Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Den ultimate Call Of Duty 4 tråden


CALL OF DUTY 4

utgivelses dato: 09/11/2007
platform: Xbox 360, PC, PS3, DS
kategori: Action
Utgiver: Activision
Utvikler: Infinity Ward
Aldersgrense: 16+

http://www.callofduty.com/


call of duty 4 gjør gamere klare med et arsenal av avanserte og kraftige ''nå dagens'' våpen og transporterer dem til et av de farligste plassene rundt globen for å ta en gjeng av farlige skurker som truer verden.
som både U.S marine og britiske S.A.S soldater kjemper gjennom en historie full av overaskelser og vendepunkter, spillere bruker moderne teknologi, rå våpenstyrke og koordinerte land og ''air strike'' på slagmarken hvor fart, treffsikkerhet og komunikasjon er et høyt prioritet for å vinne.

-mer en 70 forskjellige ''ekte'' våpen og utrystning som assault rifle med laser sikte, claymore mine, 50cal sniper-rifler og M-249 SAW machine-guns.

-accessories som night-vision goggles og ghillie suits.


noen som gleder seg til spillet?
det skal vell komme nå på fredag, jeg gleder meg som en unge, har allerede forhåndsbestilt det.

PS: søkte, men fant ingen ultimat tråd om dette spillet, hvis det er det så bare steng denne, og beklager for det.
  • 0
dette er helt sikkert bra .. mn jeg tror det blir assassin`s creed på meg !
  • 0
Dette skal garantert i hus! No matter hva! Tenkte å stikke bort på ski til fredag, eller helgen da, og kjøpe meg det. - Men jeg er litt i tvil om hva jeg skal kjøpe det til. Enten så blir det PS3 eller så blir det Pc. Jeg har ikke HDTV, og jeg har heller ikke en super gamer Pc. Men aner ikke hva jeg skal kjøpe'n til. Spillet funker bra uten lagg på nest oppløsning 600x800 eller noe sånt med high på nesten alt
Type here.
  • 0
Gleder meg nok til at jeg skal ha det så fort jeg får nok penger ja.
Prøvde Betaen og det var dritgøy, satt å spillte det helt frem til H3 release.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Gleder meg helt sykt. Har trua på at dette blir årets skytespill!
Heihei
  • 0
Dette har jeg gledet meg til lenge ja! Levd på PC demon en god stund, skal bli godt å få det i hus på fredag, vurderer å droppe skolen for å skaffe det før

Og Zimen, ikke tenk på å kjøp det til PC hvis du ikke kan kjøre på maks, da ser jeg ikke vitsen når du har PS3!
sorry for fanboy-nick!
  • 0
Dette blir nok årets mest spilte fps tror jeg. Helt genialt, bare synd at jeg har så mange fps spill og jeg vil gjerne ha assassins og mass effect også...

Hva skal jeg velge? Alle tre er helt uaktuelt, men 2 av dem går nok...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
1 person av meg på F list har COD4, og achievements'ene på spillet er bare singleplayer. utfra det jeg så
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Dette blir nok årets mest spilte fps tror jeg. Helt genialt, bare synd at jeg har så mange fps spill og jeg vil gjerne ha assassins og mass effect også...

Hva skal jeg velge? Alle tre er helt uaktuelt, men 2 av dem går nok...


Hadde jeg vært deg hadde jeg valgt Mass Effect og Assassins Creed. I og med at de er spill du kan sitte utrolig lenge med, og historiene er mer dype og det virker generelt bedre. FPS'er kommer og går hele tiden. Benytt sjangsen til å spille noe unikt. Personlig skal jeg ha alt som kommer ut i November. Hehe.
''Got some rare things on sale stranger!''
  • 0
Siterer PS3 Er Best:
Dette har jeg gledet meg til lenge ja! Levd på PC demon en god stund, skal bli godt å få det i hus på fredag, vurderer å droppe skolen for å skaffe det før

Og Zimen, ikke tenk på å kjøp det til PC hvis du ikke kan kjøre på maks, da ser jeg ikke vitsen når du har PS3!


Men har ikke HDTV, og kommer ikke til å få meg det på en stund, og jeg aner ikke noe om hvordan spillet vil se ut på vanlig tv..
Type here.
  • 0
forskjellen er at linjene og detaljene blir tydligere fremhevet. ikke no stor forskjell egentli.
  • 0
Okay, takker
Type here.
  • 0
  • Missing Avatar
  • WES
Må ha må ha må ha Dette kommer til å blir bra Hva med ds versjonen? Har ikke wi-fi en gang
Det er bare en. BARE en. Han han han, herregud jeg glemte det!
  • 0
fikk melding i morrest om at spillet var sendt fra cdon har det sikkert i morgen eller fredag!
He who makes a beast out of himself gets ridd of the pain of being a man
  • 0
Siterer pederlind:
dette er helt sikkert bra .. mn jeg tror det blir assassin`s creed på meg !


begge deler for meg
BF2....
  • 0
Holder på å skaffe spillet nå! Blir konge, er bare Demo så far, men er den bra kjøper jeg kansje spillet
Damer er flott
  • 0
Siterer brutalx:
fikk melding i morrest om at spillet var sendt fra cdon har det sikkert i morgen eller fredag!


nice!
bestilte mitt fra gamezone, og de bruker å være ganske så presise, så jeg antar jeg får det ''kanskje'' i morgen
  • 0
Siterer Master_bandit:
Citerer brutalx:
fikk melding i morrest om at spillet var sendt fra cdon har det sikkert i morgen eller fredag!


nice!
bestilte mitt fra gamezone, og de bruker å være ganske så presise, så jeg antar jeg får det ''kanskje'' i morgen


heldig deg
BF2....
  • 0
Jeg bestilte såklart Special Edition utgaven, og den ble så klart utsatt en uke
  • 0
kjipt for deg
BF2....
  • 0
hva er det som extra i special edition? poster? figur?
  • 0
Har litt lyst på special edition jeg ass.. Men klarer ikke å vente, så hvis den er utsatt går jeg for det "vanlige" spillet..
Type here.
  • 0
det er så digg når store titler har release på fredager eller i ferier...ahh...skal spille hele helgen!
He who makes a beast out of himself gets ridd of the pain of being a man
  • 0
Siterer Master_bandit:
hva er det som extra i special edition? poster? figur?


Får med en ekstra DVD med The making og CoD4, Dokumentar om Britiske SAS,en plakat og Art Book
  • 0
Prøvd demoen nå, ganske kult, men tror ikke jeg kjøper det ;)
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!