LIVE
HQ
logo hd live | No Rest for the Wicked
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Spill

      Stedet for generell spilldiskusjon

      Brütal Legend


      Spillet skuffet meg en del, var ikke så bra som jeg hadde forventet
      RTS delen likte jeg ikke, hater strategi!
      Og jeg synes spillet var veldig ensformigt med de samme sidequestene hele tiden !
      "A man without a past, fights for a world without a future"
      • 0
      Siterer 333-half-evil:
      RTS delen likte jeg ikke, hater strategi!


      Om du så inderlig hater strategi burde du kanskje ikke kjøpt det da.

      Siterer 333-half-evil:
      Og jeg synes spillet var veldig ensformigt med de samme sidequestene hele tiden !


      Dette er mer "Sidemissions" slik du finner i en rekke free roaming spill slik som GTA, inFAMOUS, Prototype, Saint's Row osv.
      Ikke slik du finner i Fallout 3, Oblivion, Fable osv.

      Derfor sitter sideoppdraga slik du skal forvente av et spill som ikke er RPG, du har rundt 5 forskjellige variasjoner og de blir brukt til å lage en god dose med sideoppdrag.
      • 0
      Siterer wickerman1987:
      Jo, men veldig tungvint å skulle trykke den ekstra tasten bare for å få de prikkene hele tiden. Desuten så tror jeg ikke de prikkene er ment for noe mer enn kosmetisk


      Det er jo en viktig del av hele metal-temaet i spillet. Det er jo mange metal-band som putter inn ekstra prikker overalt. Det blir jo liksom litt feil å skrive Motorhead f.eks. Eller Motley Crue.
      Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
      • 0
      Zyrocz:

      Jeg visste ikke at det var strategi i spillet
      Jeg kjøppte spillet utifra Demoen ..

      Og jeg synes sidemissions var ensformige og kjedelige, når det var det samme hele tiden
      og jeg synes ikke at sideoppdragene kan sammenlignes med saints row og GTA.
      Fordi de var kule og forskjellige, men på brutal legend er de DRIT kjedelige og BARE det samme HELE tiden
      "A man without a past, fights for a world without a future"
      • 0
      Dæven jeg ble skuffa! Har prøvd det ut litt nå, kan ikke si at spillet engasjerer meg i det hele tatt. Denne overdrivenheten liker jeg virkelig ikke. Og historien er ganske .. dum. Hvor har denne Eddie havnet? Og hvordan kan disse metal-folkene vite hva "road", "car" og "merchandise booth" er, men de vet ikke hva "roadie" og "french kissing" betyr? Men ellers kan de snakke klingende klart amerikansk?

      Ja, jeg vet man kanskje ikke trenger å overanalysere, men dette spillet ga meg virkelig ikke annet enn seig, treg gameplay og latterlig dårlig grafikk. For grafikken kunne de ha forbedret heftig mye bedre!
      Real friends stab you in the front
      • 0
      Siterer heljar:
      Citerer wickerman1987:
      Jo, men veldig tungvint å skulle trykke den ekstra tasten bare for å få de prikkene hele tiden. Desuten så tror jeg ikke de prikkene er ment for noe mer enn kosmetisk


      Det er jo en viktig del av hele metal-temaet i spillet. Det er jo mange metal-band som putter inn ekstra prikker overalt. Det blir jo liksom litt feil å skrive Motorhead f.eks. Eller Motley Crue.


      Det vet jeg, men det endrer ikke på uttale eller no sånt om du sløyfer de prikkene. Det er kun en kosmetisk greie. For hadde du utalt Motörhead med sånne prikker så hadde du fått ø lyd
      • 0
      Har holdt på en stund nå og funnet endel serpent-statuer jeg kan frigjøre. Men jeg har funnet noen andre statuer som ikke kan frigjøres på samme måte. Det kan minne litt om serpent-statuene bare litt tykkere. Det er ikke en relic jeg kan vekke til live med en gitarsolo. Noen som vet hva jeg snakker om? Hva kan jeg gjøre med de?
      Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
      • 0
      Siterer wannskrk:
      Hvor har denne Eddie havnet?


      Det får man vite da, men skal ikke spoile så velger å ikke si det.

      SPOILER:
      Ok, jeg kan prøve å si det. Han ble sendt tilbake i en alternativ tid hvor "Titans" skapte metal, biler osv. (Dette svarer kanskje spm. ditt om hvorfor de vet hva det er).

      Siterer wannskrk:
      latterlig dårlig grafikk


      Grafikk er mer enn at det bare skal se like fint ut som f.eks. Uncharted 2, grafikk er også detaljene og her får du bare sprøe personer som du aldri i din fantasi hadde tenkt ut selv alt sammlet i et fargerikt univers med mye detaljer og stor miljøvariasjon mellom områdene.
      • 0
      Siterer heljar:
      Har holdt på en stund nå og funnet endel serpent-statuer jeg kan frigjøre. Men jeg har funnet noen andre statuer som ikke kan frigjøres på samme måte. Det kan minne litt om serpent-statuene bare litt tykkere. Det er ikke en relic jeg kan vekke til live med en gitarsolo. Noen som vet hva jeg snakker om? Hva kan jeg gjøre med de?


      Mulig det er legends? Du må bruke "ground-shaker" for å ødelegge skjettingene og frigjøre statuen. Da får du litt bedre innsikt i verdens historie
      "9x-7i>3(3x-7u)" finn i
      • 0
      Siterer Zyrocz:
      Citerer wannskrk:Hvor har denne Eddie havnet?



      Det får man vite da, men skal ikke spoile så velger å ikke si det.



      SPOILER:

      Ok, jeg kan prøve å si det. Han ble sendt tilbake i en alternativ tid hvor "Titans" skapte metal, biler osv. (Dette svarer kanskje spm. ditt om hvorfor de vet hva det er).



      Citerer wannskrk:latterlig dårlig grafikk



      Grafikk er mer enn at det bare skal se like fint ut som f.eks. Uncharted 2, grafikk er også detaljene og her får du bare sprøe personer som du aldri i din fantasi hadde tenkt ut selv alt sammlet i et fargerikt univers med mye detaljer og stor miljøvariasjon mellom områdene.



      Spoiler: tror det er sånn at nesten alle titans, som styrte denne verden, havna i himmelen, de ble på en måte God's of metall, og de la igjen spor, av deres verk...bilene, stilasjene og motorveien osv.....
      jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
      • 0
      Siterer kokiri:
      Spoiler: tror det er sånn at nesten alle titans, som styrte denne verden, havna i himmelen, de ble på en måte God's of metall, og de la igjen spor, av deres verk...bilene, stilasjene og motorveien osv.....


      Det er nok korrekt.
      • 0
      *slettet*
      En Fuego!
      • 0
      Nå har jeg endelig slått Doviculus. Nå farter jeg rundt og skal ha de siste restene av spillet. Har en hel haug med Serpents igjen, noen Legends også er jeg ikke ferdig med den jakt-konkurransa enda. Også har jeg vil ikke sett alle utsiktene heller. Er det verdt å fortsette videre? Får du noen ekstra slutt eller slikt når du har løst alt eller? Det er jo sikkert flere Trophies som venter på meg men det er ikke så farlig.
      Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
      • 0
      Har runda 94% Har 87 serpents, 21 vistas og mangler 3 mouth of metal-sanger...
      En Fuego!
      • 0
      82 %
      jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
      • 0
      97%

      Mangler å gjøre ett hunting mission, kjøpe alt i motroforge og èn utsikt X3
      Vet ikke om jeg gidder å lete etter den-.-
      "9x-7i>3(3x-7u)" finn i
      • 0
      er litt slitsommt å finne alt = /
      jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
      • 0
      Er VANSKELIG å finne alt D: Har den ideen om at jeg ikke skal bruke walkthrough/guides, men jeg tror jeg må gjøre det hvis jeg noengang skal klare 100%
      En Fuego!
      • 0
      En kompis av meg synes det var dårlig, kjedelig og teit, etter bare å ha spilt demoen! Han har jo tendens til å være wannabe...
      Decyfered!
      • 0
      Har ikke spillt spillet siden mandag :/
      Har vært ekstremt opptatt med Borderlands i helga da, og har ennå ikke klart det så tviler på Brütal Legend blir splt mye mer i den kommende tid, neste uke er det R&C også...
      • 0
      Holder på med å runde spillet på Brütal.

      Og jeg likte spillet! Det er morsomt og litt annerledes. Og metal er min favorittmusikk!
      Knurr...
      • 0
      Fortsatt noen som spiller spillet?
      Isåfall har de fiksa online delen, har ikke spillt på over 1 måned.
      • 0
      Har ikke spilt på over 1 måned, jeg heller. Har så og si gitt opp med å klare 100%, og jeg vil ikke begynne på nytt (fullføre det på Brütal) før jeg har klart å runde det 100%
      En Fuego!
      • 0
      Jeg spiller det hele tiden xD kjører bare rundt og dreper alt....
      jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!