og hva kaller du deg?
Jeg er nesten alltid på en server som heter [cTx] CHICAGO Broadcast, og jeg kaller meg for RetardBoy
  • 0
Jeg spiller mest på ={cEs}=Crossfire og en Shipment 24/7 bane. Spiller også litt zombie mod. Her spillet på steam og kaller meg Warwigan1
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Siterer Warwigan1:
Jeg spiller mest på ={cEs}=Crossfire og en Shipment 24/7 bane. Spiller også litt zombie mod. Her spillet på steam og kaller meg Warwigan1


Hvilken zombie mod? Jeg spiller bare også en zombie mod
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
I dont know, spiller bare på den servern du la ut i M2 tråden 195.242.236.67:27035
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Siterer Warwigan1:
I dont know, spiller bare på den servern du la ut i M2 tråden 195.242.236.67:27035

Ah den... Beste zombie moden

Hva heter du på Zombie-moden da?
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Siterer Smæ:
Noen Som spiller Cod4 til PC?


Me, kaller meg Corlot, og pleier å spille på German Funkillaz #1 ^^
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
jeg kan ikke se Noen server på server listen min? Det forsvant bare en dag. Har den nyeste versjonen 1.7
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!