Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Overwatch ~ Offisiell tråd ~


Siterer Khriipy:
haha for meg er det jo det som er problemet med overwatch, altfor mange valg.


Ser den. Følte det var sånn i starten, når jeg ikke kunne noen av karakterene, men nå som jeg har en grei hero pool så er ikke det noe særlig problem lengre.

Siterer Khriipy:
Mens karakterene i r6 stort sett fungerer likt med unntak av de spesielle skillsene sine.


Er nok heller kombinasjonen av karakterene + hvordan mapsene fungerer for min del. Så mange operators, så mange fremgangsmåter. Men det er vel også noe som bedrer seg når man lærer seg spillet bedre.

Siterer Khriipy:
men hvis du ikke lærer deg alle angrepene i OW så dør du relativt kjapt.


Det er sant. Spiller ganske håpløst de første rundene når jeg skal prøve å lære meg en ny figur.

Siterer Khriipy:
Men ja det funker nok mye bedre på PC både pga det er mye bedre flyt i kontrollene med tastatur+mus enn med kotroll når man spiller fps syns jeg


Det tviler jeg ikke på, for Siege føles utrolig stivt og seigt ut på PS4.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Er nok heller kombinasjonen av karakterene + hvordan mapsene fungerer for min del. Så mange operators, så mange fremgangsmåter. Men det er vel også noe som bedrer seg når man lærer seg spillet bedre.


Ja er nok bare om å bli bedre kjent med karakterene og mapsa, akuratt som med OW.

Siterer Grallen:
Det er sant. Spiller ganske håpløst de første rundene når jeg skal prøve å lære meg en ny figur.


Yeeeh...sånn er det for meg nå når enn jeg får moira. rip.

Lagt til 2018-03-06 00:39:
Siterer Glorfindel:
Siterer Khriipy:silver pls.

Unranked hvert fall pls.


Jeg spiller aldri ranked fordi ingen vil spille ranked med meg og jeg ikke vil utsettes for league cancer :<
  • 0
Siterer Khriipy:
Jeg spiller aldri ranked fordi ingen vil spille ranked med meg og jeg ikke vil utsettes for league cancer :<


League cancer er nesten bedre enn å spille ARAM. Den modusen finnes jo ikke morsom.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
League cancer er nesten bedre enn å spille ARAM. Den modusen finnes jo ikke morsom.


Si det til min bror, som BARE spiller ARAM...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Si det til min bror, som BARE spiller ARAM...


Tror jeg har spilt den modusen 2 eller 3 ganger, siden jeg startet opp med League. Samtlige ganger holdt jeg på å sovne bak tastaturet.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Tror jeg har spilt den modusen 2 eller 3 ganger, siden jeg startet opp med League. Samtlige ganger holdt jeg på å sovne bak tastaturet.


Syns ikke den modusen er spesielt artig selv. Det har vært tilfeller der vi har vært en gjeng og har kanskje ventet på sistemann og spilt ARAM for å slå ihjel tiden, men da har jeg også droppet å spille og heller bare ventet...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Noen av dere som har opplevd å bli suspend'a fra matchmaking i 10 minutter etter å bli tilfeldigvis koblet fra spillserveren? Ble det i dag. Synes det var litt rart. Tanker?
"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone
  • 0
Det har skjedd hos meg når jeg mister forbindelsen når jeg spiller competitive, tror ikke det har skjedd når jeg mister forbindelsen i QP. Syns egentlig at det er helt greit, så lenge det stopper folk ifra å leave matchen.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Gleder meg til hun kommer til det skikkelige spillet.


Dette trekker jeg tilbake! Holy shit, det er miserabelt å være tank-main etter at Brigitte ble sluppet i competitive. Pleier å holde meg ganske rolig når jeg spiller competitive, men i går holdt jeg på å tilte så sinnsykt mye.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Siterer Grallen:Gleder meg til hun kommer til det skikkelige spillet.

Dette trekker jeg tilbake! Holy shit, det er miserabelt å være tank-main etter at Brigitte ble sluppet i competitive. Pleier å holde meg ganske rolig når jeg spiller competitive, men i går holdt jeg på å tilte så sinnsykt mye.


Å, hvorfor det?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Å, hvorfor det?


Hun shutter ned alle tanker. Av de tankene jeg spiller, så kan hun shield bashe Roadhog ut av Take a Breather og Whole Hog, og skjoldet blokker kroken hans. Zarya, DVa og Orisa har rett og slett ikke høy nok DPS til å ta henne i en 1v1. Jeg spiller nesten ikke Reinhardt, men han har det tydligvis verst, ettersom Shield Bash fucker opp alle abilityene hans. Winston er visst helt okay mot henne, men han spiller jeg ikke.

Det, kombinert med at Shield Bash er en altfor high risk-low reward-ability (lang stun, low skill og latterlig lav cooldown) og den latterlig høye sustainabiliten hennes gjør henne til et lite helvete. Hun er ille nok i høy Gold, der jeg spiller, men i høyere ranks er hun visst et must have for øyeblikket. Håper virkelig at Blizzard gjør noe med henne snart.

Dessuten har jo Mei og Reaper fått buffs i det siste også, så det ække greit å spille Tank for tiden ass. Også sies det at Hanzo blir en skikkelig tank-buster med reworken som kommer i kveld...
Let the voice of love take you higher
  • 0
Merket ikke til så mye problemer med henne da jeg prøvde henne ut, men det er kanskje fordi jeg spiller på et relativt lavt nivå? Unranked ihvertfall! Men jeg syns hun var utrolig kul, og morsom å spille. Absolutt en av mine favoritter i Overwatch nå.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Merket ikke til så mye problemer med henne da jeg prøvde henne ut, men det er kanskje fordi jeg spiller på et relativt lavt nivå? Unranked ihvertfall!


Yeah, hun er ikke så ille i QP som det hun er i rank. Og selv om gull ikke er en kjempehøy rank, så er det ihvertfall litt mer organisert enn QP, så da er hun litt verre å håndtere.

Siterer Crazy Kraken:
Men jeg syns hun var utrolig kul, og morsom å spille


Det er hun, så absolutt. Skal prøve å bli ganske decent med hu, så jeg kan spille som henne om det trengs.

Blir spennende å se hvordan hun blir brukt i Overwatch League når hun blir tilgjengelig der.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Play of the Game-systemet er nok litt bedre enn det var ved launch, men det er fremdeles litt wonky. Bare se på disse syke POTG'ene jeg har fått den siste tiden. Lucio Zarya

Siterer Grallen:
Blir spennende å se hvordan hun blir brukt i Overwatch League når hun blir tilgjengelig der.


Til mine store overraskelse så har metaen i Overwatch League blitt bedre, tror ikke jeg har sett så mye variasjon der før. Desverre så greier ikke favorittlaget mitt å spille rundt henne.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Jeg testa Overwatch på PS4 nå som det er gratishelg (ingen blizzard spill er på linux dessverre), og det var artig! Jeg fikk play of the game på første runden min (spilte som Brigitte).
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Jeg testa Overwatch på PS4 nå som det er gratishelg


Hva syns du om siktingen? Jeg har blitt så vandt til å sikte med mus nå at jeg nesten ikke orker å spille Overwatch på PS4 lengre.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Hva syns du om siktingen? Jeg har blitt så vandt til å sikte med mus nå at jeg nesten ikke orker å spille Overwatch på PS4 lengre.


Hmm, jeg syns det fungerte ganske fint faktisk! Prøvde ikke Widowmaker eller Hanzo, kanskje de er litt vanskeligere?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Hmm, jeg syns det fungerte ganske fint faktisk!


Jeg syns det føles så utrolig stivt nå, jeg.

Siterer Crazy Kraken:
Prøvde ikke Widowmaker eller Hanzo, kanskje de er litt vanskeligere?


Har spilt litt Hanzo på PS4, men syns det blir litt vanskelig å sammenligne, siden jeg er dårlig med han på PC også. Men feks tracking med laseren til Zarya syns jeg er vanskeligere på PS4 enn det det er på PC.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Altså, jeg sier ikke at du tar feil! Men til å være et FPS på konsoll så syns jeg det fungerer veldig bra. Har feks langt større problemer med Wolfenstein 2 til PS4, herregud så stive kontrollere.

Overwatch er også balansert forskjellig på PC og konsoll, har jeg hørt, nettopp fordi siktingen er så ulik.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!