Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilken spill går du lei. elr motsatt.


Her kan dere poste om spill som dere spiller og spiller men aldri går lei

samt andre spill der dere spiller i en liten stund men legger bort spillet etter ikke alt så lenge.

spill jeg aldri går lei er vel zelda oot.
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Halo 3 og PGR 4, er klassiske eksempler på spill som jeg aldri går lei.
Gjenspillbar single player pluss en veldig god multiplayer støtte.
Multiplayer i disse to spillene gjør at det nesten skjer noe nytt og kult i hver eneste kamp.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
jeg er så lei av zelda at det går an å bli...

jeg har ikke klart å runde TW en gang... og jeg ventet dag på dag til det kom,--

huff..

er vel lei stort sett av alle nintendo sine titler. desverre. tror jeg rett og slett har vokst i fra det.

selv om det er spennende titler, og jeg fortsatt er glad i nintendo.

tror de sliter litt med å fange og holde på oppmerksomheten til det voksne publikum.

selv om flere av mine voksne venner er helt gal etter alt det står nintendo på
Bygones
  • 0
Tror ikke jeg kommer til å gå lei av Flight Simulator spillene.
Heller ikke Supreme Commander.
Største Supreme Commander Fan på forumet!
  • 0
Bf2...ikke mitt favorittspill,men jeg går aldri lei.Tror jeg har spillt det nærmere 1000 timer.Er lei nå,men det er etter 2 år med delvis kontinuerlig spilling.Ekstremt avhengighetsskapende
  • 0
går aldri lei av mario 64 , zelda , halo 2 , halo ce , halo 2 pc ,haloCE pc,GH III demo og midtown madness 3

går lei av PGR 3 , need for speed , crackdown og mange andre spill

går kansje lei av halo 3 etterhvert
besøk datakunst-tråden på GR.dk http://www.gamereactor.dk/forum/?forum=3&thread=33290&page=1
  • 0
Jeg går aldri lei av Oblivion. Det er så mye å gjøre, og når jeg er ferdig med Main Quest, så er det fremdeles utrolig mye igjen.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Hovedsaklig Morrowind og KOTOR.
  • 0
Enig med deg Luxe

Går ikke lei av oblivion heller.
Derimot går jeg fort lei av spill som f.eks wii sports og sånnt
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
wii sports regner jeg som en demo prøve av hva wii er i stand til. men jeg ble jo gla den !6! desember i fjor da jeg fikk wii. og fikk zelda twilight princess den 7. altså begge tingene før release. gikk inn på gr og så "jeg tar espen XXXXXX i hånden som den første wii eier i norge. lol

men jeg er fanboy av zelda og final fantasy så jeg spiller fra den ene serien til den andre. både hondholdt og konsoll. fra zelda er vel oot, twilight p, the ww og minish cap noen av favorittene. og final fantasy er det ff tactic,ff Vll og ff X..
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Jeg blir plaget av att jeg blir stuck i metroid lol...

spill jeg ikke går lei av hmmm. det må bli ehhh..... Oblivion ehmm og jeg er møkka lei av zelda tp xD

spill jeg ikke går lei av er mario strikers charged football alltid like morro..

Men nå får tia suger jeg som en 3 åring i mario strikers charged football har vært striker of the day hihi ^^

Lagt til 2007-11-04 00:19:
Siterer gnomely:
wii sports regner jeg som en demo prøve av hva wii er i stand til. men jeg ble jo gla den !6! desember i fjor da jeg fikk wii. og fikk zelda twilight princess den 7. altså begge tingene før release. gikk inn på gr og så "jeg tar espen XXXXXX i hånden som den første wii eier i norge. lol

men jeg er fanboy av zelda og final fantasy så jeg spiller fra den ene serien til den andre. både hondholdt og konsoll. fra zelda er vel oot, twilight p, the ww og minish cap noen av favorittene. og final fantasy er det ff tactic,ff Vll og ff X..


Ja helt enig wii sports er bare liksom ett spill med noen mini spill........ heller hvordan jeg skal kalle det
THSN FTW!!! Wii FTW! PS3 FTL! XBOX FTL! PC FTW!
  • 0
Jeg blir liksom aldri lei av Age of Empires II. Vel, jeg spiller det ikke så mye, men jeg har ofte lyst!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Går nok aldri lei av Red Alert, CoD2 og Halo (1,2 og 3)
  • 0
Spill som jeg ikke blir lei

Star wars battlefront
Battlefield 2

Spill so jeg ble drit fort lei
Lord of the rings online
Oblivion
  • 0
Spill jeg ikke går lei av:

New Super Mario Bros.
Fifa

Spill jeg går lei av "ganske fort"

Mario Strikers Charged Football
Far Cry Vengeance


Det er jo bare noen eksempler da!
Homer: I'm normally not a praying man, but if you're up there, please save me Superman
  • 0
Ratchet & Clank spillene går jeg aldri lei av. Det er alltid gøy å runde det gang på gang på gang, for å tjene bolts til de forskjellige våpnene, oppgradere dem, få skill points, finne platinum bolts og tilslutt endelig få Rhyno. Da er jeg i himmelen, og kan like gjerne gjøre alt det på nytt igjen

Fotballspill går jeg aldri lei. Grunnen er nok at jeg er en fotball entusiast og elsker fotball.

Viva pinata gikk jeg fort lei av, men grunnen er nok at i et punkt i spillet, så gikk det utrolig tregt framover i hagen, så jeg ble lei av å spille uten fremgang.

Bilspill blir je osåå litt fort lei. De er veldig kule med en gang, men den kule følelsen dabber veldig fort av. Det eneste bilspillet jeg ikke har gått lei er Need for Speed: Hot pursuit 2
:temurof i rutangis
  • 0
noen sjangre blir man vel fortere lei enn andre. free roaming elr sandkasse spill blir man ikke lei med en gang. og heller ikke spill der man kan gjøre mye annerledes vær gang man spiller gjennom spillet. Men online spill blir ikke jeg så fort lei hvis det er bra.

jeg spillte maple story en stund slutta, tenkte (så kjedelig) men det har endt opp med at jeg spiller det tar en pause og spiller igjen. (ble lvl30 wiz ice/lightning på khaini server mapleglobal.com i går)

samme som at det varierer mellom håndholdte og vanlige konsoller også. jeg liker håndholdte fordi det er lettere å spille hvis jeg vil ha litt underholdning.
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Blir ofte fort lei av spill som tar minium 15 timer og runde( det vil si lange spill), enda jeg aldri blir ort'lig lei av FF6-9. Blir også fort lei av spill med ett gameplay som ikke har noe som er spesielt kult. På en annen side er det veldig lite som skal til for at jeg kan spille ett spill nesten i det uendelige. Noen kule nærkampsangrep, ekte våpen med ort'lig tyngde over seg, alt som har "ekte" kamsporter i seg. Men som sagt i spill som Bioshock og half life greier jeg ikke å gå tilbake å spille så mye. Rett og slett fordi våpner og fiender er så utrolig lite tilfredstillende og bruke/spille mot.
This is great banter, it really is.
  • 0
Ja har runnet Ratchet and clank 2 over 34 ganger
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
Siterer wrecker:
Ja har runnet Ratchet and clank 2 over 34 ganger

Nerd Hehe

Går aldrig lei av Morrowind og BF2
  • 0
Siterer wrecker:
Ja har runnet Ratchet and clank 2 over 34 ganger


kan du ta et bilde da, så kan vi få se på load game's dine?
  • 0
Siterer vpvmeizter:
Citerer wrecker:Ja har runnet Ratchet and clank 2 over 34 ganger

kan du ta et bilde da, så kan vi få se på load game's dine?


Nå ble det stille.
Neida, jeg tror deg så vidt. 34 ganger er ganske mye.
Største Supreme Commander Fan på forumet!
  • 0
går aldri lei av oblivion og rainbow six vegas til xbox.
  • 0
Tror aldri jeg blir lei av Resident Evil-serien. Finner de ofte fram igjen. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har spilt hvert spill.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
Zelda Oot og Ww, Super Mario 64, Conker's Bad Fur Day og re4 Wii Edition.

Ser ikke ut som jeg blir ordentlig lei av WoW heller. Jeg slutter å starter igjen, slutter å starter...

Lagt til 2007-11-05 20:30:
Blir litt fort lei Super Paper Mario, spiller det i rykk og napp og er veldig nærme slutten.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!