Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

No Man's Sky ~ Offisiell tråd ~


Skal også ha dette når det nærmer seg 100 lappen. Er tross alt litt for mange spill fremover til at jeg kan bruke så mye mer...
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Ingen som «fortsatt» spiller NMS?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Ingen som «fortsatt» spiller NMS?


Daua nok fort dette spillet gitt.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
  • Los
  • Los
Jeg var en av de som likte NMS etter det kom ut og jeg spilte en del. Men det er ikke til å stikke under en stol at intressen dalte fort. Så når jeg plukket opp igjen der jeg slapp av kan jeg ikke si jeg var veldig begeistret..

Men siden sist har det kommet ut en stor oppdatering og når valger Survival Mode var på menyen så måtte jeg prøve. Og det har vært SUPERT!

Jeg har spilt flere dager nå og vært litt streng med meg selv (om det ikke har gått bra har jeg slettet saven og begynt på nytt). Og nå etter...vet ikke helt hvor mange forsøk har jeg endelig overlevd en planet, kommet meg til skipet mitt, fått fikset det, fylt på tanken og skutt ut i verdensrommet!

Det høres kanskje ikke allverden ut vis man kjenner til normalen i NMS (hvor disse tingene var temmelig overkommelig). Men med økt farer på planetene og lite ressurser å finne ble det fort mye mer spennende!

Man må virkelig se seg om for å finne det man trenger, planlegge neste steg og være mer på vakt. Plutselig står du der uten varmebeskyttelse og varsler om life-support low uten noe å fylle på med og milevis fra både skip og nærmeste shelter...

Kjempe gøy! Og når jeg endelig kom meg ut i verdensrommet ble jeg f*** meg overfalt av en pirat også! Men ikke f*** om han skulle få ta fra meg seieren av å endelig være kommet ut i den store vide galaksen! Pew pew!

Noen andre som har prøvd NMS survival mode? Det er i alle fall godt likt her!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Har tatt folks råd og holdt meg unna, men må bare si at Los får spillet til å virke interessant. Survival mode kunne passet bra i et sånt spill, ut i fra hva jeg vet om det.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
Har tatt folks råd og holdt meg unna


Jeg VET at dette ikke er et spill for meg, og selv fansen var skuffet på lansering, men det skal visst være mye bedre nå. De har lagt til mange funksjoner, så hvis du er glad i sjangeren og finner spillet til en god pris så tror jeg du kan like det.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!